האביר שבלב
יש דבר אחד חשוב בזוגיות ובכלל בחיים וזה אמון. ברגע שהאמון בורח, הלב של שני הצדדים צורח!

כשהאמון בורח, הלב צורח

האביר שבלב 01/06/2016 908 צפיות 3 תגובות
יש דבר אחד חשוב בזוגיות ובכלל בחיים וזה אמון. ברגע שהאמון בורח, הלב של שני הצדדים צורח!

אמרת לי שאני האחת.
האחת שאתה אוהב, שאתה שומר לה את הלב.
האמנתי לכל מילה שלך. כל מה שאמרת נכנס לי ישר פנימה לתוך הנפש.
איך נתת לי תחושה כזאת של ביטחון? איך הצלחת להפוך בחורה חזקה כמוני, לשלולית של רגשות?
לחשת לי באוזן: "את שלי ורק שלי", המילים היו כה חמות ואמינות שרגע לא חשבתי שזה עלול להשתנות.
אמרתי לך מראש שלא קל להיכנס לחיי. לא כל גבר נכנס. ואם הוא כבר נכנס זה אחרי מבחנים רבים.
עברת את כולם בהצטיינות! והפעם באמת הרגשתי שאני יכולה להנות מעט, יכולה לבטוח שוב באנשים, לתת להם את האמון שלי.
בידיים שלך הרגשתי הכי בטוחה שיש, ידך הגדולות והחמות יכולות לגרש כל פחד מכל אחד. החיבוק שלך מגיע עד לנימים הכי קטנים שבלב.
ידעתי שהפעם מותר לי להתאהב.

יום אחד, קרוב לחג הפסח נעלמת לכמה ימים. הייתי בטוחה שאולי יצאת עם חברים. זה באמת מה שאמרת לי ואני אכלתי הכל. האמנתי לך, נרגעתי, חשבתי שאני יודעת עלייך הכל. שאלתי לשלומך ואתה אמרת בקרירות שהכל בסדר. לפתע התשובות לא נשמעו לי אותו דבר כמו תמיד. הרגשתי שמשהו מפריע לך.
אמרתי לך שתספר לי הכל. אני אהיה שם בשבילך תמיד לעזור.
מה כבר יכול להיות כזה נורא.
שאלת אותי : "זוכרת את אותו לילה במסיבה?"
אני יודעת לאיזו מסיבה התכוונת. הלכת עם חברים שלך למועדון ואמרת שמיד אתה הולך משם הביתה. כשלא ענית לי בסוף דאגתי. אבל הרגעת אותי ואמרת שסה"כ נרדמת אצל יוני.
" שירה אני באמת מצטער, זה יצא מכלל שליטה. אני עוזב אותך עכשיו, בגלל מה שקרה באותה מסיבה. הכרתי מישהי אחרת. אני לא יכול לחיות עם זה שבגדתי בך. מגיע לך באמת משהו יותר טוב. מישהו יותר חזק".
לא ידעתי מה לענות.
איך עונים בכלל במצב כזה? מה אומרים?
האם אני אעיף עלייך ים של קללות. או אולי בכלל אגיד בסדר ואתן לך עם כאב הבגידה לחיות.
התחלתי לבכות בלי הפסקה. איך עוד פעם זה קורה?
אי שוב פעם הביטחון שלי יורד לרצפה?
נתתי שוב אמון בבן אדם שלא מגיע לו בכלל. ועד שחשבתי שהוא האחד, הוא כבר דאג להראות לי שלא.
כשהאמון בורח, הלב צורח. צורח מין צרחה כזאת גדולה, שרק אני יכולה לשמוע.
רק בגלל זה אני היא זאת שמתחילה לדמוע.

דבר אחד למדתי ממך, או בעצם מכמה אנשים, לא קל לתת אמון באנשים.
אז אני מראש אומר לבן זוג הבא. אני מצטערת אני כבר מאוד פגועה!
ואם תרצה את האמון שלי לקבל. תצטרך לחכות עד שאהיה מוכנה.
ומבטיחה לך שאם תצליח לחכות מספיק זמן, הלב עוד יתאחה.
אתן לך את כל האהבה שבליבי.
אך תדע לך משהו חשוב! את האמון שלי באנשים אני כבר משאירה אצלי!


תגובות (3)

איזה גדולהה.ענק !!

01/06/2016 12:53

.ענק !!

01/06/2016 12:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך