כשעזבת, האם שכחתי? פרק 36

bl_bar 01/10/2016 999 צפיות אין תגובות

'אז הוא באמת בא לכאן' בן הסתכל על הגבר שהתרחץ באחד מתאי המקלחות, מופתע לגלות שמייק לא מתנהג מוזר, אפילו לא עומד לו, גם אחרי שאחד מהבנים סטר לו בישבן, הוא דווקא חייך והתגאה בזה שכל הבנות שהיה איתן אהבו את הישבן שלו.
'מניאק' בנג'מין שפשף את שערו בחוזקה, חושב שמייק הוא בן אדם מטונף, גם שאפילו הוא מרחם עליו קצת ויכול להבין למה הוא נפרד מהארי, הוא עדיין חשב שהוא לא שווה את ירוק העיניים.
'פאק' הוא חשב לעצמו כמייק קלט אותו מסתכל עליו.

כשהרקדן הבחין בשותף לחדר של האקס שלו בוהה בו הוא חייך, הוא לא חיבב אותו בכלל, הוא קינא בו לא מעט פעמים על עצם העובדה שהוא תמיד נצמד להארי שלו והוא רצה לנקום בו מעט.

"אתה אוהב את מה שאתה רואה?" מייק אמר בהתגרות, גורם לבנים להסתכל עליו ולאחר מכן לכיוון שהוא מסתכל. "מ…מה? אתה מדבר אליי" בן היה מבוהל, "יש פה עוד מישהו שבוהה בי בכזה רעב? אתה בטוח שאתה לא גיי? אחרי הכל עדיין אנחנו לא יודעים מי עשה להארי את כל ההיקיים ביום ההוא, או שאולי אנחנו כן?" הרקדן צחקק, מתקדם לשרירי עד שהם כמעט נגעו אחד בשני. "אני עושה לך את זה?" מייק אמר בלעג בזמן שליטף עם קצה אצבעו את הכתף השזופה והשרירית של בן, גורם לאחרים לצחוק בקולי קולו.

"תתרחק" עיניו של בן הראו זעם טהור, כולם השתתקו לפתע, לא מכירים את בן ככה, למרות גודלו הוא תמיד היה שברירי ותמיד היה סובל מבריונות, אבל עכשיו ההתנהגות שלו הייתה שונה לחלוטין, "למה מה תעשה לי? תנשק אותי?" מייק לא התרגש, מכווץ את שפתיו ומשמיע צלילי נשיקה, צחוקם של הנערים חזר והשרירי גלגל את עיניו והתנשף בחוזקה, סוגר את המים ולוקח את דבריו, "תתבגר" היה הדבר האחרון שבן אמר לפניי שיצא מהמקלחות, מותניו עטופות במגבת.

הדבר היחידי שעבר במוחו של מייק היה שפאקינג בן הולך להתלבש מול הארי, וכל זה באשמתו, הוא רצה לצרוח ולהכות את עצמו כמה שאפשר, למה לעזאזל הוא חייב להיות כזה מטומטם?!

"אומייגאד בן" הארי הסמיק כשראה את גופו החשוף למחצה של בן, "למה לא התלבשת שם?", "כי האקס השמוק שלך בחר להטריד אותי" הארי נאנח והעדיף לא לשאול מה קרה, "אני יוצא, תגיד לי כשאתה מסיים, אוקיי?" השרירי הנהן.

טוב, לזה הארי לחלוטין לא ציפה, בחוץ התהלכו להם בנים עם מגבות למותניהם, חלקם יוצאים רטובים מהמקלחת וחלקם מחכים בתור להתקלח, הדבר הגרוע של זה הוא שהאוהל שלהם ממוקם ממש קרוב למקלחות ככה שהוא לא יכול פשוט להתחמק מכולם, הוא החליט שעדיף להרכין את ראשו ולחכות שבן יגיד לו שהוא יכול להיכנס.

'אלוהים, תהרוג אותי וזהו' הארי חשב לעצמו כשהרים את ראשו בחזרה וראה את מייק יוצא מהמקלחת, רטוב כולו, שיערו השחור נדבק ללחייו ולמצחו, השרירים שלו נצצו לשקיעה, הקוביות המשורטטות שלו כמעט וחנקו את הארי, החיוך שלו כשהוא דיבר לצ'אן גרם לליבו להחסיר פעימה, "פאק" הוא מלמל לעצמו כשהרגיש שהוא מתקשה למטה.

"הארי אתה יכול להיכנס" בן צעק לשותפו, גורם להארי לקפוץ בבהלה ולמייק וצ'אן להסתכל לכיוונו, הזמר נשך את שפתו התחתונה בלחץ בזמן שבאינסטיקט מהיר הוא הסתיר את זקפתו בעזרת כפות ידיו, מה שגרם למייק להביט ישר לאזור האסור, הארי המשיך להביט על מייק הסקרן לכמה רגעים לפני שנכנס במהירות לאוהל, מניח את ידו על חזהו, "זה היה קרוב" הקטן אמר לעצמו.
"קרה משהו?" השרירי שאל והניח את ידו שלו על כתפו של הארי, מה שגרם לקטן להירתע "א…א…לא…כלום" הוא גימגם, "אתה בסדר?" הגדול היה מודאג "כ-כ-כן, אני בסדר חעחעחע" ירוק העיניים חשב שהוא משתגע, ולא מספיק כל זה הזיקפה שלו כאבה כל כך, זה היה מביך.

'תתעשת על עצמך הארי, פאק, אתה לא אמור להרגיש ככה יותר, אתה רק נמשך לגוף שלו וזה הכל, מזמן לא נגעת בעצמך, זה טבעי שההורמונים מתפרצים כשאתה רואה כל כך הרבה בנים חצי ערומים, זה לא בגלל מייק טיפשון אחד' הארי ניסה להרגיע את עצמו, אומר לעצמו שהוא יפטר מהזיקפה הזאת בזמן המקלחת.

הארי הציץ מחוץ לאוהל שלו, בודק שאין מישהו בחוץ ומחייך לעצמו שגילה שכולם כבר בתוך האוהלים, הוא לקח את כל מה שהיה זקוק לו והלך בשקט לכיוון המקלחות, בדרך הוא שמה לחשושים מהאוהלים, מה שגרם לו לרוץ למקלחת ולסגור את הדלת, לצערו הרב לא היה מנעול, אבל הוא התנחם בעובדה שבכל תא יש קיר שמפריד מהתא האחר ולכן הוא הלך לתא האחרון, ככה שלא יראו שהוא מתקלח.

הוא התפשט במהירות, מניח את בגדיו על אחד הקולבים בקיר. הוא הסתכל למטה אל זקפתו ונאנח בייאוש, "אתה אף פעם לא מקשיב לי" הארי דיבר לאברו לפניי שסובב את הברז, נותן למים להתפרץ מלמעלה, הוא עצם את עיניו, נותן למים החמימים להרגיע אותו ולהרטיב את שערו וגופו הבהירים.
'גאד, אני חרמן' הוא חשב לעצמו כשהרגיש שהזיקפה שלו לא נרגעת, שולח את ידיו לבצע את המשימה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך