כשעזבת, האם שכחתי? פרק 77 (18+)

bl_bar 08/04/2018 829 צפיות אין תגובות

הלב שלו פעם כל כך חזק היום הראשון שלו בבית הספר עוד מעט מתחיל, הוא לא באמת היה מרוכז, מה שגרם לו לשרוף את החביתות שהכין.

מייק שתק, אוכל מבלי להתלונן, הוא ראה איך שהארי לחוץ והוא לא רצה להלחיץ אותו יותר.

רק כשהארי הכניס לפיו את האוכל השרוף הוא נעצר, מסתכל על האוכל ואז על מייק שאכל את הדבר הלא אכיל שיצר, הקטן פלט את תוכלת פיו בחזרה לצלחתו, "אל תאכל את זה"  הוא אמר והתרומם, לוקח למייק את הצלחת, "אני אכין חדש".

הרקדן נאנח והתרומם, מזיז את הארי מהמחבת, "אני אכין בייב, תשב לבנתיים", הארי הביט בו והבין שמייק יודע מה הוא מרגיש, הוא נאנח לפני שחיבק את מייק

מה אם הם לא יאהבו אותי?" השטני מלמל, "הם יאהבו אותך" מייק אמר מבלי לחשוב, מחבק את הארי בחוזקה, "תאמין בעצמך יותר ריי, אתה לא יודע עד כמה מדהים אתה, אני זה שצריך להתחיל לפחד שאולי הם יאהבו אותך יותר מדי" דבריו של מייק גרמו להארי לחייך חיוך ענקי, "לא משנה מה אני אוהב אותך יותר" הארי מלמל ונשק לעורפו של מייק, "עכשיו אני רעב אז תכין מהר" הקטן ציחקק לפני שזז ממייק והלך להתיישב ליד השולחן, מסתכל על איך שמייק מחייך בזמן הכנת האוכל.

שניהם ירדו מהאופנוע, גורמים לתלמידים שבאזור להתסכל עליהם בהערצה, מייק הוציא את הקסדה מראשו שלו, לאחר מכן עוזר להארי להוציא את הקסדה מראשו, מסדר לו את השיער, מייק הסתכל לצדדים, הוא ראה שיש תלמידים שרואים אותם, אז הוא הסתיר את צד פניו עם ידו, מסתיר את שפתיו לפני שרכן להארי ונשק לו, לא מאפשר לתלמידים לראות את חיבור השפתיים, אבל הם היו יכולים לנחש מה קרה.

הארי הסמיק, "אנחנו בבית ספר" הוא מלמל, "בגלל זה היד" מייק חייך ורכן שוב, "רק עוד פעם אחת לפני שנכנס לבפנים" הוא לחש והארי הנהן ורכן גם הוא קדימה, מצמצם את הרווח בניהם ונושק למייק

"האריייי" זוג הבנים קפץ כשקולה הצווחני של אמילי נשמע מרחוק, הם הסתכלו לכיוונה וראו אותה רצה אליהם בפראות, "הצילו?!" הארי מלמל למייק ומייק הרים את כתפיו והתרחק מעט מהארי, הקטן הביט עליו הזעזוע, "בוגד" הוא הצליח למלמל לפני שגופה של האסייתית התנגש בו בחוזקה, ידייה מוחצות אותו למוות, "הצילו" הוא מלמל שוב למייק והאחר ציחקק, מחליט שלהארי לא מגיע הסבל הזה, "טוב טוב, הבנו את ההתרגשות שלך, עכשיו תפסיקי לחנוק לי את הבעל" מייק דחף אותה מעט, לא מפעיל כוח, במיוחד לא כשיש עוד תלמידים, אם הם היו לבד כנראה שהיא הייתה מוצאת את עצמה על הריצפה, אחרי הכל היא כמו אחותו הקטנה, ואם הם היו צריכים להשתמש באלימות אחד עם השנייה, הם לא היו חוסכים בזה.

אמילי הביטה על מייק בכעס רגעי על שגרם לחיבוק להפסק, אבל עברו כמה שניות לפני שהיא מחצה גם אותו בחיבוק, "פשוט תגיד שאתה מקנא ושגם אתה רוצה חיבוק" היא הייתה צינית, "כן בטח" הרקדן הזיז את ראשה לאחור עם שתי אצבעותיו, "אנחנו בבית ספר, ואני המדריך שלך תזכרי את זה", "טיפש" היא מלמלה ובעטה ברגלו לפני שהוציא לו לשון ושילבה את ידיה עם הארי, "הוא לא המדריך שלי אז מותר לי להיצמד אליו כמה שבא לי" היא התגרתה ברקדן שנאנח לעצמו, מסתכל באימה על הארי שחייך לעצמו ברצון, "העיקר שאתה שמח" הוא אמר בילדותיות והתרחק מהם, "קנאי" אמילי מלמלה והארי לא יכל שלא לצחוק, מגביר את צעדיו ומתקרב שוב למייק,

הזמר נגע עם אצבע אחת בכף ידו של מייק, מיד לאחר המגע מייק שילב את ידיהם יחדיו, מחייך לעצמו באושר, הארי ששם לב לחיוך המרוצה חייך לעצמו, מייק נראה כמו ילד קטן ומתוק, הוא אהב את זה בו.

"נסיכה!" הצעקה של בנג'מין הדהדה במזדרון, אבל הפעם כשהשרירי רץ לכיוונם מייק חסם את הארי, לעומת היחסים של הארי ואמילי, מייק היה קצת יותר רגיש ליחסים של בן והארי.

"תזוז" בן מלמל בעצב כשבכל פעם שרצה לחבק את הארי, מייק חסם אות. "הוא המדריך שלך" מייק מצא תירוץ טוב, "אז מה" בן איבד סבלנות, ומבלי להזהיר הוא דחף את מייק הצידה, מחבק את הארי, "נסיכה התגעגעתי, איזה כיף שאתה כאן", הזמר ציחקק, מחבק את האחר, "מגודל אחד".

"אני מבין שהדבר שמשותף לכולם זה שכולם אוהבים את הארי" קולו של לאונרד נשמע מאחור, גורם לחיבוק להיפסק ולכולם להסתכל אליו.

"שלם לך הארי" המבוגר היה הראשון לדבר, מתקדם לאחר ולוחץ את ידו, "שלום לאונרד", "אתה מתרגש?", הארי חייך והנהן, "מאוד" הוא הודה, מקבל טפיחות עידוד מהמנהל, "יהיה בסדר, אתה לא לבד, אני בטוח שאלברט, מייק והחברה' האחרים יעזרו לך, התלמידים גם מאוד מתרגשים לקבל אותך, לא כולם באמת מכירים אותך לעומק, אבל הם שמעו עליך הרבה דברים טובים, הרושם הראשוני עליך הוא מצויין וזה הכי חשוב, אני מאמין בך ילדי" לאונרד עדד את הארי שהסמיק באושר, "תודה, הייתי זקוק למילים האלו, אני אעשה הכל בשביל לא לאכזב אותם ואת בית הספר" הארי אמר בחיוך ולאונרד הנהן ברצון, "בנג'מין, אל תקשה על הארי" לאונרד הזהיר בחיוך ובן הנהן, אחרי הכל היחסים הקרובים שלהם יכולים להעיק על הארי למול התלמידים האחרים שיכולים לחוש קנאה מהיחס המיוחד שהמדריך שלהם מפגין כלפי תלמיד ספציפי, "כן המנהל, אשמור על פרופיל נמוך" בן הוסיף, גורם למייק לחייך ברצון בצד.

"אם כך, אעזוב אתכם ואלך לעשות סיבוב לראות איך מתנהל היום" המבוגר הודיע, מחייך אליהם וטופח על כתפו של מייק, מחייך אליו ומנהנן לו לשלום.

"שמעת אותו?!" מייק אמר בגאווה לבן, אוחז שוב בידו של הארי, "על תקשה עליו" הוא הוסיף בחיוך, לוקח את הארי לכיוון המעלית, אחריהם הלכו בנג'מין ואמילי, מסתכלים אחד על השנייה ומחייכים על זוג הבנים.

הארי הסתכל על החדר, נפעם לגלות על איך שהוא השתנה מאז שהיה שם בפעם האחרונה, "אני אוהב את זה" הוא חייך והתיישב על המיטה הזוגית הגדולה, קופץ עליה מעט בישיבה, "הם השקיעו בשיפוץ" בן אמר ומייק הנהן, "לאונרד רצה שנרגיש בנוח, הוא אפילו אמר שהדלת של החדר יותר עבה מהרגיל" הוא חייך והסתכל על הארי המובך שהבין את הכוונה, "אווו" אמילי הייתה נרגשת, "אנחנו גם ככה לא נישן כאן הרבה" הארי מלמל,  "בכל מקרה, אני שמח שהוא התחשב בנו".

"אני חושב שהשיעור עומד להתחיל" בן אמר לפתע והארי הסתכל בטלפון שלו, נעמד, "אמל'ה" הוא מלמל, נושם עמוק, "בהצלחה" אמילי אמרה, "אנחנו היום נהיה ביחד, אל תדאג" מייק אמר, מחבק את הארי ומרגיע אותו.

הארי עמד בשקט למול הכיתה המשותפת לריקוד ושירה, הוא הודה בכל ליבו שהשיעור הראשון שיהיה נוכח בו הוא ביחד עם מייק, כשאלברט הציג אותו הוא ידע שעוד מעט תורו לדבר.

מייק ישב בשולחן הקידמי, איפה שהוא והארי הולכים לשבת, הוא הסתכל על אהובו בחיוך, מהופנט מאיך שהוא מחייך ומדבר לתלמידים, שעיניהם הצטלבו הקטן הסמיק וחייך, הכיתה לא יכלה שלא להבין את המתרחש וקריאות עידוד התמלאו בחלל החדר.

"שקט" זאק, המורה לריקוד, השתיק את התלמידים, "אני יודע שאתם נרגשים מהזוגיות של הארי ומייק, אבל תתנו לזה להשפיע עליכם ולהפריע לריכוז שלכם", מייק נעמד והסתכל ברצינות על הכיתה, הארי לא יכל שלא להיות מופתע, כאילו שאדם חדש עומד מולו, "אל תעשו לו בעיות, אני לא רוצה לשמוע שאחד ממכם פישל בהתקדמות שלו בגלל הארי או בגללי, אתם ילדים גדולים ואני יודע שאתם יודעים להציב גבולות כשצריך, מחוץ לקירות השיעורים אתם מוזמנים לדבר איתנו ולהביע את דעתכם, אבל כרגע תשמרו על איפוק, אחרי הכל באתם לכאן בשביל להפוך להיות זמרים או רקדנים, נכון?" מייק שתק ובמהרה הכיתה התמלאה ב"כן" רועש, "אני לא שומע! נכון?" קריאות ה"כן" התחזקו והוא חייך ברצון, "יופי" הוא אמר וחזר להתיישב, מביט בהארי וקורץ לו במהירות, השטני הרגיש כאילו הוא מתחיל שוב להתאהב בו, הוא חייך אליו כתודה וסיים את דבריו.

כשהשיעור התחיל והמורים התחילו ללמד, הארי התיישב ליד מייק והאחר הניח לפניו מחברת ועט, מסביר לו מה לעשות, הארי הנהן כשהבין והתחיל להתרכז בשיעור, רושם נקודות שהיו נראת לו חשובות לייסום השיעור שלו,מדי פעם מיק פזל למחברת של הארי, אומר לו מה כדאי להדגיש ומה כדאי להוסיף, הארי באמת היה אסיר תודה, הוא לא יכל שלא להגניב מדי פעם את ידו מתחת לשולחן בשביל לאחוז בידו הפנוייה של מייק לכמה רגעים, מטעין את עצמו עם המגע של האחר.

"הארי ומייק, בואו" אלברט קרא, גורם למייק והארי לצאת מהבועה הקטנה שלהם, הם לא באמת ידעו למה קראו להם אבל הוא נעמדו, שוכחים לרגע את ידיהם המשולבות, רק כשהתחילו ההתלחששויות הם הבינ שנשארו מחוברים ושיחררו במהירות את המגע, מכחכחים בגרונם.

הם התקדמו קדימה, נעמדים מול הכיתה, מחכים שמישהו יסביר להם לקריאה הפתאומית.

"כשרון מולד זה לא משהו שיש לכולנו, מייק והארי הם דוגמה לאנשים שיש להם את זה, אני לא אומר את זה בשביל להחמיא, אני אומר את זה בצורה מקצועית" זאק הדגיש "אבל כשרון מולד זה לא הדבר היחידי שמוביל להצלחה" אלברט המשיך "עבודה קשה תהיה מועילה יותר, כשרון מולד לא אומר שלא צריך להשקיע או ללמוד, גם מייק וגם הארי עובדים לא מעט בשביל לשמור על היכולות שלהם, ועכשיו הייתי רוצה שהם יראו לכם משהו ביחד, אני יודע שזה יעודד אתכם ויתן לכם רצון לעבוד קשה יותר בשביל להצליח להיות מה שאתם חולמים להיות"

הכיתה התחילה לעודד, מחכים בקוצר רוח לראות את היכולות של מייק והארי ביחד, הם יותר מרוצים לראות את שיתוף הפעולה שלהם.

הארי ומייק הסתכלו אחד על השני, "אל תדאג" מייק לחש להארי, מחליטים על שיר מסוים שיתאים לנושא, כשלבסוף החליטו הם מיקמו את עצמם קדימה, מחכים שהמנגינה תתחיל.

הראשון להתחיל היה מייק, מזיז את גופו בקצב המוזיקה, הארי הסמיק, המחשבה על כמה שמייק סקסי כרגע כמעט והרגה אותו, הוא אפילו נפעם מאיך שמייק מצליח לשלוט בגופו כמו שרצה, הגמישות והכוחנות שהצליח להפגין הייתה לא פחות ממושלמת בעיניו של ירוק העיניים, ואז כשהגיע תורם של המילים לצאת הארי התחיל לשיר, מייק לא יכל שלא להרגיש את ליבו צונח למשמע קולו של הארי, הוא חייך לעצמו והמשיך לרקוד סביב לגופו של הארי.

הקטן הפתיע את הכיתה, הם בהו בו, לא מצליחים להבין איך הקול הזה יוצא מהגבר הביישן והקטן שעומד למולם.

בנג'מין חייך לעצמו באושר, זאת הנסיכה שלו, אמילי לא יכלה שלא לדמוע, מאושרת לראות איך ששני האנשים שאוהבת מצליחים להתחבר בצורה הכי יפה שיכלה להיות.

הארי הגיע לחלק של הגבוהים, מצליח באופן כמעט וטבעי לזמר את החלקים הקשים, מעביר צמרמורת בגופו של אלברט שהרגיש כרגע המורה עם הכי הרבה מזל שבעולם, מייק היה צריך להתאים את תנועותיו לפי הגבהים של הארי והוא עשה את זה בצורה מופלאה, מצליח להוציא עם תנועותיו את משמעויות המילים שיצאו מפיו של הארי, זאק הנהן ברצון, אוהב את איך שמייק מצליח לשלוט בשריריו כמו שצריך.

ואז זה נגמר, מייק והארי התנשפו במעט כבדות, עומדים מחוייכים לממול הכיתה הרועשת שאיבדה כל רצון להיות בשקט, מייק בילגן את שיערו של הארי, "עבודה טובה" הוא לחש, מסדר את שיערו של הארי וטופח על שכמותיו, "היית מדהים" הארי לחש, מנגב מעט זיעה ממצחו של מייק, אוי כמה שהוא היה סקסי כרגע.

"עכשיו אתם רוצים לעבוד קשה יותר, נכון?" אלברט אמר בהתרגשות, צעקות הסכמה נשמעו, הארי חייך, הם אוהבים אותו, הם אוהבים את השירה שלו ואת מה שהוא עושה, הם רוצים לעבוד קשה בזכותו, הוא נתן להם תקווה ורצון להצליח, הוא נשך את שפתו התחתונה, נאבק בדמעות ההקלה שלו.
מייק שם לב להארי וחייך לעצמו, מבלי לחשוב יותר מדי הוא אחז בכף ידו של הארי בחוזקה, אומר לו עם זה שהוא כאן איתו.
הקטן הרים את ראשו והסתכל על מייק, מחייך לעצמו גם כן, לאחר מכן הוא הסתכל על הכיתה, רואה בניהם את אמילי הנרגשת ואת בן שצרחו בקולי קולות, מעודדים אותו מרחוק, הוא חשב על חבריו האחרים, נושם עמוק, דמעה ברחה מעיניו והוא הודה לעולם על שנתן לו הזדמנות לחיים טובים שכאלו עם אנשים שיכולים לאהוב אותו מבלי שעשה באמת משהו מיוחד ששווה את כמות האהבה שהוא מקבל מהסביבה שלו.

השיעור הסתיים, מה שנתן לתלמידים להתקבץ מסביב לשולחן של מייק והארי, מציגים את עצמם למול הארי, אפילו התלמידים לריקוד הציגו את עצמם לפניו, בניהם גם סקאי התלמיד של מייק שפגש בפעם הקודמת שהיה בבית הספר. 
חלק מהתלמידים ביקשו כמה עצות, הארי לא באמת ידע איזה עצות לתת אז מייק לקח פיקוד ונתן להם מספר עצות שיתאימו לשני הסגנונות, גם בן ותלמידים ותיקים יותר עזרו למדריכים ונתנו עצות לחדשים יותר.

"טוב, אני יודע שאתם נורא סקרנים מהבעל שלי, אבל צריך ללכת לאכול, אז קדימה, תזיזו את עצמכם לקפיטריה" מייק חזר להיות חברותי יותר כשבעלי הסמכות לא היו בכיתה, חוזר להיות חבר לתלמידיו, הוא נעמד ומייד אחריו הארי, מה שנתן למייק את ההזדמנות להניח מסביב לעורפו של הארי את זרועו וללכת איתו בדילוג משם, "כמה ילדותי מצדך מייק" תלמיד אחד אמר, מקבל הוצאת לשון ממייק.

"יאללה לאכול" אמילי אמרה, הולכת במהירות אחרי הזוג, עומדת לצידו של הארי ומחמיאה לו על השיעור, "בנג'מין בוא כבר" היא צעקה לאחור, ומיד לאחר מכן השרירי הופיע לצידם, "אתם בטוחים שאתם לא יוצאים?" מייק שאל בסקרנות, "לא" אמילי ענתה, משלבת את ידיה בשל הארי, "אתה בטוח שאתה נשוי להארי? כי אם לא אני בשמחה אקח לך אותו" היא ציחקקה כשמייק ניתק לה ולהארי את המגע, מצמיד את הארי קרוב יותר אליו, "בחלומות שלך" הוא ירק, "אתה לפעמים מתנהג כמו חברה קנאית", "רק לפעמים?" בן מלמל בשאלה, גורם להארי לגחך, הרקדן הסתכל על הארי וחייך לעצמו, "אני מוכן להיות החברה הקנאית לנצח" הוא הודיע בגאווה, מקבל צביטה קטנה בצלעותיו מהארי המובך, מייק קפץ על ההזדמנות לנקום וצבט את הארי בלחייו לפני שניקר את שפתיו בחוזקה באלו של הארי, הקטן הסתכל עליו בזעזוע, ומייק ידע שהגיע הזמן לרוץ, וזה מה שעשה, הוא רץ ואז הארי רץ אחריו, "חכה חכה כשאני אתפוס אותך" הזמר ציחקק, רודף אחרי מייק בדרך לקפיטריה, כשמייק הוריד מהירות הוא קפץ על גבו, צובט את לחייו של מייק בחוזקה, מייק צחק בקול, תופס את יריכיו של הארי, הולך איתו לקפיטריה.

"אני חושבת שזה היה טיפשי לחשוב שהם יצליחו להחזיק מעמד להיות רציניים אחד עם השני מול התלמידים" אמילי נאנחה ובן הנהן בהסכמה, "לחלוטין" הוא הוסיף, מסתכל על איך שכולם הסתכלו על מייק והארי ועל איך שלשניהם לא באמת אכפת מהסביבה כשהם ביחד.

"אבל אני חושב שזה טוב ככה, צריך להראות לתלמידים שהם יכולים להיות אנושיים בדיוק כמו כולם, זה יכול לעזור להם להבין שהם לא רחוקים מלהיות מה שהם רוצים להיות גם אם הם לא רובוטים מושלמים כמו איך שהתעשייה נראית מבחוץ" אמילי הנהנה, "אתה יכול להיות לא טיפש לפעמים, אתה יודע את זה?", "כן" בן ענה מבלי לחשוב, ורק כשהבין מ שאמילי אמרה הוא נעצר והסתכל עליה, היא צחקה ורצה ממנו, "תודה?" הוא מלמל לעצמו.

"תינוק יפה שלי" מגי פרסה את ידייה לרווחה, נותנת להארי אפשרות להיכנס לחיבוק, "איך היה לך היום?", "היה מדהים" הוא זרח באושר, מתיישב ליד הדלפק של בית הקפה, "אני שמחה, אמרתי לך שיאהבו אותך" היא נשקה ללחיו לפני שהלכה למאחורי הדלפק, מביאה להארי עוגת תות וקפה חמים ולבסוף היא התיישבה לצידו.

"הבנתי שמייק יוצא עם מקס ודן" היא אמרה והארי הנהן, "כן, הם יוצאים לשתות לפי מה שהבנתי, אני שמח שיש להם את הזמן איכות שלהם לבד", "וגם אני שמחה שלנו יש את זמן האיכות שלנו לבד" היא אמרה בחיוך, מלטפת את שיערו של הארי "ג'ון אמור להגיע עוד מעט" היא הוסיפה וכמה שניות אחריה הבלונדיני נכנס "ג'ון כאן גבירותיי ורבותיי" הצווחני אמר באושר, "מדברים על השטן" מגי מלמלה, הארי החזיק את הצחוק שלו, לוגם מהקפה.

"תינוקי" ג'ון חיבק את הארי מאחור בחוזקה, "נכון שהיה לך מושלם היום?" הארי הנהן, "איזה כיף", "תכיני לי קפה, מכוערת" הבלונדי אמר אחרי שחיבק את ארוכת השיער, מקבל מבט זועם ממגי לפני שהלכה להכין לג'ון קפה, מתלבטת אם להוסיף לו מלח במקום סוכר, אבל היא העדיפה שהבית קפה לא יהפוך לזירת מלחמה אז היא ויתרה, מקללת בשקט בכל פעם שהוסיפה סוכר, מקבלת צחקוקים מהעובדים האחרים ששמעו אותה.

"קח" מגי הניחה לפני ג'ון קפה ועוגת קינמון, "יאמי קינמון" הוא אמר באושר, מגי לא יכלה להסתיר את העובדה שהיא אוהבת את ג'ון והיא חייכה לשמחתו, "מכוער אחד" היא מלמלה לפני שנשקה ללחיו, "איכס" הוא מלמל בגועל, אבל הוא לא ניגב את לחיו, מתחיל לאכול את המאפה מתקתק.

"אתה עובד מחר צהריים, נכון?" הארי הנהן לשאלה של ג'ון, "גם מייק, בגלל זה הוא יצא עם הבנים לשתות", "כן, אני מקווה שהם לא עושים שטויות כי כששלושתם ביחד זה צרות" הבונדי פלט ושני האחרים הסכימו, "כשהילדותיות תוקפת אותם, הם לא יכולים לשלוט בעצמם, במיוחד לא אחרי אלכוהול" מגי אמרה בגיחוך, "אני מקווה מאוד שלא יתחילו איתם" ג'ון פלט, גורם למגי והארי להרים גבה, "להתחיל?" הארי שאל, וג'ון הנהן "אי אפשר להתחכש לזה שהם שלושה גברים נאים" הבלונדי גרם למגי ולהארי לחשוב, "מקס לחלוטין נראה טוב" מגי מלמלה, "מייק זה מייק, סקסי" הארי מלמל בשקט, "כן" ג'ון ענה, הם נשארו בשקט לכמה רגעים.

"מתי את סוגרת?" הארי היה הראשון לדבר, מגי הסתכלה עליו ואז על השעון, היא חשבה לרגע, הולכת לאחד מהעובדים שלה, מדברת איתו לכמה רגעים, הוא הנהן בהסכמה והיה נראה שהיא מודה לו.

"בואו נלך, אני יודעת איפה הם" מגי אמרה והלכה במהירות ליציאה, ג'ון והארי הסתכלו אחד על השני לפני שנעמדו במהירות, רצים ליציאה ומנסים לתפוס מונית כמה שיותר מהר.

הארי לא ידע למה אבל הוא התחיל להתעצבן מהמחשבה שאולי באמת מישהו או מישהי מתחילים עם מייק, הוא אפילו תכנן מה לעשות את יראה את זה קורה, מגי מלמלה לעצמה גם בכעס, כבר עצבנית על מקס מבלי שראתה בכלל מה קורה, ג'ון כרסם את שיניו, דן לא יתן שיתחילו איתו, אין מצב, נכון?

"מה אנחנו עושים?" הארי לחש בשקט כששלושתם עמדו בפינה מחוץ לבר שהבנים היו בו, מתצפתים עליהם מדברים וצוחקים לבדם, "הם לבד" ג'ון אמר בהקלה, עיניו מתבייטות על כל האנשים שעוברים ליד דן, רוצה לראות אם מישהו יעשה צעד.

"תראו אותה" מגי הכתה את גבו של הארי כשבחורה כלשהי נגשה לשלושת הגברים, מצחקקת איתם ומצביעה על כיוון כלשהו, במהירות שלושת המתצפתים הסתכלו לכיוון שהצביע, זה היה שולחן עם עוד שתי בנות נוספות שנופפו להם בביישנות, "זונות" ג'ון אמר בכעס, מסתכל על התגובה של דן.

זה היה נראה כאילו הבנים צוחקים איתה, "אני לא מאמין" ג'ון מלמל בזעזוע
אבל כשהם הניעו את ראשם לשלילה וכשמייק ומקס הראו לה ולבנות האחרות את הטבעות הם הרגישו הקלה, לאחר מכן דן הוציא את הטלפון שלו והראה לה משהו, כשנשק למסך ג'ון חייך, מאמין שזאת כנראה תמונה שלו.

הבחורה חייכה בביישנות והיה נראה כאילו היא מתנצלת לפני שהלכה מהם.
"נראה לי שנלך עכשיו" הארי מלמל, "כן" מגי מלמלה באשמה, מרגישה חוסר נעימות על שפחדה שמשהו יקרה.

"סליחה, ראיתי אתכם עומדים כאן לא מעט זמן, אתם מתכוונים להיכנס?" שלושת המתצפתים קפצו בבהלה, מסתכלים על האדם שעמד בדלת, חצי גופו בתוך הבר, ראשו וגופו העליון בחוץ, "ששששש" ג'ון קפץ במקום ושם אצבע על שפתיו שלו, מסמן לאדם להיות בשקט, "אם אתם לא ממתכוונים להיכנס אתם צריכים ללכת ולא להסתכל פנימה", "מי אתה?" מגי שאלה בבלבול , "בעל הבר" הוא ענה בחיוך, "אה, סליחה" היא מלמלה, מסתכלת לתוך הבר ורואה את הבנים מסתכלים עליה במבטים מבולבלים ומשועשים.

"שיט, בואו נלך הם ראו אותנו" היא מלמלה בלחץ, "מ-מה?" הארי שאל ואז הסתכל פנימה, עיניו נפגשות עם מייק המשועשע שהסתכל עליו בחצי חיוך, "בואו נברח" השטני מלמל, ג'ון הנהן, הם צעדו אחורנית באיטיות, מחייכים בתמימות לבנים בפנים לפני שהסתובבו והלכו במהירות, כמעט בריצה.

הארי השתנק כשמייק אחז בזרועו ונעמד למולו, מחייך אליו בשעשוע, "ה-היי" הארי גמגם, לא מסתכל על מייק, מרגיש חוסר נעימות ממעשיו, "אני מבין שבאתם להסתכל עלינו" מקס אמר בחיוך, מלטף את שיערה של מגי כשהיא הרכינה את ראשה, "מה פתאום, פשוט הסתובבנו לנו ויצא שעברנו כאן, הסתכלנו פנימה בשביל לראות אם זה מקום טוב" ג'ון אמר בחדות, מגרד באפו, "שקרן" דן אמר בבטחון, "פחדת שיתחילו איתי, נכון?", "לא" ג'ון צחק בכוח, "שאני אחשוב ככה, כן בטח" הוא המשיך לצחוק, מסתכל על מגי שהתחילה גם היא לצחוק, מוחאת כף, "כן, למה שנחשוב ככה? סתם עברנו כאן, מותר לנו גם לשתות", "את אמורה לעבוד עכשיו" מקס אמר, משתיק אותה, "ה-היא לקחה הפסקה בשביל לחגוג את היום הראשון שלי בבית הספר", "אמרת שאתה לא רוצה לשתות, בגלל זה ויתרת על לבוא איתי" מייק אמר, מחייך כשמצא את שרבוב השפתיים של הארי חמוד, "ר-רציתי לשתות איתם לא איתכם" , "אה אני מבין" מייק אמר בציניות, הארי הסתכל על ג'ון ואז ג'ון הסתכל על מגי, הם נאנחו.

"טוב! רצינו לראות אם מתחילים איתכם! מרוצים?" ג'ון אמר בחדות, משלב את ידיו, "ראיתי את החיוך שלך לזונות האלו" הבלונדיני ירק לדן, "בטח גם ראית את הסירוב, לא ככה?" דן ענה בשעשוע, מחזיק צחוק כשג'ון הסמיק מעט והשתתק.

"אנחנו נלך, תמשיכו את מה שעשיתם" ארוכת השיער אמרה, מסמנת לאחרים ללכת, "ניפגש בבית" הארי מלמל בשקט, עוקף את מייק והולך משלושת הבנים.

מקס, דן ומייק הסתכלו אחד על השני, מחייכים בערמומיות ומהנהנים ביחד לפני שהסתובבו והלכו לבני הזוג שלהם, מבלי להזהיר, כל אחד הרים את שותפו על הכתף כמו שק קמח, מקבלים צפצופי בהלה מהאחרים.
גופם התחתון של המורמים היה למול הפנים של הנושאים, מה שאפשר למייק לתת כמה טפיחות עונש על ישבנו של הארי.

מגי, ג'ון והארי הסתכלו אחד על השני, נאנחים לעצמם ומאפשרים לגברים שלהם לקחת אותם לאן שבא להם, הם ויתרו על לברוח.

הם רצו לקבור את עצמם כשנכנסו לתוך הבר, אנשים צחקו והסתכלו עליהם, מגי הסתירה את פניה עם ידייה, לא יכולה להתמודד עם הבושה, ג'ון קילל בשקט, מאיים על דן, אבל זה לא עזר לו, "מייק" הארי לחש, אוחז בחולצה של האחר, "אתה לא יורד עד שאני יושב" מייק ענה בחדות, "טוב" הארי נאנח, מחביא את פרצופו בתוך גבו של מייק שהיה מרוצה מהמצב.

הם יישרו את עצמם כשלבסוף האחרים אפשרו להם להתיישב, מסתדרים את בגדיהם ושיערם, מכחכים בגרונם ומסתכלים לאוויר כאילו שום דבר לא קרה.
"אני שמח שבסוף כן נכנסתם" בעל הבר ענה בשעשוע, מגיש לשלושתם שתייה, "הם הזמינו לכם את זה, תשתו", "תשתו את הכל" דן אמר בחיוך מרושע, "זה העונש שלכם" מקס ציחקק.

ג'ון היה הראשון לקחת את הכוס, שותה את המשקה החריף במכה אחת, רועד מעט כשהרגיש את הטעם המריר מחליק בגרונו, נאנח בהקלה, הוא היה צריך את זה, מגי הסתכלה על מקס שהרים גבה וסימן לה להתחיל לשתות, היא חייכה בתמימות, חושבת שזה יעזור לה, אבל מקס ציקצ'ק עם לשונו והניע את ראשו לשלילה, הוא לא יוותר, היא נאנחה, מסתכלת על הכוס ומרימה אותה, טועמת ממנה קצת, רוצה לוותר, אבל כשהסתכלה על האנשים שהביטו עליה היא לא יכלה להתמודד עם הבושה והיא גם שתתה את הכל במכה, מנסה להפיג את המבוכה.

מייק הסתכל על הארי, מחכה שגם הוא ישתה, הקטן התחנן בעיניו, לא באמת רוצה לשתות, אבל לבסוף הוא טעם קצת, פרצופו התעקם מהחריפות והוא הניח את הכוס בחזרה, "אתה לא מתכוון לשתות?" מייק שאל, הארי נאנח לעצמו ולקח שוב את הכוס, מתכוון לשתות את הכל, אבל מייק לא יכל לתת לו לעשות את זה והוא לקח מידו של הארי את המשקה, שותה אותו במקום, "תודה" הארי אמר בחיוך מאושר, "אל תהיה כזה שמח, זה לא אומר שלא תקבל עונש" הגדול אמר בחיוך מרוצה, הארי שירבב את שפתיו, לא יודע אם לפחד או לא.

"אני הולך לשירותים" הארי אמר, מתרומם והלוך משם, הוא שתה עמה כוסות לבסוף והוא רצה לשטוף מעט את פניו, להתרענן מעט.

הוא עמד מול הכיור, מרטיב את פניו, מרגיש עירני יותר, הוא הרים את ראשו, מסתכל על המראה וקופץ בבהלה כשראה את מייק עומד מאחוריו, "הבהלת אותי" הארי מלמל, "קח" מייק אמר, נותן להארי נייר לנגב את פניו, "תודה" ירוק העיניים לקח את הנייר, מייבש את פניו.

"אתה צריך להתפנות?" הארי שאל לבסוף כשלא הבין למה מייק פה, האחר רק הניע את ראשו לשלילה, "אז באת לראות אם אני בסדר?" הארי חייך, "לא, באתי להעניש אותך" מייק אמר, גורם להארי להסתכל עליו בבהלה, "מ-מה?" הארי מלמל, מייק חייך, אוחז בזרועו של הארי, "בוא" הוא לחש, נותן להארי ללכת אחריו לתוך תא השירותים.

מייק הוריד את מושב האסלה, "תשב" הוא אמר, "ל-למה?" הארי בלע את רוקו, "פשוט תשב" מייק גיחך, ירוק העיניים יותר מדי תמים לפעמים, השטני לבסוף התיישב, מרים את ראשו למעלה ומביט על מייק המשועשע.
הרקדן  ירד על ברכיו, "מה אתה עושה? הריצפה מלוכלכת, תקום" הארי התכוון לעמוד בחזרה אבל מייק אחז במותניו, לא מאפשר לו לעמוד, "תשב" היה הדבר היחידי שאמר, הארי הסתכל עליו והחליט לשבת, "זה העונש שלי? לשבת כאן?" השטני שאל בבלבול, מייק ציחקק, "עדיין לא התחלנו" הרקדן לחש לפני שרכן למפשעתו של הארי, מלטף אותה עם אפו, "מייק, מה אתה עושה?", "ששש, ישמעו אותך" מייק לחש, פותח את הריצרצ' במכנס הג'ינס של הארי, רק אז הקטן הבין מה קורה.

"לא מייק, זה מלוכלך", "שום דבר לא מלוכלך בך, עכשיו תהיה בשקט, אסור לך להוציא כלום מהפה, זה העונש שלך" מייק הביט עם עיניו מעלה אל עיניו החוששות של הארי, ואז, כשרק הבוקסר של הארי היה למולו, הוא התחיל ללקק את הבד שעל איברו של הארי, מרטיב עם לשונו הלחה את האיזור האירוטי והרדום של הארי
מייק נשק לכיפת איברו של הארי, אוכל אותה עם שפתיו דרך הבוקסר של הקטן, מרגיש איך שהיא גדלה ומתחזקת תחת שפתיו, הוא שוב פעם הרים את עיניו, מבחין בדמעות העונג שנוצרות בעיניו הירוקות של הארי, הקטן חסם את שפתיו בכפות ידיו, מפחד שישמעו אותם, הרקדן חזר להתרכז במעשיו, עוצם את עיניו ומצרפת את איברו של הארי, שואב אותו אליו, ציפצוף יצא מגרונו של הארי, מה שגרם לקטן לחזק את נעילת שפתיו, מנסה לחסום בכל כוחותיו את גניחותיו.

מייק היה מרוצה מעצמו, מתחיל בקו אחד לעלות מעלה ומטה על כל איברו של הארי, לשונו משחקת עם אשכיו של הארי, מה שגרם לגופו של הארי לקפוץ מעלה מעט, הרקדן המשיך, שואב את שק האשכים של הארי פנימה לתוך פיו החמים, ידו אחת נשלחת מעלה, נכנסת לתוך חולצתו של הארי, מחפשת פיטמה ללטף, כשאצבעותיו מצאו פיטמה זקורה הם התחילו לשחק איתה, בעוד שידו השנייה עשתה את דרכה לבוקסר של הארי, מתחילה באיטיות למשוך את הבוקסר מטה, חושפת את איברו האדמדם של הארי, מייק שיחרר את אשכיו של הארי, חושף גם אותם מחוץ לבוקסר, "אני שמח לראות אותך גם" מייק מלמל לאיבר השמח של הארי, הוא נשך את שפתו, מרגיש איך שמפשעתו שלו מתחילה להתחמם, הכוונה שלו הייתה רק לרדת להארי, אבל כנראה שזה לא יהיה רק זה.

לאט לאט שפתיו של מייק ליטפו את איברו של הארי, כמעט ולא מורגשות, אבל הארי יכל להרגיש את הצמרמורת, הנשימות החמות של מייק על איברו חירפנו אותו, אצבעותיו הארוכות של מייק נעו מפיטמה לפיטמה, לא מרחמות על הארי, מענישות אותו כמו שצריך.

המגע נהיה יותר משמעותי, שפתיו של מייק ניקרו את כל אורך איברו של הארי, עולות מעלה ומטה, כשהגיע לאשכיו של הארי הוא נשק להם, לשונו מלטפת אותם תוך כדי הנשיקה, מרטיבה אותם ומחממת אותם, מייק נעצר לרגע, משאיר את הארי להתנשם בכבדות, לפני שהפתיע את האחר ובתנועה חדה קצה לשונו עלה במהירות מעלה, ידו הפנויה של מייק אחזה באיברו של הארי, מביאה את הזין שלו קרוב לפיו של מייק, מייק חייך לכיפה היפייפיה של הארי, "בתיאבון" הוא מלמל לעצמו, מכניס את הכיפה לפיו החמים, הארי השתנק ועצם בחוזקה את עיניו, יריכיו הוצמדו אחת לשנייה.

מייק ניתק את המגע, מוריד במהירות את מכנסיו של הארי מטה, מפסק בחזרה את רגליו של האחר לפני שהתכופף ונכנס בין מעגל הרגליים, יריכיו של הארי על כתפיו, הוא לא מתכוון לאפשר להארי לסגור את רגליו.

חום העיניים חזר לפעול, שפתיו חיבקו את הכיפה הלחה של הארי, לשונו שיחקה בפנים סביבה, טועם אותה ברצון, מרגיש את יריכיו של הארי רועדות עליו, יודע שהוא עושה את הדברים כמו שצריך.

הרקדן החדיר את איברו של הארי פנימה לתוך פיו, מכניס את הכל לתוך פיו וגרונו, שומע את גניחותיו האסורות של הארי, הגדול יותר הניע את ראשו, עולה מעלה וכמעט מנתק את המגע אבל אז הוא במהירות החזיר את כל תוכלת איברו של הארי פנימה, מתחיל למצוץ את מפשעתו הפועמת של הארי.

"יש לי פיפי מטורף" הם לפתע שמעו קול לא מוכר של גבר, "כן אני בשירותים, תישארי על הקו" הוא הוסיף, כנראה מדבר בטלפון.
מייק נעצר, איברו של הארי עדיין בתוך פיו, הוא הסתכל על הארי שהביט בו בעיניים מתחננות לא לעשות משהו, אבל כשעיניו של מייק חייכו ברשעות הארי פער את עיניו, מניע את ראשו במהירות לשלילה, מייק לא הקשיב, מתחיל להניע במהירות את שפתיו על איברו של הארי, מוצץ ומלקק את איברו של הארי בפראות, צפצוף לא רצוני יצא מגרונו של הארי, מייק הפסיק.

"מה זה היה? שמעתי משהו" הגבר שהיה בתא השני מלמל, "אני לא מדמיין, שמעתי משהו" הוא הוסיף לטלפון, "אולי באמת שתיתי יותר מדי?" הוא שאל, מוריד את המים.

מייק חזר לפעול, הפעם באיטיות, מפתיע את הארי שפלט גניחה רועשת.

הקטן קפא במקומו כשנשמעו דפיקות על דלת התא, "אתה בסדר?" הגבר בחוץ שאל, הארי הסתכל באימה על מייק המשועשע שהמשיך להניע את פיו על איברו, "אתה בפנים? אתה צריך עזרה?" הגבר המשיך לשאול, הקטן נשך את פיו, לא יודע מה לעשות, "אם לא תענה אני אפרוץ פנימה" האיש אמר בחשש, חושב שאולי קורה שם משהו, "ל-לא, אני בסדר" הארי הצליח לפלוט, "אתה בטוח?", "כ-כן אני בסדר, אני קצת עסוק" הארי עצם את עיניו במבוכה, נותן לגבר האחר לחשוב שהוא עושה את צרכיו, מייק החזיק את הצחוק שלו, מרעיד מעט את איברו של הארי, "תלך" הזמר פלט בחוזקה, זה היה נשמע לאחר כמו טון כועס, "אוקיי, מצטער להפריע לך אחי, בהצלחה" הוא מלמל, "מישהו מחרבן" הארי היה יכול לשמוע את האחר חוזר לדבר בטלפון.

הארי רצה לקבור את עצמו, הוא הסתכל בחוסר אמונה על מייק, אבל כשהאחר המשיך להניע את פיו, הוא חזר לחסום את שפתיו, עוצם את עיניו, לא מאמין שפאקינג מייק מוצץ לו כרגע בשירותים של בר כלשהו כשבחוץ מחכים להם החברה', מייק באמת משוגע.

כשידו של מייק הצטרפה לפיו, הארי לא יכל להחזיק את עצמו והוא שלח יד אחת לשיערותיו של מייק, אוחז בהן, אויי איך שזה חירמן את מייק, הרקדן הניע את ראשו מהר יותר, ידו ולשונו מוסיפות לענג את הארי.

 "מייקי" הזמר פלט בשפתיים רועדות, מנתק את ידו משערותיו של מייק, מתחיל ללטף את גבו של האחר, ידו השנייה גם ירדה מטה, מלטפת גם היא את גבו.
הארי נגס בשפתו, מרגיש את האורגזמה מתקרבת, הוא התחיל באיטיות להניע את מותניו במעגלים, מייק הידק את שפתיו, מוצץ את איברו של הארי בחוזקה, שואב את האורגזמה אליו, מאפשר להארי לפלוט לתוך פיו את הזרע הסמיך שלו, נותן לקטן לפרוק את הכל בתוכו ואז לבלוע את הנוזל של הארי.

הארי התנשם בכבדות, מרגיש איך ששפתיו של מייק מתנתקות ממנו, הוא הוריד את עיניו והביט במייק המרוצה, "אתה משוגע" הארי מלמל, עוצם את עיניו ומשעין את ראשו לאחור, מרגיש איך שמייק מוריד את יריכיו מכתפיו ונעמד בין רגליו, עולה על גופו העליון.
לבסוף הוא הרגיש את שפתיו של מייק כמעט ונוגעות בשלו והוא חייך, מרים את ראשו מעלה ונושק למייק, עוטף את עורפו של האחר עם זרועותיו ומכניס את לשונו פנימה לפיו של מייק, מצרפת אותו ברעב, מודה לו על מעשיו המשוגעים.

"אני רוצה לשכב איתך" מייק לחש לנשיקה, הארי פקח את עיניו, רואה את מייק מסתכל עליו ברצון, הוא הוריד את ראשו מעט מטה, מבחין בגבעה הקשה של מייק בתוך מכנסיו, ירוק העיניים חזר להסתכל על מייק שחייך אליו במבוכה, הקטן מצא אותו חמוד והוא לא יכל שלא להנהן בהסכמה, מקבל חיוך מרוצה ממייק.

מייק פתח את המכנס שלו, מוריד אותו מחוסר סבלנות מטה, חושף את איברו הקשה להארי המרוצה, מייק הסתכל על הארי וגיחך, מרגיש פתאום חלש יותר מתמיד לגופו של הארי.
הגבוה שלח את ידו הימנית לפיו של הארי, נותן לקטן ללקק את אצבעותיו, רוקו ישמש כחומר סיכה טבעי.

הרקדן הסתכל על הבעל שלו מוצץ את אצבעותיו ברעב, עיניו הירוקות הביטו בו באהבה והוא הרגיש פתאום בעננים, רק הארי יכול עם מבט לתת לו להרגיש הכי שלם עם עצמו, כל העולם משתתק כשעיניו של הארי כולאות אותו פנימה, הוא אהב את זה, רוצה להישאר כלוא בתוך עיניו של הארי לנצח.

כשמייק איבד את סבלנותו והבין שזה מספיק הוא הוציא את אצבעותיו מפיו של הארי, הוא משך את גופו התחתון של הארי יותר אליו, נותן לאחר כמעט ולשכב לפני שהניח זרוע אחת מאחורי ראשו של הזמר, רוצה שיהיה לו נוח, רק לאחר מכן הוא שלח את אצבעותיו לחור המפמפם של הארי שעדיין לא נרגע ממש מהאורגזמה הקודמת, אצבעותיו הארוכות של מייק ליטפו את הרקטום של האחר בעדינות, מרטיבות את החור שהיה גם ככה לח מספיק.

אצבע אחת עשתה את דרכה פנימה, נכנסת לתוך החור החמים של הארי.
והנה שוב גניחה נפלטה מגרונו של הארי, מייק רכן קדימה, נושק לצווארו של הארי בזמן שהכניס אצבע נוספת, שמח לגלות שהחור כנראה והתרכך מהאורגזמה שהייתה והוא הצליח להכניס את האצבע השלישית פנימה, מניע את אצבעותיו פנימה, מרגיש את הקימורים הפנימיים של הארי, מכיר את הפינות הפנימיות של האחר בצורה כמעט ומדוייקת, מחייך לעצמו כשגופו של הארי קפץ וגניחה מבוהלת נפלטה מגרונו של האחר כשמצא את הנקודה החלשה של הארי, לא מרחם על הקטן ומכה בה שוב ושוב עם אצבעותיו, לא נותן לגופו של הקטן מנוחה, אבל הארי קיבל את ההתעללות "תנשק אותי" הוא ביקש בשקט ומייק ניתק את מגע שפתיו מגרונו של הארי לפני שנשק להארי, מקבל מירוק העיניים חיבוק ניזקק, "תיכנס" הקטן התחנן, נושך את שפתו התחתונה של מייק ושואב אותה אליו לפני שחזר שוב לנשק אותו, נזקק למייק.

הרקדן לא שלט בעצמו יותר, הוא הוציא את אצבעותיו אוחז באיברו שלו ובאיטיות הוא החדיר את איברו פנימה, עדיין נושק להארי שפער מעט את פיו בגניחה אילמת, מאפשר הפעם למייק למצוץ את שפתו התחתונה, מייק עשה את זה מהר, הם גם ככה נמצאים לא מעט זמן שם, הוא לא רוצה שיפריעו להם בזמן השיא והוא גם ככה במצב השיא שלו, כמה תנועות חדות בתוך גופו של הארי, כמה חדירות עמוקות וגניחות חלושות עשו את העבודה והוא היה קרוב ללגמור.

מייק התנשם בכבדות כשזז בתוך הארי, זה גרם לקטן להתחרמן שוב והוא הרגיש איך שאיברו מתקשה שוב, הזמר שלח את ידו מטה, מתחיל לאונן לעצמו כשמייק נע בתוכו, נשימותיו החמות של מייק על פניו תרמו לו עוד יותר.

"אני אוהב אותך" הארי לחש, גורם לליבו של מייק לצנוח, האחר הביט בו, חיוכו היפה של הארי בירך אותו, "גם אני ריי, גם אני אוהב אותך, כל כך אוהב אותך" מייק לחש, חוזר לנשק את הארי, ושוב, הקטן הרגיש שהוא עומד לגמור, רגליו עטפו חזק יותר את מותניו של מייק, "נגמור ביחד" מייק לחש והארי הנהן, מאפשר למייק לזוז חזק יותר בתוכו, הארי פלט גניחות שקטות, ידו נעה במהירות על איברו בעוד שאיברו של מייק הכה אותו בפנים בחוזקה, לא עברו מספר שניות ושניהם גמרו ביחד, פנים גופו של הארי שאב את איברו של מייק פנימה, פועם ומפמפם מסביב לאיברו של הגבוה, מצחו של מייק צנח על מצחו של האחר, הוא נשם עמוק לפני שנשק ארוכות למצחו של הארי, "יפה שלי" הוא מלמל, מביט באהובו היפייפה שהביט בו באהבה, "אני אוהב אותך" הארי מלמל שוב, מחבק את מייק בחוזקה, נושק לשקע צווארו, מריח אותו.

הם עמדו מול הכיור, שוטפים ידיים ופנים, הם התנקו כבר בתוך תא השירותים, כשעיניהם נפגשו הם צחקו בקול, הארי השפריץ מים על מייק, הגדול הביט בו בכעס ציני לפני שהשפריץ עליו גם מים, תופס אותו ולוקח מים בידו לפני ששפשף את פניו של הארי, הקטן צחק בקול, מתחיל לדגדג את מיי' בשביל שיעזוב אותו.

"מה לעזאזל אתם עושים?" ג'ון נכנס לתוך השירותים, מעט שיכור, "נעלמתם למלא זמן, אתם פאקינג עושים מלחמת מים? כבר חשבתי שהזדיינתם או משהו, בואו כבר, טיפשים" הבלונדיני מלמל, הולך בחזרה לחברה', מספר להם שהם סתם דמיינו דברים וששני הדבילים האחרים עשו מלחמת מים כמו ילדים קטנים.

הזוג חזר להתיישב לידם, מעט רטובים מהמלחמה הקטנה שהייתה להם, "כבר היו לי ציפיות" מגי מלמלה, מסתכלת על הארי בסקרנות ואז היא חייכה לעצמה בשקט כשראתה את ההיקי שהסתתר מאחורי אוזנו של הארי, מבינה שהיא לא טעתה, אבל היא לא תספר, רק היא הולכת להנות מהמידע הזה כרגע.
כל הכבוד הארי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
55 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך