הסיפור מבוסס על החיים שלי ..אשמח אם תכתבו את דעתכם עליו..

כשאת שמנה..(פרק 2)

13/06/2014 2047 צפיות 15 תגובות
הסיפור מבוסס על החיים שלי ..אשמח אם תכתבו את דעתכם עליו..

אבל לא היה כיסא לידה,יופי עכשיו אני גם צריך ללכת ולחפש כיסא ,
יותר משיכת צומת לב מזה פשוט אין.
שמתי את התיק ליד השולחן ושאלתי אותה אם אני יכולה לשבת לידה,למרות שלא היה מקום אחר בכיתה ,לא הרגשתי נוח שהיא לא תתבייש בזה שאני יושבת לידה.
"כן.."היא אמרה בביישנות וחייכה אלי "תודה" אמרתי והחזרתי חיוך. וניסיתי לראות אם יש כיסא רק בכיתה במקרה ופתאום ראיתי אותו ,ילד חמוד ויפה,פשוט שם לי את כיסא ליד השולחן.
"תודה" אמרתי בשקט ובביישנות מקווה שהוא שמע ,היא חייך אלי וחזר לשבת ליד ילדה אחת נראה לי שזו הייתה חברה שלו.
לא הייתי רגילה לכך שמתנהגים אלי יפה ,בדרך כלל אם לא מציקים לי פשוט מתעלמים ממני ,אבל הוא..היה כל כך נחמד אלי..ההרגשה הייתה כל כך מיוחדת,אני חושבת שקראו לו עידן לפני מה ששמעתי .
ישבתי לידה "היי,קוראים לי שרון,ולך?" ממש קיוויתי שהיא לא תתעלם ממני "שובל" היא חייכה אלי .החזרתי לה חיוך דיברתי איתה קצת בהפסקה ,היא באה מעיר אחרת ככה שאין לי ממש חברות כאן וזאת ההזדמנות שלי ,החטיבה שלנו מורכבת משלושה בתי ספר יסודי ,שלי היה אחד מהם..ככה שיצא שהיו כמה שהכרתי אבל לפחות הם היו אלה שמתעלמים ממני ..
וככה עבר לו היום הראשון של החטיבה ,דווקא היה יותר נחמד ממה שציפיתי ,הכרתי את שובל,היא ממש חמודה ,ואפילו בן אחד התנהג אלי יפה..
כשיצאתי מבית הספר ראיתי את אביגיל הילדה שתמיד הייתה מתנהג אלי מגעיל,צוחקת עלי,מקללת אותי ומה לא..?
התקדמתי מהר לכיוון הבית ,היא הייתה עם עוד שני חברות שלה שהיו איתי בכיתה והיו נגררות אחריה "נו שרון יש מישהו בכיתה שלך שיחליף אותי ?" אביגיל אמרה,הלכתי יותר מהר, "היא מתעלמת ממך הכלבה השמנה הזאת" רוני ,אחת החברות שלה אמרה .
"היא מתעלמת ממך הכלבה השמנה הזאת "- הזכיר לי כל כך את החרם האחרון שעשו עלי.."
15 ילדים היו סביבי..עשו מעגל וצחקו עלי "פרה שמנה" ,"איפה אמא שתציל אותך?","אין לך אפילו חברה אחת שתבוא לטובתך",וניסיתי ללכת כמה שיותר מהר משם אבל זה לא הצליח לי הם רק החמירו את המצב והתחילו לשיר "היא זונה ,היא שמנה,היא זונה" ואבי ,הילד הכי מקובל בשכבה ירק עלי ..זה הדבר הכי משפיל שעשו לי אי פעם ,פשוט בכיתי ורצתי הביתה ,ולא סיפרתי לאף אחד על זה …
חזרתי למציאות ופשוט שמתי אוזניות והלכתי מהר כמה שיותר רחוק מאביגיל..


תגובות (15)

אני מזדהה

13/06/2014 17:15

אני מזדהה אמנם לא עשו לי את אותו דבר בדיוק אך גם לי קוראים שמנה דבה ובסגנון אנימתאלמת אבל לפעמים אי אפשר להתעלם

13/06/2014 17:15

אל תתני לאביגיל הזאת לדרוך בפעם הבאה שהיא עושה את זה פשוט תתעלמי ממנה לכי על פניה כאילו היא אוויר ותייהי זקופה עם למעלה כדי שתדע שהיא לא מעניינת אותך
ואם היא תפעיל אליך כוח פיזי תגידי לה סליחה אמרת משהו ותשחקי כאילו לא שמעת כלום אני מבטיחה לך שזה ישתיק אותה או לפחות יגרום לה להירגע

13/06/2014 17:21

המשך

13/06/2014 17:21

אני בדיוק כמו nailpolish

13/06/2014 17:23

לא נעים לי לומר אבל אני מכירה את ההרגשה…
אף פעם בחיים שלי לא השפילו אותי עד כדי כך, כי הייתי חזקה והתנגדתי לכל פעם שצחקו עלי וגם אף פעם המצב שלי פיזית לא היה מאוד נורא… אבל היו פעמים שהיו קוראים לי בשמות גנאי מאוד מאוד לא נעימים. וגם לזה התנגדתי ונשארתי חזקה. למקרה שאת צריכה תמיכה, את יכולה לדבר איתי תמיד בפייסבוק

13/06/2014 17:25

ככל שהביטחון העצמי שלך יהיה נמוך יותר כך אנשים ידרכו אלייך יותר ותאמיני לי אני מכירה את ההרגשה

13/06/2014 17:25

לnailpolish יש שם והוא מיקה שרת חחח

13/06/2014 17:28

אז ככה, לא צוחקים עליי בגלל הסיבה שלך אבל ההרגשה שלי דומה לשלך.
פעם גם נתנו לי סטירה, זה משפיל, אני לא אומרת שלא, אבל זה הקטע,אסור להישבר.

13/06/2014 17:32

אמנם לא היו מרביצים לי, אבל כן היו קוראים לי שמנה בכל היסודי, עברתי לחטיבה וירדתי 10 קילו, כל המאמץ היה שווה רק בשביל המבט של אותם ילדים שהיו מציקים לי ביסודי, מבט של ׳וואו, את מהממת!׳ עשיתי את השינוי ועכשיו כל אלה שהציקו לי מחפשים את תשומת הלב שלי, חשוב לזכור דבר אחד, הגלגל מסובב, וזה כואב…

13/06/2014 17:42

ככל שהביטחון שלך נמוך, ככה יצחקו אלייך יותר !
תאמיני, מניסיון !
עדיין יש לי ביטחון נמוך. אפילו לא הייתי קוראת לזה ביטחון !
אין לי ביטחון !
אולי אף אחד לא צחק לי מול הפנים, אבל דברו לי מאחורי הגב.
ואני עדיין ביסודי כיתה ה׳. ככה שעוד שנה אני מקווה לא לראות את אותן 'חברות'
על תתייחסי לאביגיל.
תנסי לעשות לה אותו דבר, תגידי שנמאס לך !
אני מקווה שבסופו של דבר הכל יהיה בסדר <3
תמשיייכייי

13/06/2014 18:13

תרביצי להם.
תתני לה אגרוף ענקי, ותפילי אותה.
אל תעשי את כל השטויות האלו של להתעלם, זה לא עובד.
היא מפעילה כוח מילולי? לא מזיז לך. את תעלי דרגה מעליה ותפעילי כוח פיזי.

13/06/2014 18:46

איזה זונה אביגיל שונאת אותה כלבה זה מושלםםם תמשיכייי

13/06/2014 20:43

    ואל תתיני להם לדרוך אלייך כי פעם הייתה לי מורה שכול פעם שהיו מעליבים אותי היא הייתה אומרת כשהם מקללים אותך הם בעצם אומרים עלייך את מה שהם לא אוהבים בעצמם ואביגיל הזאת סתם זונה מגעילה שרוצה תשומת לה תגידי לה שהיא לא מזיזה לך ותתעלמי ממנה

    13/06/2014 20:45

בת זונה שרמוטה כאילו היא יותר טובה זונה!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייי מושלםםםםםם

13/06/2014 21:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך