כתמי קפה-פרק 18

16/02/2016 1088 צפיות 2 תגובות

"תומר.." הסתובבתי ופגשתי זוג עיניים עצומות שנפתחו באיטיות. ראשו היה מונח סנטימטרים ספורים מראשי וידיו שיחקו בשיערי הארוך באיזור המותניים.
"מממ" מלמלתי בחוסר חשק. הטלפון לא הפסיק לצלצל וקולה הסתובב בין רגלינו וחיפש לעצמו מקום.
קמתי מהמיטה בישנוניות ועניתי לפלאפון תוך כדי שאני פותחת לקולה את דלת החדר והוא יוצא בסערה.
"אחי יש לי אפטר ואני עם האוטו. אני בדרך אלייך" שמעתי את קולו של אלון ושפשפתי את פניי בבלבול.
"זאת תומר." דמיינתי אותו מחזק את אחיזתו בהגה ומהרהר על כך שאני עם אלמוג בשעה כל כך מאוחרת. "אנחנו אצלי, אתה מוזמן לקפוץ לכוס קפה."
"למען האמת, היו לי תוכניות אחרות."

"אתה בטוח לגבי זה?" לחשתי לאלון בכניסה אל המועדון ואלמוג הוציא את החוגר שלו, כי את תעודת הזהות הוא שכח אצלי בבית.
"יהיה כיף" סתיו ובחורה שלא ראיתי מימיי נכנסן פנימה מחוייכות.
כולנו נראינו כמו מליון, אבל למען האמת התחיל להימאס עליי למשוך את השמלה כלפי מטה באי נוחות בכל פעם שמישהו ניסה להניח עליי יד.
התיישבתי על הבר והבטתי בדניאל שפלירטטתה עם איזה גבר זר שלא הפסיק להסתכל אל כיוון החזה שלה, למרות שאם רק היה מנסה להסתכל בעיניה היה מכיר בן אדם מדהים. אבל הוא כנראה חיפש מישהי שתרצה שהוא ימלא אותה בשביל למלא את החסר בחייו. השילוב בין מכונת העשן שפעלה ללא הפסקה והמוזיקה הרועשת שמעולם לא הקשבתי לה גמרו לי לסחרחורת. או שהאלכוהול היה אחראי לזה. אבל כבר לא היה לי אכפת. התרכזתי באלמוג שרקד עם סתיו בין כל ההמון ורק רציתי להגיע הביתה.
"לא טיפוס של מסיבות?" הברמן מזג לי עוד שוט. הרמתי את ראשי אליו וגיליתי חיוך לבן ורחב.
"מעדיפה לשבת באיזה פאב." לגמתי את הכל בבת אחת והחמצתי פנים.
"הרבה יותר כיף לשבת בבית של חברים עם כוס בירה ופשוט לדבר." הוא צחק ואלון נעמד לידי, מכוסה בזיעה ואדרנלין. הוא הושיט את ידו אליי וחיכה.
"אני מצטערת.." מלמלתי אל הברמן שהרים גבה ברגע שהסכמתי לאלון לשלב את אצבעותינו ולמשוך אותי משם החוצה בין כל הרקדנים מסביב.


תגובות (2)

לא בטוחה אם זאת טעות בכתיבה או במכוון, אבל בסוף הפרק כתוב שאלון נעמד על ידה והושיט לעברה יד, היא ביקשה סליחה מהברמן, ושילבה את האצבעות שלה עם של אלמוג.
הייתי רוצה לדעת מה הכוונה בקטע הזה, אבל בכל מקרה – פרק מדהים כרגיל (אני יותר קוראת, פחות מגיבה;) )

16/02/2016 22:39

    מצטערת על הבלבול, התכוונתי לכתוב אלון :) תיקנתי את זה עכשיו.. תודה על התגובה ❤

    16/02/2016 22:51
סיפורים נוספים שיעניינו אותך