אנג'ל
המשך יבוא...

לאבד אהבה-פרק 6

אנג'ל 25/11/2011 836 צפיות אין תגובות
המשך יבוא...

מצבו של קייל היה חמור מאוד.הוא סבל בעיקר מאיבוד דם מאסיבי.קארן,קיוותה שמצבו ישתפר.
אך,מצבו הורע.כל צוות מחלק הרצח,בו עבדו שניהם היו דרוכים בעקבותיו.
קארן לא זזה מימטתו.הוא היה כל כך,חלש.מסומם,ע"י משככי כאבים.הכאבים היו עזים ונוראיים.אך,קייל לא היה משנה דבר.הוא עמד על כך,שכך זה אמור להיות.
"אני לא אתן לך ללכת ככה."אמרה,אוחזת בכף ידו.
"אני גוסס,קאר.."אמר..נוגע בפנייה..מביט בה בעיניים מזוגגות..אישוניו מורחבים מעט.
"אל תגיד את זה.."התחננה.."אתה חזק,תילחם!"
"כבר..לא נותר בי עוד כוח."אמר..כשלפתע,החל לירוק דם.."אני כולי מדמם בפנים."
"קייל!"היא קראה בבהלה..מנגבת את הדם מפיו.
"זה בסדר.."הרגיע אותה.
כשעיניו אט אט נעצמות..והוא מאבד את הכרתו…
"קייל!"קראה שוב מזעיקה את הצוות הרפואי אל החדר.כשהוא מפרפר את פרפורי הגסיסה שלו.
"הוא בפרפור חדרים!"קראה אחת האחיות כששהם מוציאים את קארן מהחדר,ומתחילים בניסיונות החייאה.
מצבו הלך והתדרדר במהירות.במשך,15 דקות,קריטיות,ניסו כל חברי הצוות הרפואי..להחיות אותו.
אך,ניסיונותיהם עלו בתוהו.
"אני מצטער.."יצא אלייה אחד הרופאים.
"הו לא..אל תגיד לי שהוא איננו.."אמרה..שהיא כבר יודעת בעצמה מה הוא עומד לומר לה.
"כבר לא היה ניתן להציל אותו.הפציעה בלב שלו,הייתה חמורה מידיי.הוא איננו."אמר כשהיא מתחילה לבכות..המומה.הלומת כאב.שכן,הוא כבר רבע שעה,ללא דופק.היא הבינה לפתע..באותו בוקר,הוא נפרד ממנה.הוא ידע.הוא הרגיש.אין לתאר זאת אך,באופן מובהק ובלתי ברור,אדם מרגיש כשמגיעה שעתו ללכת.הוא פשוט הרגיש את זה.
"לא.."היא אמרה.."זה לא יכול להיות.זה לא הגיוני!"
כשהרופא מנסה להרגיע אותה.
כשלפתע צילצל הטלפון במחלק הרצח..
"הלו..צ'יפ?"היא פנתה אל הבוס שלה.
"קארן?"נשמע קולו.."את נסערת..מה קרה?"
"קייל קופר איננו,צ'יפ.הוא..מת מפצעיו."הוגיעה לו,רשמית..
"מה??"קרא המפקח..מנסה לעכל את רוע הבשורה.
כבר מאותו הרגע,החלו אנשי הצוות לתכנן הלוויה משטרתית.הוא כלוחם שמת על חרבו.
הגיע לו כל הכבוד הזה.כבוד של לוחם.שנלחם בפשע.
וקארן..היא שבורה.לגמריי.באותו ערב,היא לא יכלה..להפסיק לבכות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך