כשעזבת, האם שכחתי? פרק 76

bl_bar 28/03/2018 596 צפיות אין תגובות

ג'ון ומגי שכבו על בטנם, משתזפים להם תחת השמש, מייק ודן עסקו בקיפול האוהלים, בעוד שמקס נעזר באמילי להכין את האוכל.

"הארי בוא" הבלונדי צעק לשטני שהיה עסוק בלצחוק עם בן, " לא מתחשק לי" הארי צעק בחזרה, מתרכז בנוסטלגיות שבן העלה מהתקופה שהיו שותפים לחדר.

"קקי אחד" ג'ון מלמל, מחליט לחזור לשיזוף היופי שלו.

"אתה זוכר את היום הזה שנפלת אחרי שניקינו את המטבח" הארי אמר, מחזיק את הצחוק שלו, השרירי ציחקק בייאוש "אני עוד זוכר את הכאב!" הוא מלמל, מה שגרם להארי לפרוץ בצחוק, "זה היה מצחיק", "שמח שהכאב שלי מצחיק אותך" בנג'מין הפליק למצחו של הארי, "הפרצוף שלך היה כל כך מצחיק, אי אפשר שלא לצחוק כשאני נזכר בו" הארי נשם עמוק, מצליח להרגיע את עצמו.

ואז נעצר, שותק לכמה רגעים.
"אני רעב" הארי פלט משום מקום.

בן גיחך "מתי אתה לא?", "האוכל עוד מעט יהיה מוכן" אמילי שמעה את הארי, ממהרת עם הכנת האוכל.


"אז מה, יש לך קטע עם בן" מקס שאל בשקט, האסייתית המשיכה להכין אוכל, "לא" היא מלמלה, מקס הבין שהיא מעדיפה לא לדבר על זה והוא החליט לא להמשיך.

"איך זה להיות חלק מאיתנו?", אמילי חייכה, "אני אוהבת את זה, אתם באמת מדהימים, מגי היא כמו אחות גדולה" האסייתית החמיאה לארוסתו והוא חייך, "היא תמיד דואגת לכולם" אמילי הנהנה.


"תעשה את זה אולי יותר מהר" דן התרגז על מייק שבהה בהארי בזמן שכביכול עזר לו לקפל את האוהל, "מייק" דן אמר בקול, משיב את תשומת ליבו של האחר אליו, "מ-מה?" הרקדן מלמל, דן נאנח.

"תעשה את זה יותר מהר אם אתה רוצה להיות צמוד להארי בזמן הקרוב", מייק גיחך "מצטער, פשוט אני שמח לראות אותו צוחק" בעל עיניי הדבש הודה ודן הנהן, מסתכל לרגע על ג'ון שהיה נראה מדבר עם מגי, מחייך לעצמו.

"טוב, בוא נעשה את זה מהר, אני רוצה כבר ללכת לג'ון" דן היה עוד יותר חסר סבלנות אחרי שראה את ג'ון, "טוב טוב" מייק אמר, מתחיל לבצע את הפעולות מהר יותר.


"בואו לאכול" אמילי צעקה, גורמת לכולם לשמוע אותה, "באים!" מגי צעקה בחזרה, מתרוממת עם ג'ון.

"זה נראה טוב" הארי אמר באושר, זז מעט ונותן למייק לשבת לצידו הימני בעוד שבנג'מין ישב לצידו השני.


רגלו הימנית של הארי עלתה על רגלו השמאלית של מייק, נחה לה בגובה, בעוד שמייק ליטף אותה בעדינות, ממשיכים לאכול.

"אז איך היה זמן האיכות עם הארוס שלי" ארוכת השיער שאלה את האסייתית, מניחה את ידה על כתפו הקרובה של מקס, "היה נחמד" האסייתית ענתה בחיוך, "נחמד אה?" מגי הביטה על מקס, וכשהוא לא דיבר היא צחקה "זה בסדר, אני לא מקנאה" היא אמרה בכנות, צובטת את לחיו של האחר.

"איך היה זמן האיכות עם מייק?" ג'ון שאל בשעשוע, יושב על רגליו של דן, "אני חושב שאני מאוהב בו" השרירי אמר בשעשוע, גורם לאחרים לצחוק, "אולי זה הדדי" מייק אמר וקרץ לדן, עדיין מלטף את הארי.

"הארי, נראה לי שאבוד לנו" הבלונדיני אמר בקול מייבב, הארי הנהן, מפיל את שפתו התחתונה בכאילו עצב, "טוב, בוא נצא אני ואתה", "מקובל עליי" ג'ון אמר באושר, הוא הסתכל על הארי ושניהם הנהנו אחד לשני, מתכוונים לקום מבני זוגם ולשבת ביחד, אבל כשמייק ודן שמו לב לתוכניות שלהם, הם אחזו בהם.

"נראה לך שאני אהיה מאוהב במישהו אחר שהוא לא אתה? תישב פה" מייק אחז ברגלו של הארי, משאיר אותה עליו, "אם אתה מתעקש" הקטן מלמל, מחייך בניצחון.

"ג'ון. אתה נשאר עליי" דן אמר בכוחנות, גורם לג'ון להחזיק פעימה, "לפעמים אני שוכח עד כמה סקסי את יכול להיות" הבלונדיני פלט.
השאר נאנחו לעצמם, לא מתפלאים כשהקטן הסתובב לדן והתחיל להתמזמז איתו.

"שבעתי" הארי מלמל, מתרומם ואחריו כל השאר, משאירים את הזוג להתנשק להם לבד.

"בוא נלך לשבת לבד" מייק לחש לאוזנו של הארי והאחר הנהן, מקבל חיוכים ערמומיים מאמילי ומגי.

"סליחה שאני מפריע" איש זר פנה למייק והארי ששתו להם בירה ביחד כשישבו לבד קרוב לחוף, הזוג הרים את ראשם מעלה, מביטים בו.

"כן, מה אתה צריך?" מייק היה הראשון להגיב, באופן הגנתי הוא קירב את הארי יותר אליו.

"יש בכם משהו מיוחד" הוא אמר, "אתם לא זוג רגיל" הוא הוסיף, "כן, אפשר להגיד שאנחנו לא כמו כולם" הארי אמר, לא מבין מה הפואנטה של אותו אחד, "אתה צריך משהו?"

"ההילה מסביבכם זורחת, זה טוב" הזר אמר, שותק לרגע ומסתכל בהם עמוקות "אבל זה לא אומר שלא יהיו לכם מכשולים בדרך, זה אומר שיהיו לכם לא מעט אבל אתם תצליחו לעבור אותם" מייק נאנח, למרות שהדברים שהאיש היו למעשה דברים טובים, הרקדן לא האמין בדברים האלו, חושב שהאדם הזה הוא נוכל.

"אני שמח שאתה אומר לנו דברים כאלו, אבל אנחנו פחות מעוניינים לדעת, אין לנו גם כסף כרגע לתת לך על הגילויים שלך" מייק התרומם, עומד למול האיש, "אם אתה לא צריך עזרה, אתה יכול ללכת" מייק אמר בעדינות, האיש הנהן.

"אני אתן לך עצה. אתה קנאי לו" הזר הצביע על הארי, נותן למייק להבין, "בגלל שאתה אוהב אותו אתה מקנא לו הרבה, אז בעתיד אל תקפוץ למסקנות, הוא אוהב אותך לא פחות" המבוגר הוסיף, מסתכל על הארי "וכשהוא מאבד את עצמו מרוב קנאה, אל תוותר לו כל כך מהר" הוא חייך לפני שהלך משם.

"הזוי" מייק מלמל וחזר להתיישב לצידו של הארי המבולבל, "הוא כזה מוזר" הארי ענה, "אל תתייחס, הוא כנראה לא בסדר" הקטן המשיך, מניח את ראשו על כתפו של מייק.

*שישה חודשים אחרי*

"מייק תפסיק להתנהג ככה, אתה מתעלם ממני" הארי ישב על מיטת החדר שלהם שבבית הספר, מייק שכב עליה.

"אני לא מעוניין לדבר כרגע", "זה לא הייתי אני " הקטן התחרט שסיפר למייק את מה שקרה עם הנער האחר, "אתה יודע בעצמך שאני אוהב אותך יותר מהכל", מייק נאנח, ממשיך להתעלם.

"גם רוז נישקה אותך! תפסיק להתנהג ככה", הרקדן ציחקק "אתה באמת משווה? היא נישקה אותי ואני הזזתי אותה ממני, הסיבה שלה הייתה אחרת לחלוטין משלו" מייק התרומם לישיבה, מביט על הארי בכעס, "אני אמרתי לך שהוא דלוק לך על התחת ואתה המשכת להתעלם ממה שאמרתי, רק עכשיו, אחרי שהוא החדיר את הלשון שלו לפה שלך אתה מבין? ולחשוב שלקח לך לא מעט זמן להזיז אותו ממך, אתה בטוח שאתה לא מעוניין בו?" השטני הביט על מייק בזעזוע, סוטר לו, "איך אתה מעז?" הוא ירק בזלזול, מתרומם מהמיטה.

"תמשיך לחשוב מה שבא לך, נמאס לי להתחנן אלייך, אני לא ישן פה היום" הארי לקח את תיקו ויצא בסערה מהחדר, הוא לא הולך לוותר לו בכזאת קלות.
—-

*בחזרה להווה*

הארי צחק כשמייק הרים אותו על גבו, עושה לו שק קמח כל הדרך לאוטו.

"אני עייף" הארי מלמל, "כדאי לך לישון טוב בנסיעה כי לא נראה לי שאתן לך לישון הלילה" מייק לחש, גורם להארי להסמיק ולצחקק במבוכה, "אשן טוב" הקטן נשק לאחוריי אוזנו של מייק, מחבק אותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך