sabriel123
דרך אגב, אני ממש לא מאמינה שבאמת חשבתן שדניאל יבגוד בה! הוא אוהב אותה!!

כשאהבה ותיעוב נפגשו לראשונה פרק -22-

sabriel123 21/05/2012 1402 צפיות 17 תגובות
דרך אגב, אני ממש לא מאמינה שבאמת חשבתן שדניאל יבגוד בה! הוא אוהב אותה!!

פרק אחרון!!! אתן מתרגשות? כי גם אני!!!

פרק -22-

סופי התעוררה למחרת בבוקר עם כאב ראש קל. היא נזכרה ביום האתמול והרגישה איך הדמעות גאות.
היא יצאה מהמיטה ונכנסה לתוך חדר האמבטיה. היא הסתכלה על עצמה במראה, עיניה היו נפוחות מדמעות ואפה היה אדום. היא פתחה את ברז המים ושטפה את פניה.
היא הרגישה איך כל רגשות העצב והדיכאון עוזבים אותה ובאים רגשות זעם וכעס. היא התארגנה במהירות וירדה לעבר האולם הגדול. ג'ניפר כבר ישבה, אוכלת ארוחת בוקר.
"בוקר," אמרה סופי והתיישבה לידה.
ג'ניפר הרימה את מבטה מהשולחן ושאלה בדאגה, "סופי את בסדר?"
סופי רצתה לענות אבל לפתע שמעה קול עליז, "בוקר טוב."
היא לא הסתובבה והתחילה לאכול. היא ראתה את דניאל ודון מתיישבים מולה.
"סופי, אמרתי בוקר טוב," אמר דניאל וחייך לעברה חיוך רחב.
היא הרימה את מבטה מצלחתה, נועצת מבט זועם בדניאל ואז אמרה בקול קר כקרח, "אל תקרא לי כך רק לחברים שלי אני מרשה לקרוא לי כך ואתה כבר לא אחד מהם."
דניאל הסתכל על סופי ושאל בחיוך, "זאת בדיחה, נכון?"
סופי נעמדה בכעס ואמרה, "ג'יי, אני הלכתי. אני לא אשב עם בן אדם שקרן ורמאי, להתראות." והיא עזבה את האולם.
במשך כמה שניות דניאל הסתכל על סופי בהלם ואז פנה לג'ניפר ושאל, "יש לך מושג על מה היא מדברת?"
ג'ניפר הסתכלה עליו בהלם ואמרה, "אני לא מאמינה. דניאל, אתה שברת את ליבה ואתה עוד מעיז לשאול מה קרה?" והיא קמה מהשולחן ועזבה אף היא את האולם.
דניאל הסתכל על דון, מבולבל ושאל, "משהו מוכן להסביר לי מה הולך כאן?"
דון משך בכתפיו וחזר לאכול.
במהלך היום סופי התעלמה כליל מדניאל, היא לא הייתה מוכנה לדבר איתו היא ידעה שברגע שתסתכל עליו היא תרצה להרביץ לו. סופי לא הייתה ילדה אלימה אבל היא כל כעסה על דניאל ומה שהרגיז אותה עוד יותר זה שהוא התייחס לכל העניין כאילו זה בחיים לא קרה.
לאחר שיעור שיקויים סופי יצאה בריצה מהשיעור. היא רצה לעבר מדשאות בית ספר ונתקלה בארתור.
"ארתור," אמרה סופי בהפתעה והסתכלה על ארתור.
הוא חייך לעברה ושאל, "את בסדר?"
היא הפסיקה לחייך ואמרה בקול שבור, "לא! אני מרגישה חרא."
הוא הושיב אותה על הספסל והתיישב לידה ואז שאל בדאגה, "את רוצה לדבר על זה?"
היא הסתכלה עליו ואז פרצה בבכי ואמרה בין יפחותיה, "אני אוהבת אותו.. הוא בגד בי… אני לא מבינה.. ואני…" סופי לא הייתה מסוגלת להמשיך והיא נפלה אל בין זרועותיו של ארתור.
ארתור היה מופתע אך חיבק אותה ברכות ואמר, "ספרי לי בדיוק מה קרה."

דניאל יצא לאחר שיעור שיקויים. הוא היה חייב לדבר איתה ולבסוף מצא אותה במדשאות מדברת עם ארתור. הוא ראה איך היא נופלת לבין זרועותיו והרגיש גל של קנאה וזעם שוטף אותו. הוא הסתובב בכעס וראה את ג'ניפר נועצת בו מבט חמור סבר.
"מה?" שאל בזעם.
"אוה, דניאל שלא תעז להתעצבן על סופי, זה מגיע לך. אתה הרסת אותה, את שברת את ליבה, אתה קרעת אותו ל-"
"אבל מה לעזאזל עשיתי?" שאג בזעם, מבהיל כמה תלמידים שנה ראשונה.
"דבר ראשון תנמיך את הקול שלך, ודבר שני, כמו שאמרתי את שברת את ליבה. למה את משחק כאילו אתה לא יודע מה עשית?!" אמרה ונעצה בו מבט כועס.
"כי אין לי מושג מה עשיתי," אמר דניאל מתאמץ לשמור על קול רגוע.
דון התקרב לעברם ושאל, "דניאל חשבתי ששמעתי אותך צועק, קרה משהו?"
"כן, ג'ניפר מעדיפה ללכת איתי סחור, סחור במקום להגיד לי מה קורה," אמר דניאל בעצבים.
דון הסתכל על סופי בהרמת גבה ואמר, "נו, אם הוא לא יודע את מוכנה לגלות?"
ג'ניפר נאנחה ואמרה, "סופי מצאה את דניאל בוגד בה."
"מה?" שאלו שתי הנערים ביחד, המומים.
היא הסתכלה עליהם ואמרה, "אל תגידו מה. דניאל, כאילו שלא ידעת."
"אני באמת לא ידעתי."
"אני לא מאמינה! אתמול היא באה אליך לחדר וראה אותך עם ליליאן עומדים להתנשק.," אמרה ג'ניפר.
דון ודניאל החליפו מבטים ואז אמר דניאל, "ג'ניפר זה לא כמו שאת חושבת זה-"
"אל תגיד לי את זה, תגיד את זה לסופי," אמרה ג'ניפר בהתגוננות.
הוא נאנח ואמר, "דון, אתה יודע מה לעשות נכון?"
דון הנהן ואמר, "טוב, בוא נקווה שסופי תכנס לשיעור הבא ומקגונגל תבלע את הפיתיון."
דניאל הנהן בהסכמה ואמר לג'ניפר, "טוב, תוודי שסופי תשב לידך בשיעור."
היא הנהנה בראשה ואז נשמע הצלצול והיא רצה לעבר הכיתה.
דון הסתכל על דניאל ואמר, "מקווה שזה יעבוד."
דניאל הנהן והם פנו ללכת כל אחד לדרכו.

סופי סיפרה לארתור את כל הסיפור ואז אמרה, מוחה תוך כדי את אפה בשרוולה. "למה הוא עשה לי את זה?"
ארתור משך בכתפיו ואמר, "אולי היא ניסתה לפתות אותו ואז רגע אחרי שעזבת הוא הדף אותה?"
היא הסתכלה עליו בחיוך עצוב ואמרה, "אני בספק."
צלצול הפעמון להיכנס לכיתות נשמע וסופי נעמדה ואמרה, "נראה לי אני אוותר על השיעור היום."
ארתור הסתכל עליה ואמר, "לא מציע לך, טורטון, הפרופסור להתגוננות מפני כוחות האופל מלמד את השיעור וחבל שהוא יתעצבן עלייך."
היא הנהנה ואמרה, "טוב, אני מניחה שעוד שעור אחד לא יזיק. וארתור." אמרה רגע לפני שהתחילה לצעוד לעבר הכיתה.
"תודה."
הוא הנהן בראשו והיא נכנסה לעבר הכיתה. היא התיישבה ליד ג'ניפר שהסתכלה עליה בדאגה.
"אני בסדר, אני מרגישה יותר טוב אני-"
אבל היא לא המשיכה לסיים את השיעור כי באותו רגע פיצוץ אדיר נשמע במסדרון. התלמידים קפצו בבהלה והתחילו לצרוח.
כעבור כמה דקות שבו פרופסור טרוטון ניסה להרגיע את הרוחות, אך ללא הצלחה דלת הכיתה נפתחה ותלמיד שנה שנייה מבויש נכנס ואמר, "המנהלת מקגונגל קוראת למיס הארטלנד."
סופי הסתכלה על ג'ניפר בבלבול ויצאה אחרי התלמיד לעבר משרדה של הפרופסור.
היא נכנסה לתוך המשרד וראתה את גב הכיסא בפנים אליה.
"פרופסור?" שאלה סופי בחיוך.
הכיסא הסתובב וסופי מצאה את עצמה עומדת מול דניאל.
"אתה!" אמרה והרגישה את רגשות הזעם מציפות אותה.
"החלטתי שאם אני לא יכול להתקרב אלייך את תתקרבי אליי," אמר וחייך חיוך קטן.
היא הסתובבה וניסתה לפתוח את הדלת וגילתה שהיא נעולה.
"תן לי לצאת," דרשה.
"לא," שמעה אותו אומר.
היא הסתובבה בכעס וצעדה לעברו. היא ראתה שהוא נעמד. היא רצתה לזרוק עליו משהו ולמחוק את הבעה המחייכת שלו. היא מצאה כל מיני חפצים והתחילה לזרוק עליו אבל הוא הצליח להתכופף ואז היא התחילה לצרוח בזעם, "אתה בגדת בי! את שיקרת! אתה אמרת שאתה אוהב אותי, ואתה בגדת בי!!!"
היא מצאה חפץ גדול וכסוף וזרקה אותו על דניאל, אבל דניאל הצליח להתכופף בשנייה אחרונה והחפץ פגע בשמשה וניפץ אותה.
היא הסתכלה עליו בזעם והמשיכה שומעת איך קולה עולה בעוד כמה טונים, "חשבתי שהשתנית, שלא תהיה כזה, אבל אני מניחה שטעיתי בדיוק כמו שטעיתי בשנה השלישית."
באותו רגע סופי מצאה חפץ גדול שנראה כמו אבן והיא התכוונה לזרוק אותו על דניאל אבל היא ראתה את מבטו החיוור והיא הפילה את החפץ לרצפה.
"מה אמרת?" שאל דניאל בלחש.
"אל תיתמם, דניאל. אני זוכרת טוב טוב את היום הזה, התכוונתי לספר לך כמה אני אוהבת אותך ואז ראיתי אותך ואת רונה מתנשקים ומה שהכי הרגיז אותי זה שאתה רצית להיות איתי אחרי ששברת את ליבי, זאת הסיבה שאנחנו מתנהגים ככה בשנים האחרונות כי אתה חרא של בן אדם."
דניאל התקרב לעבר סופי אבל היא צעקה עליו, "תתרחק!"
הוא לא התייחס והמשיך לצעוד לעבר אבל היא צעדה לאחור. הוא עמד במרחק כמה סנטימטרים ספורים ממנה. היא הרימה את ידה להכות אותו אבל הוא אחז בידה, היא הרימה את ידה השנייה אבל הוא אחז בידה השנייה בכוח. היא עשתה כמה ניסיונות להכות אותו אך ללא הצלחה ולבסוף היא נשברה והרגישה איך הדמעות זולגות מעיניה והיא אמרה, "עזוב אותי, דניאל, אמרתי מספיק."
אבל הוא לא נתן לה ובמקום זה הרים את סנטרה וגרם לה להביט בעיניו.
"סופי, תקשיבי, אתמול מה שראית… זה היה מצחיק אם זה לא היה עצוב ואני מספר לך את זה כי דון נתן לי אישור."
היא הסתכלה עליו מעט בתמיהה והוא המשיך, "אתמול מה שראית היה דון. הוא ניסה ליצור בובה בדמות ליליאן כי הוא רצה להתאמן עליה לשאול אותה אם היא תרצה לצאת איתו ומה שקרה זה שהכישוף השתבש והוא יצא… הוא יצא ליליאן, לכן הלכנו למקגונגל. מה שאת ראית היה את דון שהתקרב אלי מנסה לראות אם אני אוכל לתקן משהו."
סופי נעצה בו מבט, מנסה לראות אם הוא צוחק אליה אבל כל מה שיכלה לראות זה זוג עיניים יפות ונוצצות המביטות בה באהבה.
"סופי, אני אוהב אותך, תמיד אהבתי אותך. מה שראית בשנה השלישית היה את רונה מנסה לנשק אותי ואז אני הדפתי אותה כי לא אהבתי אותה."
"סופי זאת הסיבה שלא יצאתי עם בנות אחרות בשנים האחרונות כי חיכיתי לך. אני אוהב אותך."
היא הסתכלה עליו ואז עצמה את עיניה. היא הרגישה את פיו של דניאל נצמד לפיה והיא הרגישה כאילו היא משתחררת. היא כל כך אהבה אותו וברגע שנשק לה ידעה שהוא לא שיקר לה. הם המשיכו להתנשק בלהיטות עוד כמה דקות עד שלפתע דלת החדר נפתחה והם שמעו את מקגונגל אומרת, "אלוהים אדירים."
הם קפצו בבהלה וראו את פרופסור נועצת בהם מבט המום. "וויליאמס, הארטלנד מה אתם חושבים שאתם עושים?"
סופי הרגישה איך הסומק מציף את לחייה. היא התחילה לגמגם הסבר אבל היא נקטעה על ידי מקגונגל שאמרה, "טוב, זה לא חשוב. מהרו לחדרים שלכם ושאני לא אתפוס אתכם כאן שוב."
סופי מלמלה משהו והיא ודניאל יצאו מהחדר. כשעמדו ליד חדר גריפנדור הם הסתכלו אחד על השני במבוכה ואז אמרה סופי, "אני אוהבת אותך דניאל."
הוא חייך ואז הצמיד אותה לנשיקה לוהטת.

"בוקר טוב," אמרה סופי והתיישבה ליד ג'ניפר בחיוך רחב.
"בוקר," אמרה ג'ניפר בחיוך. "בייקון?"
סופי הסתכלה על האוכל שהיה על השולחן ואז אמרה, "לא, בא לי סלט."
"בוקר טוב," שמעה סופי קול מאחוריה ורגע לאחר מכן היא הרגישה את דניאל נושק לעורפה ברכות.
היא נרעדה והסתכלה על דניאל בחיוך.
"אתם יכולים לשמור את זה לאחר כך אני ממש רוצה לאכול ארוחת בוקר," אמר דון בגועל והתיישב ליד ג'ניפר.
דניאל התיישב בחיוך ואמר במתיקות, "סופיה, את יכולה להביא את הסלט בבקשה?"
היא הסתכלה עליו בחשדנות ואז לקחה את הסלט ואמרה, "אתה רוצה גם ריקוד לוהט ופרטי?"
כל מי שהיה בקרבתם שמע את מה שסופי אמרה. סופי הסמיקה עד שורשי שערותיה והסתכלה על ג'ניפר ההמומה, "אני הרגע…?"
ג'ניפר הנהנה, עדיין המומה.
סופי הסתכלה על דניאל בזעם מעושה וראתה אותו על סף צחוק, "אתה!"
דניאל שראה מה עומד לקרות קם מהשולחן והתחיל לרוץ.
"דניאל אני אהרוג אותך!!" צעקה סופי והתחילה לרוץ אחרי דניאל.
ג'ניפר הסתכלה על דון. הם פרצו בצחוק וחזרו לאכול.


תגובות (17)

ג-ב-ר-ת!!!!!!!!
קודם כל!!
עונה פצצתית!!
מטורפת וגאונית!! :)
כל הכבוד על העונה המדהימה!!!!!!
האמת שזה היה צפוי הקטע עם הבגידה… חייבת להודות!!
האמת שזה דיי מבאס לדעת שלא יהיה עוד מה לקרוא ממך…
זה היה תענוג!! :)
הכתיבה שלך מעולה ובלה בלה בלה!!
ובקיצור צריכה להמשיך ללמוד למבחן של מחר…
עונה שולטת ופרק שולט!!!!!!!
כל הכבוד!! :)
צל"ש!! חחחח

22/05/2012 08:31

עאעאעאעאעא אני לא מאמינה שסיימת !!!
ואוו סיפורר מהמם ><
משולם ><
חמוד ><
ועוד כמה מילים שמתחילים באות מ …
מחכה לסיפור הבא שלך ^ _^

22/05/2012 08:51

טלי תודה על הציון..;-)
האמתי שאולי..אולי!! יהיה מה לקרוא ממני.. ;-)
אני רק אומרת…

22/05/2012 08:52

אהלן סבריאל המתוקה מה זאת אומרת אולי אולי אנא שבי מול המחשב ותתחילי לכתוב זה כל כך פשוט אין לך מושג כמה.

הסיפור מדהים מושלם ביותר מבקשת המשך ♥♥♥

22/05/2012 09:08

אומייגדדדדדדדדד!!! סבריאללל!
זה כזה מהמםם! אני מתתתההה! =)
סוף סוףףףףףףףף! חחח..
אני כול כך מאוהבת בזוג הזה! ממש זוג מושלם ♥
ואיזה חמוד ארתור שהוא עוזר לה ויוצא ממש לטובת דניאל כי בד"כ זה ממש לא הולך ככה =)
אז אני שמחה ומאושרת!!~~~~~
ומחכה בקוצר רוח לסיפור אחר ונוסףף!
אוהבת אותך סבריאללל =]

22/05/2012 09:32

חח…
אני גאונה, פשוט ידעתי שזה מה שיקרה…
אח.. אין כמו הפי אנד..
:)

22/05/2012 09:40

אעאעאע סיפור מדהים מחכה לסיפור הבא כבר!!!!! ולא הבנתי מה דניאל קשור למה שסופי אמרה….?

22/05/2012 09:51

מאיוש..הוא כישף אותה לומר את זה… :-)

22/05/2012 10:08

אומגאד סבריאל תעשי עונה שנייה :<
זה סיפור מושלם ! למה זה נגמר כ״כ מהר ? :

22/05/2012 10:18
lilach LC

סיפור מקסים . באמת באמת , ומותח ומרגש ורומנטי , אבל משהו אחד הפריע לי במשך כל הסיפור … למה דווקא הווגוורסט ? יש סיבה שזה באמת הועיל לעלילה ותרם לה ? אשמח לתשובה , ובאמת , סיפור מקסים .

22/05/2012 12:06

לילך… את הסיפור לראשונה כתבתי שהייתי באתר של hportal שזה אתר של סיפורים על הארי פוטר…ובעברית פאנפיקים… לכן כתבתי פאנפיק על הארי פוטר..לא ממש אבל במקום של… הבנת?
חוץ מזה הייתי חייבת את הקסם ואת המקום בשביל העלילה…
שמחה שנהנית.. דרך אגב אם את לא יודעת מה זה פאנפיק סתכלי בוויקיפדיה…

22/05/2012 12:20

קראתי את זה כבר ממזמן אך לא יכןלתי להגיב.
וואו פרק יפה – ידעתי שהוא לא יעשה לה את זה!!!!
סיפור יפה, אני לא מאמינה שתקופת הסיפורים נגמרה :׳( (לפחות לבינתיים)
אני מחכה כל-כך ליצירותייך הבאים, חיכיתי שהסיפור הזה ייגמר כדי שאני אתחיל וזה יימשך הרבה זמן שאני לא אתגעגע מידי לסיפורייך חחח (;
בקיצור – אהבתי ביותר!

22/05/2012 12:46

היי! סבריאל! אני הקדשתי לך את הפרק שלי!!!
למה את לא קוראת אותו???
אה?
אה?
זה היה בשבילכן! ועכשיו אתן לא קוראות!?
יאללה לקרוא!

22/05/2012 12:59

אוווו! נשמע עצבנייייייי!
חחח.. סתם תקראו.. אם בא לכן!
אני לא קשורה =)
אבל סתם שתדעי שהקדשתי לך =)

22/05/2012 13:01

חחחחחחח!!
הווו איזה חמודיםםםם!!
הדניאל הזה… חחח לאכול אותו!
והדון הזה!!
חחח הוא נהפך לליליאן!!
אוייי איזה מצחיק!!
ידעתי שדניאל לא באמת בגד בה!! (או שאולי לא ידעתי….??)
לא משנה!!
זה היה כזה חמוד ורומנטי איך הוא התוודה בפניה שהוא אוהב אותה!
אחחח…
והקטע בסוף??
חחחחח יוו לדניאל אין גבולות!!
חחח אהבתי:)
עוד סיפור מטריף מבית סברי בע"מ נגמר…:(
אוייי איזה עצוב…
אבל את בכל זאת תנסי להעלות איזה שהו סיפור קטנטן וחמוד בשבילנו, נכון?
אוףף סברי, אל תעזבי אותנו!!
פליזזז לאא!
תמציאי משהו!
כל דבר!
אנחנו רוצות לקרוא עוד!!
וזהו.
אין לי עוד מה לומר… (איזה באסה שאני לא יכולה להגיד: "תמשיכי חבובה!! לפני שאני הורגת אותך!!") אח.. אני מתגעגעת למשפט הזה חיחי
אוהבת אותך!

22/05/2012 14:18

טוב אז עוד פעם אני אחרונה! תמשיכי! (אופסס.. שכחתי שנגמר :( )
ברכות לסיום הסיפור!!
העונה הייתה מהממת!!
מחכה לסיפור הבא שלך !!

22/05/2012 23:11

אוקי מהמם בלה בלה בלה בלה
את יודעת כבר מה אני הולכת לומר זה לא חשוב
מה הסדרה הבאה??
אמממ תעשי משהוא מסטורי עם..
אנשי זאב פליז פליז פליז
אנשי זאב
זה כול כך אין וחמוד ואני החלטתי שאני מתה על זאבים!!1
תעשי סדרה חדשה מהר!!!!

23/05/2012 15:24
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך