שבוע טוב לכולם !

כשפשע ואהבה מתחברים ביחד – פרק 5

24/05/2014 1323 צפיות 5 תגובות
שבוע טוב לכולם !

******************
נקודת מבטו של אוראל

לאחר שהרגתי את השומר ראש של יוסי אבקסיס , נשאר לי עוד מישהי שכנראה מתחננת שיהרגו אותה .
היא העיפה לי בוקס לרכה , הכנסתי לה אגרוף לבטן , לפי האנקה שלה הבנתי שזאת אותה אחת מה'ריף' .
היא הביאה לי בעיטה לבטן , ללא ספק מאומנת .
העפתי לה אגרוף לשיניים היא חסמה .
התעצבנתי , נזכרתי שיש לי אולר בכיס , נשמתי עמוק , לקחתי את האולר ובשבריר שנייה הסכין הייתה לה תקועה במותן .
היא הביאה לי בעיטה לביצים , וברחה בעודה נאנקת על הדקירה .
**************************
נקודת מבטה של אביה

ברחתי מהר מחזיקה את מקום הדקירה , כל כך כואב לי .
המטרה : להגיע לאוטו .
הגעתי לאוטו , נוסעת , ירד לי המון דם מהחולצה , הגעתי לבית פתחתי את הדלת והתמוטטתי על הרצפה , הכל היה שחור ..
*************************************
נקודת המבט של אבי [ אבא של אביה ] .

ראיתי את הבת שלי גוססת , הרגשתי אשם , והייתי באמת אשם מי מכניס ילדה כיתה י'א לחרא של הפשע , אסור היה לקחת אותה לבית חולים , יתחילו עם שאלות וזה לא טוב לנו , יש חדר סודי בוילה שלנו , כמו בית חולים קטן הכנסנו אותה , קראנו לויקטור הרופא שמשלמים לו עשרות אלפי שקלים שיסתום את הפה וניתחו אותה , המצב שלה הוטב , זה מה שחשוב , עכשיו אני צריך לברר מי הבן זונה שדקר את הבת שלי .

************
נקודת מבטה של אביה

קמתי , בחדר לבן לא מוכר לא בית חולים זה בטוח..
"איפה אני ?" לחשתי .
"בבית מתוקה ,בבית " אמא ענתה לי .
" בבית ?! ? "
" כן , זה חדר סודי " היא אמרה ופרצופה היה מבויש .
נאנחתי ולאט לאט חזרתי לישון שדקירות קטנות במותני .

********

נקודת מבטו של אוראל

הייתי במקיף , והדבר הראשון ששמתי לב אליו שהמתולתלת לא פה , עבר יותר ויותר זמן עד שהתחלתי לחשוב שהיא זאת שדקרתי אתמול במחסן , נשאר רק דרך אחת לברר זאת ,והיא המשימה שמחכה לי בשבוע הבא .. ,מארב !


תגובות (5)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

24/05/2014 22:37

הפרק נגמר לי מהר מידי… חח מושלם! שבוע מעולה ותמשיכי ;))

24/05/2014 22:44

    סוריי יש לי מבחן ענקי באנגלית !!! עשיתי פרק קצר כדי שלא יברח לכם מהמוח הסיפור :P

    24/05/2014 23:08

תמשיכיייייייי
ובהצלחה במיבחן

25/05/2014 07:03

המשך עכשיו דחוף\!!!!!!!!!!!!!
זה כול כך מושלםםם

30/05/2014 14:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך