כשעזבת, האם שכחתי? פרק 35

bl_bar 01/10/2016 880 צפיות אין תגובות

הכל היה מוכן, הם כבר הכניסו את התיק שלהם לתא המטען ועלו לאוטובוס, מתיישבים אחד ליד השני.
"אני מקווה שהטיול הזה הסתיים כמה שיותר מהר", "גם אני" בנג'מין הסכים, מסתכל על האנשים שעולים אחד אחרי השני, "אני עייף, אני חושב שאני אשן לבנתיים, אתה יכול לשמש לי כרית?" הארי שאל, מביט בשרירי עם מבט כלבלבי, יודע שהוא לא יכול לסרב לו והוא רק ציחקק והנהן, מקרב את הכתף שלו קרוב להארי והאחר חייך והניח את ראשו על כתפו.


"תיזהר שאשלי לא תגלה על הרומן הקטן בניכם" צ'אן אמר בלעג בזמן שהוא ומייק עברו על פני זוג החברים הטובים, מה שגרם להארי לפתוח את עיניו ולפגוש את מבטו של מייק שבמהירות הזיז את עיניו מהנער שהתעורר, הארי כיווץ את מצחו בבלבול, זה רק הוא או שלאקס שלו לא היה את המבט הקריר שהוא תמיד נותן לו?!
'די די תתעלם מהכל ותפסיק לחשוב יותר מדי' הארי חשב לעצמו לפני שעצם שוב את עיניו, שוקע לתוך השינה.

"לקום, כולם לקום בבקשה" המורה לריקוד העיר את כולם בחיוך, מקבל אנחות עייפות מהתלמידים, "הגענו ליעד שלנו, קדימה להתעורר!", לאט לאט התחילו להתעורר התלמידים, מסתכלים על החלונות בסקרנות והמומים מהמקום שהם הולכים לשהות בו.

"מה זה החרא הזה?" מישהו פלט מהמושבים האחוריים, נגעל מהמקום שהם נמצאים בו, "איפה אנחנו לעזאזל?" מישהו אחר קבע לדעת, "ששש…לא להתלהם" המורה לפיתוח קול התעצבן "אנחנו באחת משמורות הטבע של אמריקה, פה אנחנו הולכים לשהות בארבעת הימים הבאים" לאחר דבריו האוטובוס התחיל להיות רועש, התלמידים מקללים בייאוש, רוצים לחזור למגורים שלהם.
המורה לפיתוח קול רצה לצעוק שוב ולהרגיע את הרוחות אבל המורה לריקוד הניח את ידו על כתפו והניע את ראשו לשלילה, מסמן לו לתת להם לפרוק את זעמם לעוד כמה רגעים.

"זה דווקא לא כזה גרוע" הארי לחש לבן, המקום לדעתו היה יפייפה, היה בו משהו מרגיע שהוא היה נורא זקוק לו, בנג'מין הרים גבה "כן" הוא מלמל, לא באמת חושב כמו הארי, אחרי הכל הוא גם בא מבית עשיר כמו כולם, הוא לא רגיל לראות נופים ועצים, הוא רגיל לראות בניינים יוקרתיים וחנויות, אבל לעומת רוב התלמידים היו עוד שניים אחרים חוץ מהארי שאהבו גם הם את הנוף, מייק וצ'אן, הם למדו להעריך הרבה מקומות בזמן שהם היו נמצאים בבית החולים, הם היו יוצאים לטיולים מטעם בית החולים למקומות כאלו שלווים כי האוויר שם היה יותר נקי מאשר העיר הסואנת והמלאת עשן.

"זה לא מה שהיה אמור להיות! לא אמרתם לנו שיהיו שני אוהלים רק לשני אנשים ושנצטרך להחליף זוגות כל לילה!", צ'אן אמר בכעס, "אם היינו אומרים לכם את זה הרבה ממכם הייתם מבריזים ולא באים, זה סך הכל לילה, אתם ישנים גם ככה" המורה לריקוד אמר בנחת, "אז למה צריך להחליף זוגות? אני אשן עם מייק והארי ישן עם בן", "ככה החלטנו" המורה השמנמן חסך במילים, לא מוכן לתת הסברים, כחול השיער נשף בכבדות והלך בחזרה למייק, "מטומטמים" הוא מלמל.

"אמממ צ'אן? מייק?", שני נערים ניגשו לבנים האחרים, "מה הארי?" האסייתי שאל, יודע שמייק לא יענה, "תראו, אני ובן חשבנו על זה שאפשר באמצע הלילה פשוט להתחלף כשכולם ישנו" הזמר אמר בחיוך, יודע שהוא ובן עלו על משהו טוב, הרקדן הקטן יותר חשב ולאחר כמה שניות חייך גם הוא, "לא מאמין שאני אומר את זה, אבל מצאתם אחלה רעיון", "אוקיי, ביי" הזמרים הלכו לצד השני, מדברים עם כמה מהחברים של בן, כשהארי צחק בקול מבדיחה של אחד מהם מייק חייך לעצמו, שמח שלהארי טוב.

"ואיי אני מת" הארי קפץ על המזרון הדק, היום הזה התיש אותו, הם טיפסו והלכו הרבה, הוא נפל לא מעט פעמים – בין אם זה בגלל שהוא מגושם ובין אם זה מישהו שהחליט שבא לו לראות אותו משטתח על האדמה. למזלו היום בן היה השותף המקורי שלו לאוהל, ככה שהלילה הראשון יעבור לו חלק מבלי כל בעיות, אבל מחר לעומת זאת השותף שלו ליום ולאוהל הולך להיות לא אחר מצ'אן, על לישון מחר הוא גם לא חושש כי הוא בטוח שצ'אן במהירות יעבור לאוהל של מייק, אבל לעבור איתו את כל היום הולך להיות סיוט.

"אתה בא להתקלח?" השרירי שאל, מעיר את הארי מהמחשבות שלו, "אה? אה…אני מעדיף להתקלח מאוחר יותר, אתה יודע, מקלחות משותפות בלי דלתות וגברים ערומים זה לא הכי ואוו לגיי כמוני", בן גיחך מבין שזאת הייתה שטות לשאול את האחר "מעניין אותי אם מייק יהיה שם" , "הוא יהיה" הקטן אמר מבלי לחשוב פעמיים, "אם הוא באמת רוצה לשחק אותו סטרייט הוא לחלוטין יתקלח איתם ולא רק זה, אבל לא נראה לי שהוא גם ככה הכי יתלהב מהשאר" הוא אמר בהחלטיות, "מה זאת אומרת?" , "פף, אחרי הכל הוא יצא איתי ולי יש גוף מדהים שאין לאף אחד" הקטן העיף את שיערו בדרמטיות ואז צחק בקול "אז ככה ג'ון מרגיש כל פעם שהוא עושה את זה" , "אוי אתה מטומטם" בן צחק גם הוא.

"איכ, זה ממש לא אני, כאילו נראה לי שאני נראה יחסית ממוצע", "ממוצע בתחת שלי, אתה מהמם נסיכה ואם הייתה בת לא נראה לי שהייתי מצליח לשלוט בעצמי" השרירי התגרה באחר וברח מהאוהל עם כלי הרחצה שלו לפניי שהארי יכפכף אותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך