בנות , תודה על התגובות המדהימות . אל תקראו את הפרק הזה אם לא קראתם את הקודמים , כי אתם לא תבינו , הערות , ושאלות בתגובות

כשפשע ואהבה מתחברים ביחד – פרק 3 ניסוי

22/05/2014 822 צפיות 9 תגובות
בנות , תודה על התגובות המדהימות . אל תקראו את הפרק הזה אם לא קראתם את הקודמים , כי אתם לא תבינו , הערות , ושאלות בתגובות

התעוררתי , כל כך מתוחה, ממש על גיצים ,החלטתי לעשות עם עצמי משהו, ללכת לריצה,יש לי גוף יפה , אבל לא נולדתי עם גנים.
עליתי לחדר אחרי שהייתי במטבח .
נכנסתי לחדר המפואר הלבן , כילדה תמיד קיבלתי מה שרציתי אבל היה לזה תנאי להתאמן עם אבא בג'ודו, לתפעל אקדח,איפה לדקור אנשים שהכי כואב להם ,לעמוד בפני עינויים וכדומה .
אני יודעת זה נשמע ילדות לא טובה אבל אני יודעת שזה לטובתי שאני ידע להגן על עצמי, גם אחותי ואחי הקטנים עכשיו מתחילים את האימונים שלהם .
טוב , די מספיק עם המחשבות , הוצאתי גוזיית ספורט ורודה של נייק וטייץ שחור של נייק מהארון .
יצאתי מהבית לכיוון הטיילת של הים , רצתי מהר , ושמעתי מישהו קורא לי "מתולתלת" , לא הבנתי מי האידיוט , המשכתי , עד שראיתי את הדפוק שמתלהב שקרצתי לו בכלל " מה ?"
" את רצה מהר את יודעת ?"
הנהנתי
" למה לא באת למקיף היום ? "
"ככה" עניתי .
והמשכתי בריצה משם
************************
מנקודת מבטו של אוראל

משהו מוזר בילדה הזאת , אני אומר לכם , אני יגלה , מבטיח .

*********************************

ערב הגיע ואיתו גם החששות , התקלחתי , התלבטתי מה ללבוש ואז החלטתי ללכת על מראה קצת סקסי , כי אני בכל זאת צריכה דרך להיכנס לעמדת הדי ג'יי למכעלה .
שמלה אדומה עם מחשוף קטן , נעלי עקב אדומות קלאסיות , עגילי יהלום .
ירדתי למטה , אבא הביא לי את הציוד , רובה צלפים , מסכה ,בגדים שחורים וחומר הרדמה.
יצאתי עם הBMW האדומה של אבא ל'פורום' נכנסתי דרך הדלת האחורית חיפשתי בעיניים את לידור , וראיתי אותו .
עליתי לתא של הדי ג'יי דפקתי בדלת" רגע" שמעתי קול .
" וואו היי לך ".
היי " עניתי לו , מכוער תחת .
"אפשר להיכנס ?"
" בטח " הוא ענה .
נכנסתי ישר לקחתי את התרסיס ההרדמה ריססתי את זה קרוב לפרצופו ,מזלי שהתא לא שקוף .
נעלתי את הדלת , החלפתי לבגדים שחורים ,מסכת סקי, ויאלה לעבודה,כיוונתי לראשו של לידור , נאנחתי , אופס ,יריתי ירייה , ומאז שמעתי אנשים צורחים בעיקר בחורות , טסתי לBMW ונסעתי , שנסעתי חשבתי על כמה זה לא הזיז לי והאם זה אנושי, ואז חשבתי על ליאן ,וחייכתי .
***********************************
נקודת מבטו של אוראל

ישבתי בג'קוזי שבחדר שלי , רואה את המשחק של ריאל נגד ברצלונה , שמעתי רעש של הודעה .
ניסתי לעכל את מה שרשום , ולא הצלחתי .


תגובות (9)

תמשיכיייי דחוףף!!

22/05/2014 21:46

זהה פשוט מושלםם

22/05/2014 22:05

תמשיכיייייייייי מתוחה אשששששששששש :)))))))))))))

22/05/2014 22:08

אני חושבת שזה היה יותר הגיוני אם היו מענים אותו, ולא הורגים אותו. לידור זה החבר הכי טוב של אוראל, נכון?

22/05/2014 22:15

    בכל מקרה, תמשיכי!

    22/05/2014 22:17

    מיכל , רעיון נחמד , אבל לפי מה שאני חושבת זה להרוג אותו .
    וכן הוא החבר הכי טוב של אוראל .

    22/05/2014 22:17

תמשיכייי והוא היה החבר של אוראל לידור זל

23/05/2014 00:38

תמשיכייי דחוףףףף

23/05/2014 12:54

המשכתי

23/05/2014 14:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך