לאהוב את מה שאסור, פרק 3

eden888 23/12/2014 843 צפיות אין תגובות

מנקודת מבט של ליאן

נכנסתי לשיעור ועשיתי את המבחן במתמטיקה, אני ממש מקווה שהלך לי טוב אחרי שלוש שעות מבחן אין מצב שלא יצא לי טוב,המורה הודיע שמי שסיים את המבחן יכול ללכת הביתה, כל כך התלהבתי שלא צריך ללמוד עוד שעתיים ספרות, יצאתי לבחוץ וראיתי את אליאב, זה הזכיר לי שאני צריכה לדבר איתו על נועה,הלכתי אליו ואמרתי לו עם הוא יכול לבוא דקה, אבל אז ראיתי אותו עם חברים שלו ושתי בנות שנמרחות עליו, דפקתי לו לא משנה והוא בא אחרי
"נו דברי" אליאב אמר, אז אמרתי "עזוב לא משנה, לך לבנות שנמרחות עליך", אליאב אמר "נו מה יש לך עד שבאתי אליך הן לא מענינות", סתם פשוט חשבתי שאולי תרצה שאני יסדר לך את נועה"
אליאב אמר "נועה? מה יש לך היא קטנה בשבילי", אמרתי "עזוב בשביל מה באתי בכלל"
אליאב אמר "בסדר מה לקחת קשה ניתן לה הזדמנות".
אמרתי "בואנה אתה כל כך בטוח בעצמך שכולן מתות עליך אה?" אליאב אמר "למה זה לא ככה"?
והוא פשוט התקרב אלי שהפנים שלו היו ממש צמודות לפנים שלי, התחלתי לגמגמם.
ואז אליאב אמר "תרגעי צוחק, אני ישמח לצאת איתה אפילו היום, אני ישלח לה הודעה עם היא רוצה לצאת".
אמרתי לו "מה היום היום??" אליאב אמר "כן היום, לא רצית שאני יצא איתה?" אמרתי לו "כן ברור…" הייתיי באוטובוס והתקשרתי לנועה, אמרתי "יש לך היום דייט עם אליאב",
נועה אמרה"את צוחקת עלי??מה איך??, "ראיתי אותו ודיברתי איתו עליך והוא צריך לשלוח לך הודעה עוד מעט"
נועה כל כך התרגשה, בחיים לא ראיתי אותה ככה מתרגשת מאיזה בחור,ושדווקא שהפעם הבחור הזה, זה מי שאני אוהבת, אבל אמרתי לה פשוט שתהנה, והיא אמרה לי שהיא ממש מעריכה אותי על מה שעשיתי.
ירדתי מהאוטובס ונכנסתי הביתה, עליתי לחדר שלי נשכבתי על המיטה, שמתי אוזניות ושמעתי שירים פשוט להתנתק מהעולם לכמה שעות.
פתחתי תעניים לאט לאט ואני רואה שהשעה שבע!!קמתי ממש מהר! ראיתי שיש לי רק שעה להתארגן, שמתי את השמלה השחורה שלי היא ממש יפה וקצרה קצת, שמתי תעקבים השחורות שקניתי לפני כמה ימים בקניון, עשיתי ביביליס והתחלתי להתאפר.
(נקודת מבט של אליאב)
דיברתי עם נועה בטלפון,אמרתי לה שעוד שעה אני בא לאסוף אותה,לבשתי גינס וחולצה לבנה יפה של לקוסט ונעל של אדידס,שמתי בושם וירדתי למטה חיפשתי את המפתחות של האוטו, פתאום אני רואה את ליאן יורדת, היא היית כל כך יפה..,"מה אתה בוהה בי ככה?"ליאן אמרה.
אמרתי "סתם,מה זה הקצר הזה?" ליאן אמרה "מה קצר?אתה לא אח שלי כדאי שתגיד לי מה ללבוש", "זה מאוד קצר! עוד שניה רואים לך את התחת ולאן את הולכת ככה?" מה אתה לא יודע?אני יוצאת עם חבר שלך לידור"ליאן אמרה.
"יפה לך"… טוב אני צריך לצאת לאסוף את נועה, ליאן אמרה "יפה לך גם, תהנה"
טרקתי את הדלת אני לא רגיל שליאן יוצאת ועוד עם חבר שלי וככה קצר! לרגע לא הבנתי למה זה אכפת לי כל כך ופשוט נכנסתי לאוטו בעצבים.
(נקודת מבט של ליאן)
אוף מה יש לו למה הוא ככה עצבני!, שמעתי צפירות מבחוץ וזה היה לידור,אמרתי לעצמי מהרגע שאני יוצאת מהדלת הזאת, לא לחשוב על אליאב אפילו לדקה אני יוצאת עם לידור כדאי לשכוח מהדפוק הזה!וגם כי הוא אח שלי החורג ואמא שלי היית הורגת אותי עם היא היית יודעת!,נכנסתי לאוטו ואליאב נתן לי נשיקה בלחי וחיבק אותי, היה לי ממש מצחיק איתו באוטו, הוא לא הפסיק להצחיק אותי עד שהגענו לבר, נכנסנו אליו והתישבנו.
פתאום אני רואה את אליאב ונועה נכנסים הייתי המומה,"מה הם עושים פה?" שאלתי את לידור, "אין לי מושג"לידור אמר.
לידור קרא להם ופשוט רציתי להגיד לו שישתוק, מה הקטע הזה שדווקא לפה הם באו מה זה הגורל הזה!הם באו להתיישב לידנו, נועה אמרה "מה אתם עושים פה?" אמרתי "מה אנחנו עושים פה?זה מה שבאתי לשאול אותכם" אליאב אמר "סתם לא ידענו לאיפה לצאת אז נועה הציע שנילך לבר הזה..
הם התיישבו לידנו, הזמנתי בירה ונועה גם, הם הזמינו וודקא ואז עשו בניהם תחרות מי שותה יותר מהר כמו מפגרים,השעה היית איזה 12 בלילה ואמא של נועה הכריחה אותה לחזור, אליאב אמר אני מחזיר אותה וחוזר חכו לי, הטלפון של נועה היה על השולחן רציתי להספיק לפני שיסעו
חיפשתי אותם, ואז הסתובתתי לאחור וראיתי את אליאב ניצמד אליה, על האוטו שלו! ומתחיל לנשק אותה, והיא זורמת איתו..
הייתי פשוט המומה שפשוט הדמעות זלגו, ופרצתי בבכי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך