אשמח לשמוע הערות וביקורות על הסיפור :)

כשאת שמנה..(פרק 6)

29/06/2014 1058 צפיות 3 תגובות
אשמח לשמוע הערות וביקורות על הסיפור :)

יצאתי מהמקלחת,שמתי פיג'מה חמודה ,וראיתי טלוויזיה .
הטלפון שלי צלצל וראיתי ששלחו לי הודעה ,זאת הייתה עדן .
'הכל בסדר איתנו נכון?אני לא רוצה שיקרה משהו בנינו ,את ממש חמודה ,אבל רק רציתי לידע אותך שאני וגיא ממש קרובים ואני לא רוצה שתפגעי אומשהו' היא רשמה לי דברים שאני כבר יודעת..
'זה בסדר באמת! אינלך ממה לדאוג,זה ברור לי שאתם מאוד קרובים ואני חייבת להגיד שאתם גם ממש מתאימים :)' ,הרגשתי די צבועה ..אבל לא ריציתי סכסוכים וכאלה.
'טוב ,תודה לילה טוב ♥' והחזרתי לה לילה טוב גם .
קמתי בבוקר והרגשתי דווקא טוב ,שמחתי שאמרתי לבנות על גיא ..למרות עדן ,אבל זה היה ברור שמתי לב שהם בקשר ממש טוב וכאלה..
החלטתי לא לאכול ארוחת בוקר ,וגם לא לקחתי לבית ספר ,רק בקבוק מים .
שמתי חולצת בית ספר ורודה וג'ינס כהה ויצאתי לכיוון בית הספר .
השיעורים עברו די מהר,כל הזמן הסתכלתי על גיא .. ,אבל ראיתי שהוא הסתכל לכיוון של עדן..
בהפסקה היינו אני ושאר בנות יחד ודיברנו ואז גיא והחברים שלו הצטרפו אלינו..
לא דיברתי יותר מידי ,כמו שציינתי אני שונאת לבלוט ,אני לא אוהבת שמתסכלים עלי יותר מידי..
אבל לעומתי עדן הייתה במרכז העיניינים …
יצא לי להוציא פה ושם כמה משפטים ..
בשיעור חינוך הודיעו לנו שיש טיול שנתי עוד שבוע והביאו לנו טפסים ,הטיול הוא יומים ,עם שינה באכסניה ,נשמע דווקא נחמד ,ממש חיכיתי לטיול הזה ..
אבל הדבר היחידי שממש פחדתי ממנו הוא המסלולים ,אבל חשבתי חיובי ,יהיה לי את גיא לידי לפחות זה מה שמנחם אותי ואולי יצא לי לדבר עם עוד בנות…
חזרתי הביתה ,אכלתי תפוח ,זה הדבר היחידי שאכלתי כל היום ,הרגשתי ממש טוב עם זה ,סוף סוף אני באמת מצליחה לעשות משהו עם עצמי ..
עליתי לחדר שמתי מוזיקה ,ושמתי לק בצבע תכלת-טורקיז ועשיתי עליו פרחים כאלה בורוד ,ממש אהבתי להתעסק עם כל הציורי לקים ,זה תמיד הרגיע אותי ,העסיק אותי במקום להתעסק עם המחשבות שרצות לי בראש ..
שמעתי את אמא למטה ,כנראה שהיא חזרה מהעבודה ,"שרון ?את בבית?" היא שאלה ועניתי לה שכן ,סיפרתי לה על הטיול שנתי ונתתי לה את הטופס שתחתום עליו ,"יש לך בגדים שהיו לך נוחים לטיול ?" ,"לא ,אפשר ללכת לקניון ולחפש?" שאלתי והיא הנהנה בחיוב .
קבענו ללכת מחר לחפש ..
היום עבר בלי יותר מידי דברים מעניינים,הגיע הערב ,התקלחתי,שמתי פיג'מה ונרדמתי .
קמתי בבוקר ,צחצחתי שיניים והרחתי ריח כל כך טוב של מאפה חם . ירדתי למטה וראיתי קופסה של המאפיה שקרובה אלינו הביתה ,כל כך כעסתי על אמא שלי ,כל פעם היא אומרת שאני צריכה להפסיק לאכול את השטויות האלה והיא מביאה אותם לבית ,'אסור לך לאכול שרון את בדיאטה!' חשבתי לעצמי מצד אחד ומצד שני חשבתי 'נו לא נורא זה רק אחד לא יקרה שום דבר' ,נשברתי .לא יכולתי לעמוד בזה ואכלתי 3 קורסונים .אני לא מאלה שאוכלים משהו משמנין ויכולים אחר כך להמשיך את הדיאטה ..
כל כך כעסתי על אמא שלי ,אבל זאת אשמתי ,אני זאת שדפוקה שלא יכולה לא לאכול שטויות יומים ברצף..
שמתי בגדים ויצאתי לבית ספר ,ראיתי את ליפז ושובל ,מדברות בניהן ,"שרון מה נשמע?" הן שאלו אותי "אחלה מאיתכן ?" והן ענו לי שהכל בסדר והן התחילו לדבר על איזה סרט שהן ראו אתמול ואז הגיעה עדן ,"יאו אתן חייבות לשמוע מה יש לי להגיד לכן" היא אמרה בהתרגשות .
וכבר די הבנתי לאיזה כיוון היא הולכת ,משהו שקשור לגיא .
לא רציתי לשמוע ,אבל הייתי חייבת, לא רציתי שהיא תראה שזה מפריע לי ..
"גיא אמר לי שהוא אוהב אותי!" היא אמרה לנו .התכוננתי לרגע הזה שהיא תגיד את זה ,אבל לא ידעתי כמה זה יכאב לי ,כמה זה יציק לי ,כמה הייתה רוצה להתחלף עם עדן ,כמה ששנאתי אותם..3\ \>


תגובות (3)

ואווו יצא פרק מושלםם אהבתי מאודדד
עצוב לי בישביל שרון :(
אבל תמשיכייי דחוףף

29/06/2014 16:18

ת מ ש י כ י ד ח ו ף !

29/06/2014 17:23

מסכנה שרון תאמת שגם לי קרה דבר כזה וזה מאוד כואב
פרק מהמם תמשיכיייייייייייייייייייייייייי דחוףףףףףףףףףףף!

29/06/2014 20:46
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך