לאהוב את מה שאסור, פרק 1

eden888 21/12/2014 858 צפיות 2 תגובות

מנקודת מבט של ליאן

השעון המעורר צילצל, ואני חושבת שזה היה הפעם הראשונה שקמתי מבלי שלאמא שלי יקח שעה להעיר אותי, אולי כי היום אני מתחילה את כיתה יא, למרות שלא כל כך התרגשתי לא יודעת למה.. לקחתי את התיק איפור שלי ואת הבגדים שאני ילבש לבית ספר ונכנסתי להיתקלח.
אחרי חצי שעה ככה במקלחת יצאתי ואמא שלי צעקה לי "יאלה ליאן רדי לאכול עוד מעט בית ספר! כבר על היום הראשון את רוצה לאחר?.. לא אמא כמה דקות אני יורדת!התלבשתי הכי מהר שיכולתי וירדתי למטה. "מה כמה זמן את מתקלחת, מקווה שהשארת לי מים "אמר אליאב.
כן בטח שהשארתי לך "אמרתי לו סתם לא באמת נשאר שיתעצבן קצת לא נורא וגיחחתי לעצמי" למה את צוחקת כי לא השארת לי מים נכון? שאל אליאב.. מה יש לך בטח שהשארתי ויצאתי מהר מהדלת של הבית, אפילו לא אכלתי לקחתי מהר אוטובוס לבית ספר.
שהגעתי לבית ספר מישהי קפתה עלי מאחורה וזאת היית חברה הכי טובה שלי נועה
נועה קפצה עלי ואמרה "נו את מתרגשת? "האמת שלא כל כך אמרתי". מה איך?אני לעומתך ממש מתרגשת, טוב עזבי שטויות אמרתי, יאלה בואי לכיתה ניראלי שאנחנו מאחרות,נכנסנו לכיתה, והשתעממנו כמו תמיד אחרי שעתיים של שיעור חופר היית הפסקה.אני ונועה ישבנו לאכול ואז חברים של אליאב ניכנסו והתיישבו לידנו חבר שלו עידו שאל אותי "מה איפה אח שלך? אמרתי לו מאיפה אני אמורה לדעת ואז אליאב היה מאחורי ואמר לי "אולי לא השארת לי מים ואחרתי לשיעור בגללך" "אופס" העיקר שבסופו של דבר התקלחת עם מים חמים ולא הפסקתי לצחוק עליו.. "למה את כזאת רעה אלי? אליאב אמר" אני לא רעה אליך בטעות לא השארתי לך מים חמים, טוב אין לי עצבים אליך!קמתי מהשולחן והלכתי הרגשתי שמישהו תופס לי תיד בחוזקה וזה היה אליאב, שוב באת לחפור לי על המים "ממש לא! די לריב איתי כבר את אחותי הקטנה אליאב אמר " אני ממש לא אחותך ובטח שלא קטנה, "אליאב אמר, יום אחד את תסיברי לי למה את שונאת אותי כל כך!" לא עניתי לו וראיתי את ידיד שלי ליאם רצתי אליו ונתתי לו חיבוק רציתי שאליאב ישים לב אבל הוא פשוט הלך לחברים שלו, בתכלס בכוונה עשיתי את זה "אבל מה אני חושבת לעצמי שפתאום אליאב יתחיל להרגיש משהו אני פשוט צריכה להבין שהוא לוקח אותי בתור אחותו ואני צריכה להבין שאין סיכוי לזה בחיים…
אמרתי לליאם באלך לבוא אלי עם נועה היום?"כן למה לא ליאם אמר. אחרי איזה שלוש של מתמטיקה הגיעה הצלצול, "סוף סוף אמרתי לעצמי" נועה אני וליאם באנו לעלות על האוטובס ללכת אלי הביתה, ואז אליאב עצר אותנו עם האוטו שלו בואו תעלו על האוטו שלי גם ככה אני הולך הביתה, אמרתי לו לא תודה ניסע באוטובס, ונועה אמרה "ליאן מה יש לך ניראלך שנילך באוטובס שאפשר ללכת באוטו ולהגיע חמש דקות לבית שלך במקום חצי שעה והיא חייכה לאליאב" ליאם ונועה עלו לאוטו וגם אני הייתי צריכה לעלות"כל כך התעצבנתי שכבר חיכיתי להגיע רק הביתה אפילו פתאום לא היה לי חשק לנועה שתבוא חשבתי לעצמי מה זה היה הקטע הזה שהיא חייכה אליו פתאום..
הגענו לבית שלי ועלינו לחדר, אמרתי לליאם " לך למטה תביא לנו משהו לשתות אין לי כוח לרדת במדרגות למטבח "ליאם אמר "טוב" ניצלתי את זה שרק אני ונועה בחדר ושאלתי אותה "תגידי יש מצב את בקטע של אליאב? נועה אמרה "אח שלך?" אמרתי "כן את מכירה עוד אליאב" ונועה אמרה "מה ממש רואים עלי? באותו רגע לא ידעתי איך להגיב פשוט שאלתי אותה מה?איך?ומתי? נועה אמרה" זה היה עוד משנה שעברה לא סיפרתי כלום כי זה לא היה משמעותי אבל עכשיו אני באמת חושבת שאני אוהבת אותו" לא ידעתי איך להגיב מצד אחד היא חברה הכי טובה שלי והייתי אמורה לספר לה על אליאב שאני אוהבת אותו אבל מצד שני מה זה ייתן עם אני יספר לא יקרה בנינו גם ככה כלום שפשוט אמרתי לה רוצה אני יסדר לך אותו? נועה אמרה " תשבעי את יכולה לסדר לי אותו אין אין עליך תדברי איתו עליי, באותו שניה חשבתי לעצמי רגע מה אמרתי?ופשוט חשבתי לעצמי איזה סתומה יצאתי"..
ליאם נכנס לחדר הביא את השתייה והתכוננו למתמטיקה, לאים אמר כיתה יא זה השנה הכי קשה כל הבגרויות לא יודע איך נעבור את כל זה" אמרתי כן אה זה ממש קשה.
למדנו לפחות איזה שלוש שעות עד שניהיה מאוחר והם היו צריכים ללכת ירדתי איתם לדלת של הבית ונועה לחשה לי באוזן "אל תשכחי לדבר איתו! "אמרתי לה אל תדאגי אני ידבר" נועה נתנה לי חיבוק והלכה ליאם אמר "מקווה שילך לך טוב במבחן מחר אמרתי "כן גם אני מקווה אני ממש לחוצה ליאם אמר: אל תדאגי אני מאמין בך ונתן לי חיבוק.. בידיוק אלאיב נכנס מה חבר חדש ליאן ואת לא מספרת? אמרתי "זה לא חבר שלי אנחנו רק ידידים!!! ואמרתי בי לליאם וסגרתי תדלת. אמא שלי צעקה " ליאן ואליאב בואו לאכול" לפני שנכנסו למטבח לאכול קראתי לאליאב ואמרתי לו שאני מצטערת על היום "מה אמרת?" אליאב אמר " נו שאני מצטערת על היום.. אליאב אמר"תגידי את חולה או משהו פעם ראשונה שאת מבקשת מימני סליחה" אמרתי "טוב די לא צריך לעשות מיזה סיפור והוא התחיל להציק לי ישבנו לאכול ופתאום קיבלתי הודעה מנועה נו דיברת איתו? אליאב ראה את זה ושאל אותי"עם מי את צריכה לדבר?


תגובות (2)

ממש אהבתי, אני מתה לדעת מתי הוא ישים לב שהיא אוהבת אותו

21/12/2014 14:12

גם אני אהבתי
אבל יש כמה דברים שמציקים כאילו ממש לעין
כל פעם שמישהו מדבר תרדי שורה
למשל 'בלהבלהבלהבלהבלהבלהבלהב
"את בטוחה שאת יכולה לסדר לי אותו?" שאלתי את נועה בהתרגשות והיא הנהנה בראשה.
"תודה" קפצתי עליה בהתלהבות
וכו'וכו'
ותשתדלי לשים סימני פיסוקים נקודות וכו'
ואותיות איתן: למשל כשזה מנק' המבט שלי במקום 'יגיד' אני אגיד 'אגיד'
כשאני מדברת בשם חברה שלי אז אני אגיד בשמה 'תגיד.' למשל 'שלי תלך ותגיד ל…'
כשאני מדברת בשם ידיד שלי אז אני אגיד בשמו 'יגיד'
וכשאני מדברת בשם כולם אז זה 'נגיד'.
נעשה את זה בקצר.
אני- (א)גיד
הוא- (י)גיד
היא- (ת)גיד
אנחנו- (נ)גיד
אם לא הבנת (אני מודעת שאני לא מסבירה טוב לול)
תשלחי לי בקשה לפייס או למייל שרשום לי בקיר ואשמח לעזור לך
אוהבת המונים❤

22/12/2014 10:31
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך