בהקדמה אני בכוונה לא מפרטת כל כך הרבה , אבל אם יש משהו שמציק לכם שאתם לא יודעים , תגידו לי . תהיו עדינות . שמעו עם זה את השיר RACK CITY

כשפשע ואהבה מתחברים ביחד ❤️הקדמה +פרק 1. ניסוי

22/05/2014 1366 צפיות 11 תגובות
בהקדמה אני בכוונה לא מפרטת כל כך הרבה , אבל אם יש משהו שמציק לכם שאתם לא יודעים , תגידו לי . תהיו עדינות . שמעו עם זה את השיר RACK CITY

אף אחד לא יודע מאיזה משפחה באתי ומאיפה הגעתי , אני נראת נערה רגילה מבחוץ , אבל את האמת אני יכולה להרוג מישהו בפחות משנייה .
אביה אמסלם זו אני תלתלים שחורים מבריקים , עיניים ירוקות , וראש מבריק .אני מומחית בלקרוא אנשים . יודעת 4 שפות : צרפתית , אנגלית , עברית וספרדית .כיתה יא .
המשפחה שלי זה אנשים עם כמויות של כסף , שומרי ראש , משפחת פשע .
חברתי הטובה ביותר זאתי עדן -עדן מהממת שיער בלונדיני ועיניים אפורות . ,היא לא מכירה את המשפחה שלי , אנחנו מראים שאנחנו משפחה רגילה , עדן נכנסת לבית והכל טוב . ההורים שלי לורי ואבי.

אוראל אדרי – אבא שלי זה אסי אדרי , אדרי זה אחד ממשפחות הפשע היותר חזקות בישראל ובבאר שבע בכלל .
אני נראה טוב , שיער שחור עיניים כחולות וגוף שרירי , אני שקט אבל ערמומי , אני לא סטוציונר אבל כבר היה לי נשים .
יודע 3 שפות : ספרדית , צרפתית ,אנגלית ,דווקא עברית אני עקום .
אנחנו מאוד חשאיים בעניין המשפחה .
חברים טובים שלי : מתן , לידור .
מתן הוא נורא אימפולסיבי תוקף ישר ולא חושב פעמיים נראה טוב , יודע על המשפחה .כיתה יב .
לידור הוא הכי מצחיק בארץ , דפוק , יודע על המשפחה לא מתעסק , נראה טוב .

״משימה אחת אביה זה מה שאני מבקש !!״
״ אבא יש לי מחר מקיף , אסור לי להיפצע ״
״בבקשה תאספי את החבילה ותבואי מהר ״
״ אוף , טוב אבא ״
שמתי סקיני ג׳ינס שחור , חולצה מכופתרת שחורה , עקבים שחורים , ומסכת גנבים ביד .
הייתי צריכה להגיע ל׳ ריף ׳ מועדון מפוקפק באמצע באר שבע , אבא הדריך אותי להיכנס מהכניסה האחורית ולקחת מבוריס את הכסף , נקווה שלא השתבש כלום .
יצאתי מהבית נסעתי בלמבורגיני השחורה שלי , הגעתי ל׳ריף ׳שמתי את המסכה ונכנסתי מהדלת האחורית ספרתי 30 אנשים שראו אותי , עליתי במדרגות לפתע הרגשתי מישהו אוחז לי ביד , משכתי את היד הסתכלתי זה היה גבר במסכה , הוא הביא לי בוקס לבטן התקפלתי , התחלתי להתעצבן העלתי לו בוקס לרכה , בירכית לביצים ועפתי למעלה , חיכתה לי מזוודה , ירדתי מהר למטה נכנסתי ללמבורגיני ועפתי הביתה שמתי את המזוודה על השולחן המפואר של פינת האוכל ועליתי לחדר נשכבתי על מיטת האפריון הלבנה ונרדמתי שעדיין כואב לי הבטן .
*********************
-נקודת מבטו של אוראל –
קמתי בבוקר שעדיין כואב לי הרכה ,הבת זונה יודעת להרביץ .
אין לי מושג מי זו אבל הכלבה תקבל את מה שמגיע לה .
שמתי על עצמי טריקו לבנה של מקיף ׳ אלונים ׳
ג׳ינס שחור , נעלי תומס לבנות .
שעון זהב , שרשרת של ׳חי׳ בזהב .
יצאתי עם הBMW הלבנה ונסעתי למקיף . כרגיל העיניים עליי , אני לא אוהב את התשומת לב הזאתי .
ישבתי בספסל , לידור בא וישב לידי קרע אותי מצחוק .
פתאום נכנסה ילדה בלונדינית ועיניים אפורות , וילדה עם תלתלים ועיניים ירוקות .
– פלאשבק –
העפתי לה בוקס לבטן ראיתי שיוצא מהמסכה תלתלים אחרי שנייה התעלפתי .


תגובות (11)

תמשיכייייייייייי אהבתי את הסיפור :)))))))))))))))

22/05/2014 16:20
♡

נשמע ממש יפה תמשייכיי

22/05/2014 16:21

הוא יודע על משפחת הפשע אמסלם? ויש לה אחים?

22/05/2014 16:31

המשפחות מכירות אחת את השניה? יריבות?
את יכולה לפרט קצת יותר על הדמות הראשית.. תחביבים.. אהבות..
נשמע מאוד מעניין! תמשיכי ♥

22/05/2014 16:53

לשני לגבי האם הוא יודע , יש על זה פרק אני לא רוצה להרוס לך ..האם יש לה אחים ? רשמתי את הסיפור שעלה לי הרעיון אזי אם יהיה לה זה יהיה כמו כל הסיפורים שהאח לא מסכים והוא חבר של אותו בן שהיא אוהבת .. יש לה אחות ואח בני 13 תאומים . תודה לכל הבנות ❤️

22/05/2014 16:54

פאקקק זה מושלםםםם זה רק ההתחלה וכבר התמכרתי תמשיכייי דחוףף

22/05/2014 17:22

מהמםם רק ההתחלה וכבר התאהבתיי!
תמשיכייי

22/05/2014 17:29

המשכתי

22/05/2014 18:35

זהה מושלםםם תמשיכיייי
אבל אל תמהרי את הסיפור

22/05/2014 20:29

אהבתי~!~!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~ תמשיכיי

23/05/2014 15:01
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך