כשעזבת, האם שכחתי? פרק 87

bl_bar 10/05/2018 748 צפיות אין תגובות

"תראי איזה פשוש, אני מת!" ג'ון קיפץ במקומו כשהוא ומגי יצאו מהמיטה והסתכלו על הארי ישן על צידו בשקט ומחבק את השמיכה כששיערו השטני מבולגן על פניו.

"תצלם אותו ותשלח לדן" מגי אמרה בערמומיות, "ואז הוא יראה את התמונה למייק!" ג'ון התלהב מהרעיון, מתחיל לצלם את הארי בכל זווית אפשרית, עושים איתו גם סלפי שהוא עוד ישן והם ישובים לידו.

"נו מהר" מגי אמרה כשג'ון בחר את התמונות הכי יפות שהצליח לצלם ושלח אותן לדן, חוסם צווחת התרגשות עם שתי ידיו בזמן שקפץ במקום.

"תכיני לבינתיים קפה" הבלונדיני ביקש, "סגור" היא קרצה לפני שהלכה למטבח, מחממת את המים.

"תעיר אותו!" מקס אמר לדן, בועט אותו החוצה מהמיטה כששניהם התעוררו לצלילי ההודעות וראו את התמונות של הארי ושל האחרים.

"למה לבעוט אבל?" השרירי שיפשף את עיניו, עדיין עייף, "נו כבר" מקס אמר, עם ידיו מסלק את דן מהאיזור שלו.

"לצלם גם?" הוא שאל את מקס והאחר הנהן לפני שדן הלך לאיזור של הספה, רואה שמייק עוד ישן עם גבו לספה, שיערו השחור נח על מצחו ונופל על הכרית, פיו מעט פתוח.

"אם לא היה לי את ג'ון ואם היית בוטום, לחלוטין הייתי מנשק אותך עכשיו" דן מלמל כשמצא את מייק יפה, מתחיל לצלם אותו ולשלוח את התמונות לג'ון.

"אוי איזה חמוד" ג'ון אמר בחיוך כשהסתכל על התמונות של מייק, "אני מאוהבת" מגי מלמלה כשהסתכלה גם היא על התמונות של הגבר הישן.

"שנעיר אותו?" ג'ון שאל ומגי הזיזה את ראשה לשלילה, "תתן לו לישון עוד קצת, שיתעורר מתי שנוח לו, הוא גם ככה מתחיל לעבוד היום מאוחר וכנראה שהוא יעבוד גם עד מאוחר, הוא צריך להיות עם כוחות" היא אמרה בצורה אימהית, מביאה לג'ון את הקפה הממותק שלו.

"מייק" דן לחש לאוזנו של האחר, "מממ" הרקדן מלמל מתוך שינה, מסובב את עצמו הצידה, גבו לדן.

"אני לא יכול!" דן אמר למקס, הולך אליו בחזרה, "הוא חמוד מדי ואני לא רוצה להפריע לו לישון" השרירי מלמל, חוזר לשכב על המיטה, "טוב אתה צודק, עדיף שהוא לא יהיה עייף היום" מקס אמר, "בוא נמשיך לישון" הוא הוסיף ונשכב עם גבו לדן, "איזה כיף שיש לנו חופש היום" דן חייך, עוטף עם רגלו את מקס ונצמד אליו.

"חתיכת גיי" אדום השיער מלמל, "לכבוד הוא לי" דן ציחקק, משפשף את ראשו בגבו של האחר.

"ומה עם עבודה, אתה לא מעוניין?" מגי שאלה את הבלונדי כשהם ישבו בשולחן, שותים את הקפה ואוכלים עוגה, נותנים להארי להמשיך לישון.

"זה לא שאני לא מעוניין, דן לא רוצה שאני אעבוד, הוא רוצה שאני אנוח בבית ולמעשה זה גם הכי נוח לי כי אני יכול להיות זמין כמעט תמיד לך או להארי אם תצטרכו משהו" הוא אמר בכנות והיא חייכה, מחזיקה את כף ידו.

"אבל יש לך משהו שמעניין אותך?" היא שאלה והוא הנהן, "מאז שראיתי את ניקול מארגנת את הארי, אני חושב שבא לי לעצב גם שיער, גם איפור נשמע לי מעניין", "באמת? זה ממש מגניב" היא אמרה בחיוך, "אני יודעת שיש קורסים ויש גם את הבית ספר של הארי", "לעולם לא אכנס לבית ספר הזה" הבלונדיני נרתע, אחרי כל מה שהארי עבר שם הוא לחלוטין מסרב, שלא לדבר שהכניסה לשם לא זולה במיוחד, "ואני עדיין צריך לחשוב על זה לפני שאתחיל לבזבז כסף על קורסים למיניהם" הבלונדיני לגם מהקפה, נשען לאחור בכיסאו.

"אתה תמיד מוזמן לבוא ולעזור לי בעיצוב של הקינוחים" היא אמרה והוא הנהן, "את זה בטוח אעשה, אחרי הכל הקינוחים עם העיצובים שלי נמכרים לא רע" הוא אמר בגאווה והיא ציחקקה, "לחלוטין, הלקוחות נורא אוהבים את המראה" היא הוסיפה.

"וחתונה? אתם לא רוצים להזיז עניינים?" ארוכת השיער שאלה, "נראה לך? אני עדיין לא מוכן לזה, דיברנו על זה אני והוא והחלטנו שכשאהיה שלם עם כל הקטע הזה, אז נקח את זה ברצינות, כרגע אני לא רואה את עצמי מתחתן אם אני לא אדע בדיוק מה אני רוצה לעשות עם החיים שלי" ג'ון אמר ברצינות ומגי הנהנה, "אני ומקס אומנם התארסנו, אבל כמו שאתה יודע רק בעוד 3 שנים פלוס מינוס ניקח צעד קדימה לחתונה, אנחנו מעדיפים לחסוך כסף כי אם נתחתן זה אומר שאני באמת שלמה עם להיכנס להריון ולהקים בית" היא מלמלה, וג'ון חייך אליה, "לבנתיים רק הארי ומייק התחתנו, חבל שיש אנשים חארות שהורסים להם" הוא נאנח, "אני בטוחה שיהיה בסדר, הם עברו מספיק דברים בשביל שזה יהיה סופר קטן עליהם, לא הכל מושלם בזוגיות אבל זה מה שהכי יפה" היא גיחכה.

"ממממ" הם שמעו את הארי מהצד של המיטה, מסתכלים לכיוונו ורואים שהוא משפשף את פרצופו לפני שהתמתח והתרומם לישיבה, חושף את פרצופו המבולגן בפניהם.

"תעצרי אותי לפני שאני מזנק עליו" ג'ון ביקש מהאישה, מפחד שהוא באמת יטרוף את הארי בנשיקות וארוכת השיער באמת אחזה בו, יודעת עד כמה שהוא רציני אם הוא בעצמו מבקש שיעצרו בעדו.

"בוקר" הארי מלמל בקול צרוד, מחייך בעייפות, "בבקשה, תפסיק להכאיב ללב הרגיש שלי" ג'ון התבכיין והתרומם, מגי עדיין אחזה בידו, הולכת עם הבלונדיני שנשם עמוק לפני שהתיישב על המיטה עם האחרת.

"בוקר" הדרמטי לחש בחזרה, שולח את ידו להארי ומלטף את פניו, מקבל חיוך חם מהאחר שנגע בידו, "אני לא יכול!" ג'ון אמר בדרמטיות, מנער את מגי ממנו לפני שזינק וחיבק את הארי, מפיל אותו על המיטה ונושק לפניו, "אתה אשם כי אתה יפה מדי בשביל שאשלוט בעצמי" ג'ון מלמל בין הנשיקות, נותן להארי להביט במגי עם מבט מתחנן והיא רק הרימה את כתפיה, אין לה מה לעשות בנושא אם היא רוצה להישאר בחיים.

"זהו" ג'ון אמר כשהתרומם מהארי, מחייך בשמחה.

הזמר התרומם מהמיטה, פרצופו מוכה הלם ממעשיו של ג'ון, "מסכנוני" מגי מלמלה, מתרוממת מהמיטה ומלטפת את ראשו של הארי, שולחת מבט נוזף לג'ון שחייך בתמימות.

הרקדן פקח את עיניו, מתמתח בזמן שהסתכל לצדדים, לוקח לו כמה שניות להבין איפה הוא נמצא.

הוא שפשף את עיניו לפני שהתיישב על הספה, מסתכל על המיטה שבא מקס ודן ישנו מחובקים והוא חייך לעצמו, מחליט שהגיע הזמן להתעורר ולהתקלח.

חום העיניים יצא מהמקלחת, רואה שמקס ודן כבר התעוררו, "בוקר טוב" מקס אמר בחיוך, מכין ארוחת בוקר מאוחרת, "בוקר טוב" מייק אמר, לוקח צנים ואוכל אותו לבינתיים עד שהאוכל יהיה מוכן.

"יאללה דן, תתעורר על עצמך" אדום השיער אמר, ודן הנהן ונכנס גם הוא להתקלח ולצחצח את שיניו.

"מייק בוא תראה משהו" דן קרא למייק אחרי שסיים להתארגן, נותן למקס להיכנס אחריו לאיזור הרחצה.

השרירי התיישב על הספה והרקדן התקדם אליו, מתיישב לידו והאחר הניח יד לאורך הספה מאחורי עורפו של מייק, "תראה" דן אמר בחיוך, מגיש לו את הטלפון שלו עם התמונות שלו הארי.

הרקדן לקח מהר את הטלפון מידו של האחר, בוחן את התמונות ומחייך לעצמו, דן ציחקק, "נכון שהוא יפה?" הוא אמר ומייק הנהן, מלטף את המסך, "יותר מדי יפה" מייק לחש, שולח לעצמו את התמונות לטלפון שלו.

"לפי החיוך שלו אני מבין שהראית לו את התמונות" מקס יצא מהמקלחת, רואה את מייק מביט בטלפון באהבה, והשרירי הנהן, "הוא לא מוריד את העיניים מהטלפון" בן זוגו של ג'ון אמר, עוזר למקס לסדר את האוכל על השולחן.

"בתיאבון" הם אמרו ביחד, לוקחים את המזון ומתחילים לאכול, מדברים בניהם על העבודות שלהם ועל חיי האהבה שלהם בעיקר.

"תאכל יפה שלי" מגי אמרה, מוזגת להארי אוכל, "יאמי!" הוא קרא באושר, מתחיל לאכול ברצון.
"עוד מעט המופע שלך, אתה בטח מתרגש" ג'ון אמר והארי הנהן, "שישה ימים זה כלום זמן, לורן ממש טובה אז אני מאמין בנו שנצליח לתת מופע טוב" הוא אמר, ממשיך לאכול, "אין לי ספק שתתנו הופעה מדהימה, אני מאמינה שגם מייק יפציץ" ארוכת השיער אמרה והארי חייך, "כן, הוא תותח בריקוד, אני מאמין שהוא יודע מה לעשות, במיוחד כשהוא יותר ותיק ממני" הקטן השיב, לוגם מהקפה שלו.

"רוצים שנעשה קצת שופינג היום?" ג'ון שאל ומגי הנהנה, "כן! בואו נקנה בגדים חדשים" היא חייכה, "אוקיי" הארי מלמל, לא באמת אכפת לו, יש לו גם ככה זמן עד הערב.

"או כמעט ושכחתי" ג'ון אמר פתאום, נותן להארי את הטלפון שלו, "תראה" הוא חייך בהשתובבות, "ממתי זה?" הארי הסתכל על התמונות של מייק, מצחקק לעצמו כשמצא אותו ממש חמוד, "מהבוקר, שלחתי את התמונות שלך לדן והוא שלח את של מייק" ג'ון אמר בשמחה, "צילמתם אותי גם?" הארי שאל, מעט המום, "כן תראה" ג'ון ציחקק כשדיפדף בתמונות, מראה להארי את התמונות של עצמו, "אוי ואבוי, אני נראה כמו בלאגן אחד גדול" הוא מלמל, "מה פתאום, אתה נראה כמו תינוק חמוד, אני בטוחה שמייק בוהה בתמונות שלך עכשיו" ארוכת השיער ציחקקה כשהארי הסמיק מעט.
—-
"מה נעשה עד שתתחיל לעבוד?" דן שאל את מייק, הגברים ישבו בספה אחרי שסיימו לאכול ולנקות.
"רוצים שאשאל את מגי מה הם עושים? אגיד לה לא להגיד להארי שאנחנו נפגוש אותם וזאת תהיה הפתעה" מקס אמר, מסתכל על מייק בהרמת גבה, הגבוה חשב לעצמו, "תשאל אותה" דן אמר, לא מחכה לתשובה של האחר, כשמייק לא הביע איזושהי התנגדות, מקס חייך, שולח למגי הודעה.

"ג'ון" מגי לחשה לאחר כשהארי נכנס לשירותים, מראה לו את ההודעה והוא ציחקק, "תגידי להם שיפגשו אותנו בקניון" הוא לחש לה בחזרה והיא הנהנה, כותבת את הפרטים למקס.
—–
הארי צחק כשג'ון התלהב מכותנת הלילה שהייתה מוצגת בחלון של אחת מהחנויות, "בואו נכנס" מגי ציחקקה בהתרגשות, משלבת את ידיה בזרועות של הארי וג'ון לפני שנכנסו לחנות של ההלבשה התחתונה.

"מוש" ג'ון אמר בהתלהבות כשמגי מדדה את הכותונת, "אבל את תלבשי את זה בלי חזייה כמובן" הוא קרץ לה והיא הרימה גבות בשעשוע, "ברור" היא ענתה, מקבלת ציחקוק מהארי, "זה יפה לך" הוא הוסיף, מסתכל על חברתו, "אז אני אקנה" היא חייכה, חוזרת לתא ההלבשה וחוזרת לבגדיה.

היא דילגה בשמחה מניעה את השקית, "תפסיקי לעשות בושות" ג'ון לחש, מושך אותה אליו.

"אומייגאד!" הוא צווח בהתרגשות, רואה חנות אירוטית, "ואני עושה בושות" היא מלמלה, "אני רוצה להיכנס!" הוא אמר, "לא" הארי לחש, "למה?" ג'ון התבכיין, "זה מביך" הוא מלמל, "שטויות בוא נכנס, אני אקנה לך משהו חמוד" ג'ון ציחקק, הוא ומגי משכו את הארי פנימה, בודקים בגדים ומסתכלים על צעצועי מין למיניהם.

"בחירה טובה" המוכרת קרצה להארי כשמגי התכופפה ובחנה תחתון דמוי עור שחור על גופו המולבש של הארי, "את ממליצה על זה?" ג'ון שאל והמוכרת הנהנה, "הרבה קונים את זה לאחרונה" היא הוסיפה, "אם כך אני אקח שניים כאלו" הוא אמר בחיוך, "אחד לי ואחד לך" ג'ון הסביר לקטן בהתלהבות.

"אתם זוג?" המוכרת שאלה בחיוך כשג'ון שילם, "לא, יש לנו בני זוג אחרים, הוא נשוי דרך אגב" הבלונדיני אמר בחיוך והיא הנהנה, "אני מבינה, זה ימצא חן בעיניי בני הזוג שלכם" היא קרצה שוב, מקבלת מבט מרוצה מג'ון ומבט מובך עד מאוד מהארי.

"איזה כיף" הבלונדיני קיפץ כשהם יצאו מהחנות, מסתכל מדי פעם לתוך השקית שלו בשביל לראות שוב את התחתון, "דן ימות" הוא ציחקק באושר.

"מ-מייק" הארי מלמל ונעצר כשראה את שלושת הגברים הולכים מולם.

"מה?" מגי שאלה, מסתירה חיוך, "הם מתקרבים אלינו" הארי אמר בלחץ, מחזיק בידו של ג'ון ונותן לו את השקית שלו, "תקח את זה ממני" השטני אמר בלחץ, "למה? מה רע שזה יהיה אצלך?" ג'ון שאל בשעשוע והארי התחנן אליו במבטו, דוחף לג'ון את השקית שלו, "אוקיי אוקיי" בן זוגו של דן לקח את השקית עם התחתון מהארי.

"מה אתם עושים פה?" ג'ון שאל בטון מופתע, מחבק את דן, "באנו להסתובב, איזה גורל" אדום השיער הסתיר ציחקוק, מחבק את מגי.

הארי הביט על מייק שהביט בו בקשיחות לכמה רגעים לפני שהרכין את ראשו, מאפשר למייק להסתכל עליו בטבעיות מבלי להקשיח את פרצופו.

"בואו תסתובבו איתנו" ג'ון אמר, מקבל צביטה קטנה ברגלו מהארי, "כן בואו נלך ביחד" מגי הסכימה, אוחזת בזרועו של מקס, מתחילה ללכת איתו קדימה בזמן שהם ציחקקו בשקט ביחד, "עבודה טובה" מגי אמרה, מחברת את אגרופה לאגרוף המושט של מקס.

"תראה מה קניתי!" ג'ון אמר בהתלהבות לדן, מתחיל ללכת ביחד איתו בזמן שפתח את השקית שלו, מראה לדן, "אווו" השרירי אמר באושר, "נכון יפה?" הבלונדיני שאל בהתלהבות ודן הנהן במרץ, מקבל מבט מרוצה מהאחר.

הארי ומייק נשארו מעט מאחור, "היי" מייק היה הראשון למלמל בלחש, עיניו של הארי הביטו עליו, "ה-היי" הארי לחש בחזרה, משפשף את עורפו, "הם התרחקו" הוא הוסיף, מזיז את מבטו ממייק לפני שעקף את הרקדן והלך מהר לזוגות, משאיר את מייק להתנשף בכבדות לפני שהסתובב והלך אחריו.

הם הלכו בשורה ישרה, ידיהם של שני הזוגות משולבים זה בזה, בעוד שמייק והארי פשוט הלכו זה לצד זה, עדיין יש מרחק בניהם.

ג'ון שעמד ליד הארי הסתכל עליו ועל מייק, מקלל את שניהם בליבו על זה שהם כאלו איטיים, הוא התעצבן ונתן להארי דחיפה עם המותן בחוזקה, מעיף אותו על מייק שאחז בו במהרה.
"יופי" ג'ון מלמל לעצמו בלחש, מסתכל עליהם.

הארי קפא בתנוחה הנפולה שלו לכמה רגעים לפני שהתיישר, מייק עדיין אחז בו, "אתה בסדר?" הרקדן שאל והזמר הנהן, אוחז מעט בידיו של מייק ומזיז אותם ממנו, "אני בסדר" הוא אמר, חוזר ללכת כרגיל.

"אתה דפוק או שאתה עושה את עצמך?" ג'ון לחש להארי, "מה?" הקטן שאל בתמימות ומגי נאנחה, "למה שלא תראה למייק את מה שג'ון קנה לך?" ארוכת השיער אמרה בקול משועשע, גורמת להארי לפעור אליה עיניים ולהניע באיטיות את ראשו לשלילה, "בטח" גון אמר בשעשוע, מתכוון לפתוח את השקית.

"לא!" הארי קפץ במהירות, אוחז בידו של ג'ון, אבל האחר לא ויתר, מנסה לפתוח את השקית, "לא" הארי אמר שוב, אוחז בשקית, "תעזוב" הבלונדיני אמר בכעס, מושך את השקית אליו, הארי נאבק בו ומשך אליו את השקית, נלחמים שניהם.

ואז ג'ון גיחך, 'אז ככה הוא ימשיך להילחם?' הוא חשב לעצמו לפני שיחרר את האחיזה, גורם להארי ללכת מהר לאחור ולאבד אחיזה בשקית, השקית נפלה, והתחתון יצא ממנה על הריצפה, חושף את עצמו לכולם.

מקס ודן צחקו, מסתכלים על מייק המופתע, שהביט על התחתון ואז על הארי שהביט עליו בהלם לפני שהתכופף מהר והכניס את התחתון לשקית, מחזיק אותה בחוזקה.

"ז-זה הוא ק-קנה לי, לא רציתי את זה" הקטן גמגם כשניסה להסביר, מקבל הנהון הבנה ממייק שהתאפק לא לצחוק, "אוקיי אוקיי" מקס אמר, "אין צורך להתבייש, כולנו כאן מספיק מנוסים בשביל לא להיות נבוכים" הוא הוסיף.

"בואו פשוט נמשיך ללכת" הארי התחנן, רוצה לקבור את עצמו, "טוב" ג'ון אמר בשמחה, מתחיל ללכת שוב עם כולם.

הארי דמיין או שמייק ניסה לאחוז בידו מדי פעם? ידו של הגבוה ליטפה את ידו שלו והוא לא היה בטוח אם זה בכוונה או אם זה כי הם הולכים זה לצד זה.

לג'ון כבר היה נמאס מהמשחקים שלהם, הוא שוב דחף את הארי, אבל יותר בעדינות, גורם לו לזוז למייק ולהתנגש בצד גופו של האחר, מייק הוריד את מבטו מטה, מחייך לעצמו ומסתכל על ג'ון שסימן לו לעשות משהו עם עיניו.

כשהזמר רצה להתרחק, מייק כאילו ובנונשלטיות אחז בכף ידו של הארי ברכות, גורם לאחר להרים את מבטו אליו, אבל מייק הסתכל קדימה, כאילו ומתעלם.

הארי משך מעט את ידו, אבל מייק אחז בה מעט חזק יותר, "תישאר ככה" מייק מלמל, מקפיץ את ליבו של הארי ששתק והזיז את פניו לצד השני, ממשיך לתת למייק לאחוז בכף ידו.

"יאי" ג'ון לקח את הגלידה שלו מידו של דן, מלקק אותה בשמחה, "תודה" מגי נשקה למקס שהביא לה גם גלידה והתיישב לצידה, מנגב את פיה מדי פעם כשהיא התלכלכה.

"קח" מייק אמר, מניח את הגלידה לפני הארי, מתיישב לידו, "תודה" הקטן מלמל בשקט, לוקח כפית קטנה ואוכל את הגלידה איתה, לא רוצה ללקק את הגלידה הקרירה כשהוא לצד מייק.

"אתה מפסיד את כל הכיף" ג'ון אמר להארי כשראה שהוא אוכל את הממתק עם כפית, "תלקק כמן שאתה יודע!" הוא הפציר, גורם ללקוחות האחרים לכחכח במבוכה מהכנות שלו, "תפסיק להציק לו" מייק אמר כשראה שזה לא נעים להארי, "אווו מי זה שמגן על הבעל שלו" דן אמר, נותן מכה לכתפו של מייק עם כתפו שלו ומייק כחכח בגרונו, מגרד את זרועו בשקט, פוזל מדי פעם להארי שאכל בשקט את הגלידה.

"רוצים לראות סרט?" מקס שאל, "כן כן כן כן כן" ג'ון אמר בהתלהבות, מסתכל על דן בעיניי פאפי, "שאני אגיד לא לדבר היפה הזה שמולי?" השרירי אמר, גורם לג'ון לנקר את שפתיו ארוכות.

הארי ומייק היו ניטרליים, לא באמת מסכימים אבל גם לא מתנגדים, מאפשרים לאחרים להחליט לאיזה סרט הם ילכו.

הקטן עמד בצד עם מגי וג'ון כשהבנים קנו שתייה ופופקורן לסרט, "אין כמו להתנשק בסרט" ג'ון לחש להארי שדחף אותו עם מרפקו מעט, "ביישני" מגי ציחקקה, "ראיתי איך היית מרוצה ממייק מקודם" היא הוסיפה, מחבקת את הארי מאחור, "גם הוא היה מרוצה ממך" היא לחשה לו בחושניות, מצמררת אותו והוא היה חייב להחזיק את החיוך שלו בפנים כשהבנים חזרו.

מייק נתן להארי להחזיק את הכרטיסים שלהם בזמן שהוא החזיק את השתייה והאוכל.
"אני אעזור לך" הארי אמר, לוקח מידו של מייק כוס שתייה אחת, מאפשר לו ללכת בנוח לכיוון הכניסה, "תודה" הוא חייך אליו והארי חייך והזיז את מבטו, עדיין לא מרגיש שלם עם המצב.

הם התיישבו אחת ליד השני בשורה האחרונה, מייק מימינו וג'ון משמאלו של הארי וככה הלאה, מייק נמצא בקצה.

"איזה כיף שהאולם ריק יחסים" מגי אמרה, אוחזת בידו של מקס, מתחילה כבר לנשנש את הפופקורן עוד לפני שהסרט התחיל.
"הכי כיף ככה, אפשר לעשות הרבה דברים" הבלונדיני מלמל, מסתכל על דן ונותן מרפק מתלהב להארי.

"ששש הסרט מתחיל" דן אמר, נהנה מזה שג'ון במהירות הניח את ראשו על כתפו בזמן ששילב את זרועותיהם, צופים בסרט.

מגי לעסה את הפופקורן, מקבלת ליטופים נעימים בזרועה המושטת ממקס, כמה שהיא אוהבת את תחושת הצמרמורת הזאת.

מייק והארי לא באמת הסתכלו על הסרט, העיניים שלהם כן היו קדימה למסך, אבל הם לא באמת צפו בסרט, הם חשבו מה לעשות ואיך להתנהג, לשלוח יד? לגעת קצת? להסתכל אחד על השני?

הקטן עצם את עיניו, מחליט להעביר את המחשבות.
הוא פקח את עיניו, מכניס את ידו לדלי הפופקורן, מרגיש את ידו של מייק כבר בפנים, הוא נעצר לרגע, ידו עדיין בתוך הדלי, הוא הרגיש שגם ידו של מייק נעצרה.

הוא הזיז את עיניו, מסתכל על מייק שגם הסתכל עליו, הגדול חייך אליו, "אני מצטער" הוא לחש, מצטער על מה שעשה להארי, מביט על הארי בכנות, "טעיתי" הוא הוסיף, אצבע אחת שלו עטפה את האצבע המקושטת בטבעת של הארי, ירוק העיניים כיווץ את גבותיו, מכרסם את שפתיו, מביט בו בעצבות.

"אני אומר שתתנשקו" ג'ון לחש, מקפיץ אותם וגורם להם להסתכל לכיוון השני, רק בשביל לראות את כולם מסתכלים עליהם ולא על הסרט, "קדימה" דן אמר, עושה נשיקות באוויר עם שפתיו, מדרבן אותם.

הארי הוריד את מבטו מטה, חושב מה לעשות לפני שהביט מעלה אל מייק, "אני יכול?" מייק שאל, מלטף את כף ידו של הארי בתוך הדלי, וירוק העיניים הנהן באיטיות, מחייך לאחר בזמן שמייק גיחך ורכן הצידה, מנקר ברכות את שפתיו של הארי לפני שהתרחק מעט, עדיין קרוב.

"זהו?" מגי מלמלה בשאלה, מסתכלת על הזוג באכזבה.

"פאק" היא מלמלה לעצמה, המומה כשראתה את הארי מתרומם מכיסאו ומתיישב על רגליו של מייק, מנשק אותו עמוקות מבלי להמתין, מייק אחז בפניו, מלכלך אותו קצת במלח מהפופקורן שהיה על ידו, אבל להארי זה לא היה אכפת, הוא נצמד למייק, אוחז בו כמה שהוא יכול, נושק לו ברכות אבל גם בפראות, הוא התגעגע אליו, למייק האמיתי שלו, לזה שמנשק אותו מבלי רצון להתנתק ממנו יותר.

סוף סוף הם חזרו להיות הם, הזוג שיודע לאהוב ללא גבולות.

"זה יותר שווה מהסרט" ג'ון מלמל, אוכל פופקורן ומסתכל על הזוג שהתמזמז לצידו, "לחלוטין" מגי מלמלה, דוחפת פופקורן לפיה ובוהה על המתבצע, מחמיאה בליבה על ביצועי הנישוק של שניהם.

"נשק אותי" היא הביטה על מקס ומבלי שהוא יתאפס על עצמו היא משכה אותו אליה, נותנת לו לטעום את הטעם המלוח של הפופקורן הכי טוב שהיא יכולה.

"אומייגאד" ג'ון לא ידע על מי להסתכל, על הארי ומייק שעוד שנייה מקיימים יחסי מין באולם או על מקס ומגי שהיה נראה כאילו ומקס הולך להיאכל.

"עליי, תסתכל עליי" דן לחש כשראה את ג'ון מניע את ראשו מצד לצד, וג'ון חייך "סקסי" הוא מלמל כשהסתכל על דן, "בוא אליי" הוא לחש, מנשק אותו.

"מה נעשה איתם?" הסדרן שאל סדרנית אחרת, מצביע על הזוגות שהתמזמזו במושבים האחרונים.

היא ציחקקה, "תתן להם להינות" היא טפחה על כתפו, מסמיקה כשראתה איך היד של הגבר עם השיער השחור נכנסת לתוך חולצתו של הגבר השטני בזמן שהשטני הניע מעט את מותניו על שלו, "ואוו" היא מלמלה לעצמה בשקט, "מה אמרת?" הסדרן שאל, "א-אה? כ-כלום" היא ציחקקה, "אם יש שם עירום, תעצור אותם" היא אמרה לפני שהלכה משם, גונבת עוד מבט קטן על המתרחש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
31 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך