זאת שתבלבל אותך (:
תגיבו אהובות

כשהכל התחיל – הקדמה

תגיבו אהובות

היי בנות , זה הסיפור הראשון שלי , אשמח עם תגיבו !

הכל התחיל באותו יום , אני זוכרת את היום הזה כאילו היה אתמול , יום גשום וקר , כמעט אף אחד לא היה ברחוב , יום מעונן כזה , מדכא , מכירים את זה ? אני מכירה את זה טוב מאוד .

ראיתי את הבית המוכר שלה , אמנם הייתי קצת רחוקה , אבל היה אפשר לראות . נכנסתי בשער הכחול המתקלף בצעדים קטנים , כאילו פחדתי שמישהו ישמע או יראה אותי נכנסת לפה , דפקתי בדלת הגדולה שתי דפיקות ומיד הדלת נפתחה .

בואי תיכנסי ,היא פנתה אליי בשקט . נכנסתי בשקט והתיישבתי על הכיסא הגדול שהיה באמצע החדר .
״ מאיה ? ״ היא שאלה אותי
״ כן ? ״ עניתי כשהמון מחשבות מתרוצצות בראשי
״ בואי תספרי לי איך עבר עלייך סוף השבוע ״ היא שאלה ואפשר היה לשמוע את קולה רך במעט , מה שקורה המון .

נכנסתי בשער , והיה קשה מאוד להתעלם מכל המבטים אשר הופנו אליי , השפלתי את ראשי ללמטה עד שפתאום נתקלתי בילד או ילדה , לא כל כך הצלחתי לראות כי נפלתי אחורה ואיתי נפלו הספרים שלי, הפלאפון , וחבילת המסטיקים ששמרתי ביד .
״ ילדה אולי תסתכלי לאן את הולכת ? ״ פנה אליי אותו אחד שנתקעתי בו , כן , זה היה הבן אדם הכי יפה שראיתי בחיי , ב 16 שנות חיי, הוא היה גבוה מאוד והשיער השחור שלו היה קצת פרוע , והעיניים הכחולות שלו היו כמו הים , מרגיעות .
״ ילדה ? את שומעת אותי? ״ הוא שוב פנה אליי , רק אז שמתי לב שבהיתי בו קצת יותר מידי.
״ אה .. סליחה ? אני חושבת ״ התחלתי לגמגם קצת , בזמן שהמון מחשבות מתרוצצות בראש שלי .
״ זה בסדר שטויות , רק הדברים שלך , שלא יתרטבו , מתחיל לרדת קצת גשם ״ הוא אמר .
״ כן כן בטח ״ אמרתי לו , הוא לא ענה , הסתובב והלך .
״היי ילד ? ״ קראתי לו שנייה לפני שנכנס בדלת הגדולה של בית הספר
״ מה ?״ הוא הסתובב והיה נראה קצת כועס שהפרעתי לו בדיוק בכניסה לבית ספר .
״ אני חדשה פה , ולא כל כך יודעת לאן הולכים , יש סיכוי שאתה מראה לי איפה נמצאת המזכירות ?״ שאלתי בשקט
״ סליחה , אבל אני פשוט חייב ללכת . ״ הוא ענה לי וסובב את הפנים , הלך מהר לכיוון בית הספר , כאילו הוא חושש שאני יקרא לו שוב . אספתי את הדברים שלי במהירות , ותוך כמה שניות נכנסתי גם אני בתוך הדלת הגדולה של בית הספר , הרגשתי אבודה , הבית ספר היה גדול ומלא ילדים התרוצצו פה ולא הצלחתי לראות כמעט כלום, עד ששמתי לב לשלט שהיה בצד שמאל , והיה כתוב עליו בגדול ״ מזכירות ״ , יופי חשבתי לעצמי , והתחלתי ללכת לכיוון המזכירות .
״ היי ״ שמעתי פתאום קול והרגשתי נגיעה בכתף שלי , הסתובבתי מהר וראיתי ילדה עם שיער שחור ארוך ועיניים ירוקות גדולות
״ היי ״ השבתי וחייכתי לה .
״ את חדשה פה ? ״ היא שאלה אותי כשחיוך על הפנים שלה .
״ כן , את האמת שהשנייה הגעתי ואני לא כל כך מסתדרת פה , אני צריכה ללכת למזכירות לבדוק באיזה כיתה אני נמצאת . ״ אמרתי במהירות
״ בואי , נלך ביחד .״ היא הסתכלה עליי בחיוך , הלכתי אחריה .
״ איך קוראים לך? ״ שאלתי
״ שקד , לך ? ״
״ מאיה ״ עניתי בשקט , פתאום מצאתי את עצמי במזכירות .
״ סליחה ?״ שאלתי את המזכירה שישבה בכיסא ונראתה כאילו היא לא מוצאת את עצמה בין כל הבאלגן.
״ כן ? ״ היא ענתה לי
״ אני מאיה , אני תלמידה חדשה ורציתי לדעת באיזה כיתה אני משובצת ״ עניתי לה ״ שם משפחה ? ״ היא שאלה במהירות .
״ טל , מאיה טל .״
״ טוב חמודה , את משובצת בכיתה י '4 ״ אמרה לי
״ מאיה , את איתי בכיתה , בואי נלך ואני יראה לך את הבית ספר , כי אחרת את לא תסתדרי ״ , היא צחקה מהר ,
״ כן , אני חושבת שאת צודקת , בואי נלך ״

אז אני מאיה , בת 16 , יש לי עיניים ירוקות ושיער שטני ארוך וחלק , הגוף שלי יפה , כולם אומרים , אני משקיעה בלימודים , ההורים שלי זה כל החיים שלי ואני אוהבת אותם מאוד , יש לי אח אחד , גדול ממני בשנה , קוראים לו אלירן .

שקד – אני בת 16 כמו מאיה , יש לי שיער שחור ארוך חלק ועיניים ירוקות גדולות , יש לי אח בדיוק כמו למאיה , גם בכיתה יא , גדול ממני בשנה . קוראים לו עמית .

אלירן – אני בן 17 כיתה יא , שיער שטני ועיניים כחולות , לא כל כך מתעניין בלימודים אבל לומד קצת בשביל ההורים , מסיבות זה ה – חיים שלי , ואני שומר על אחותי יותר מהכל .

עמית – אני בן 17 כיתה יא , שיער שחור ועיניים כחולות , אני לא לומד בכלל , לימודים זה לא בשבילי אז אני בחוץ כל הזמן , אני יוצא למסיבות ואין לי חברה קבועה , אני אוהב את אחותי כאילו היא החיים שלי ואסור שמישהו יגע בה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך