אנג'ל
המשך יבוא....

לאבד אהבה 5

אנג'ל 22/11/2011 672 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא....

קייל הפצוע הוכנס במהירות לביית החולים.
הפארמדיק העביר פרטים על פציעתו לצוות הרופאים שפגשו אותו בכניסה.
מייד חובר לעירוי דם ומכשירי ניטור.
קארן הלחוצה הביטה בו,בעוד הצוות הרפואי מגיש לו טיפול .
כשלפתע חל שינוי דראסטי במצבו..בוא איבד את הכרתו,כשקצב הנשימה שלו מתדרדר.
"מה קורה לו?"שאלה קארן.."למה השפתיים שלו כחולות?"
"הוא סובל מהיפוטרמיה.מכת קור.גופו נכנס להלם,בגלל שהוא מאבד דם רב מידיי."הסביר לה אחד מאנשי הצוות..
" יש לו דם בריאות,חייבים לנתח אותו!"קרא איש צוות אחר.
"קודם כל,חייבים לגרום לחום הגוף לעלות..אם ננתחו עכשיו,הוא ימות." אמרה אחת האחיות.
כשהם נותנים לו עירוי עם חומר שגורם לחימום הדם.הם כיסו את גופו בשמיכות.והזריקו לו תמיסה
בכדיי לחמם את גופו.על אשר קצב ליבו
התחיל להתייצב ולחזור לטווח הנורמה.הם רצו איתו לכיוון השני.
"לאן הם לוקחים אותו?"היא שאלה..
"לחדר ניתוח.יש לו פציעה חמורה בלב.חייבים לנתח אותו.אם לא,הוא עלול למות.."הסביר לה אחד הרופאים.
כן,היה ברור לה,קייל הציל את חייה באותו ערב.וסיכן את שלו.
היא ישבה בחדר ההמתנה.חושבת,על העתיד לקרות.כשהכל תלוי,בהחלמתו של קייל.כשאחד הרופאים,יצא אלייה..
"מה מצבו?"היא שאלה,מתיישבת.
"לא טוב."אמר הרופא.
"הוא ימות?"שאלה שוב,לוגמת מכוס הקפה שבידה.
"כרגע..אנחנו מגששים באפלה.לא ידוע."ענה הרופא מתיישב לידה.
"במה זה תלוי?"שאלה שוב.
"בו."ענה הרופא.."זה תלוי בו."אמר,וניכנס בחזרה לחדר הניתוח,על מנת לסייע בסיומו.
לאחר סיום הניתוח,הובל קייל לחדר.הוא עבר ביקורת רפואית מסיבית.
"מה איתו?"שוב שאלה קארן,שחששה לחייו.
"לא הצלחנו לעצור את הדימום."אמר לה הרופא שטיפל בו.
כשכבר,מין הסתם היה ברור לה שהיא עומדת לאבד אותו.כשיותר מיכול,היא רצתה לראות אותו.
"אני יכולה לראות אותו?" שאלה..נסערת.
"כן."ענה לה שוב הרופא.
היא נכנסה אל החדר.קייל שכב במיטה.החזה שלו היה חבוש הייטב.הוא היה מחובר למכשירי ניטור דופק,ועירויים למינהם,בין הייתר לחמצן.שמח לראות אותה.הוא היה שמח לגלות שהיא יצאה ללא כל פגע.הכאבים היו חזקים מאוד,אבל,ברגע שראה אותה..הם,כאילו נעלמו מעצמם.
"אל תעמדי שם..תתקרבי אליי."הזמין אותה,כשהיא מתקרבת אל המיטה שלו.
"הדאגת אותי שם."אמרה,מתיישבת לידו..אוחזת בכף ידו.כשידו מחזקת את אחיזתה.
"העיקר שאת בסדר.."נאנח,מביט בה
"רצת ישר לתוך האש הצולבת!"קראה קארן.."מדוע עשית את זה?"
"הייתי חייב להזיז אותך מישם,קאר.לא יכותי לתת לך להפגע.חטפתי את הכדור הזה,בשבילך."אמר.
" הצלת את חיי,קייל.אבל,למה?למה עשית את זה?"היא לא הבינה.."אתה חטפת כדור בלב,למעני."
"..מפני שאני אוהב אותך,קארן."הוא ענה.."אני מוכן למות בשבילך."
"זה לא שווה שתסכן את החיים שלך בצורה כזו.."אמרה כשדמעות פורצות מיתוך עינייה.אייכשהו,היא הבינה שהיא עומדת לאבד אותו.


תגובות (1)

ערב טוב אנג'ל אהבתי מאד מאד את הסיפור תמשיכי בקשה תודה מבקי ♥♥♥

24/11/2011 13:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך