לאהוב מבלי להפסיק פרק 10

10/05/2015 1088 צפיות תגובה אחת

לאהוב מבלי להפסיק פרק 10:

" אני לא. אני לא יכול להפסיק " אמר מתקרב, " אז תחליט מה חשוב לך יותר " צעקתי עליו
" את, את חשובה לי אבל אני לא יכול לבחור תביני " אמר, " מה לא יכול לבחור למה חזרת לזה מלכתחילה " צעקתי שבורה מאוכזבת, "זה העולם שלי אם תרצי ואם לא " אמר, " אז אין מקום בעולם שלך לשנינו " אמרתי, מתכוונת אלי ואל העבודה שלו, " אז זה נגמר?" שאל, " אתה אידיוט תעוף מפה "צעקתי, " שובל " אמר לא מבין איך טעה, " אני לא יכול לבחור " אמר, " אני עושה לך את הבחירה אני לא רוצה אותך! " אמרתי, " אין שום בעיה לא תראי אותי " אמר קם מהספה בעצבנות ועולה לחדר.
" אני עושה לך את הבחירה, ואני לא רוצה אותך! " צעקה, " אין שום בעיה את לא תראי אותי " אמרתי בעצבנות ובכעס קם ועולה במהירות לחדר.
התאכזבתי ממנה, נכון היא צודקת העבודה הזאת שחורה ומלוכלכת אבל זה אני וזה העבודה שלי והיא צריכה לקבל אותי גם בטוב שלי וגם ברע שלי, כי זה מה שאני זה,מי שאני,זה טהר.
העפתי את הבגדים שעל גופי, לובש ג'ינס משופשף, חולצת לקוסט ארוכה, ויורד בחזרה לסלון.
העברתי עוד מבט לעברה, אולי היא תתחרט אבל שום סימן חרטה לא היה בפנייה.
לקחתי את המפתחות של המכונית מהשולחן, " טהר.. " אמרה בקול חלוש, " אני עושה את מה שבדיוק את רוצה, הולך " אמרתי ויצאתי מהבית מבלי לומר עוד מילה.
עליתי על המכונית מחייג במהירות את המספר המוכר, " היא יודעת " אמרתי נוסע במהירות ומדבר אל הדיבורית שמולי, " איך הגיבה? " אמר הצד השני, " רע בדיוק כמו שחשבתי, אני הבטחתי לה להפסיק ובמקום זה אני לא מפסיק ועוד מסתיר את זה ממנה " אמרתי, " איפה אתה?" שאל,
" בדרך למועדון של אמסלם " אמרתי, " היא העיפה אותך מהבית?" שאל מגחך, " לא היא אמרה פשוט במילים האלה, ' אני לא רוצה אותך ' מאושר? " אמרתי מצטט אותה, " היא תתגבר על זה " אמר.
ניתקתי את השיחה וחניתי את האוטו נותן למוח לנוח נכנסתי למועדון, חשפניות בכל מקום,
יפות בכל מקום, גברים ממורמרים בכל מקום, רעש המוזיקה היה חזק ומרעיש, ריח של אלכוהול היה מוצף בכל רחבת המועדון, וריח הסיגריות היה מפוזר, מתיישב על הבר.
" תן לי את הרגיל " אמרתי, " אותך לא ראינו שנים אמר הברמן אריאל.
" אריאל, אני לא במצב לרגע איחוד אני במצב שאתה צריך לשתוק ולתדלק אותי " אמרתי בארסיות.
הוא שתק, ועשה בדיוק כמו שאמרתי לו. תדלק אותי.
" את מי רואים פה! " שמעתי קול מוכר אומר, עומד מולי, " אמסלם יא מלך " אמרתי בקול מסטול מחבק אותו, " במה זכיתי בכבוד שלך, גבר?" שאל, " הבחורה פגעה במקום הכי כואב, באתי להתפרק " אמרתי.
" תכיר את דנה, דנה, טהר , טהר דנה " אמר עושה הכרות קטנה, ראיתי בובת ברבי מולי בדיוק איך שאני מתכוון, שפתיים ורודות מלאות בבוטוקס, מחשוף שלא משאיר מקום לדמיון מרוב שכולו היה חשוף, שמלה קצרצרה ורודה, מלכת הפקאצות כמו ששובל אומרת חשבתי לעצמי מגחך שערה היה בלונדיני מחומצן,איפה שהוא מתחת לכל האיפור הכבד, אני בטוח שהסתתרה מישהי שמפחדת מעצמה.
" היום זה לילה בלי בחורות, מצטער " אמרתי מכוון את ' המצטער' לבובת ברבי.
" עם בחור כמוך זה באמת הפסד " אמרה בקול מושך, " אני שם, למקרה שתתחרט " אמרה לוחשת ומצביעה על מקום ישיבה. היננתי בראשי והיא הלכה לה.
" אז מה טהר, מה חדש?" שאל אמסלם מתיישב לידי, המשכתי לשתות, " החיים חרא העבודה הזאת חרא כולם חרא!" אמרתי בטון מסטולי, שופך את הלב.
סובבתי את ראשי מעביר את עייני על כל המועדון הגדול, הייתה שם מישהי שתפסה את העיניים שלי.
לא יודע למה ואיך, אבל קמתי ביחד עם הכוס שלי והתקדמתי לעברה.
" מה בחורה כמוך עושה פה? " שאלתי מנסה להראות עד כמה אני לא מסטול אבל המוח לא חשב,בטח שלא חשב על שובל באותו הזמן.
" חברה שלי באה עם חבר שלה וסחבה אותי לפה " אמרה ממורמרת, " טהר " אמרתי, היא הייתה נראת ילדה טובה, לא אחת שמתאימה למקום כזה.
" ליטל " אמרה בחיוך חושף שיניים היה לה חיוך מדהים.
" אז מה, בת כמה את? " שאלתי מניח את ידיי על רגלה, היית די בטוח שתוך שנייה ידיי תעוף משם,
מה שלא קרה בכלל.
" 21 " אמרה, " אה יפה " אמרתי משתעמם איבדתי בה כל עניין כששובל קפצה לזיכרוני.
" בואי לשירותים " אמרתי ישיר לאחר כמה דק של שתק, היא חייכה חיוך ערמומי.
" גם ככה אין לי משהו יותר טוב לעשות " אמרה והובילה אותי ביחד עם השתייה, והזיכרון המעופף על שובל לכיוון השירותים.
ועל זה מדובר המשפט ' אל תשפוט לפני שאתה מכיר' איזה ילדה טובה ואיזה נעליים, הדברים שעשינו שם הראו שזה לא הפעם הראשונה שלה ובטח שלא האחרונה שלה.
" טהר קום, טהר "שמעתי קול מעיק, " די כוס עמק "אמרתי פותח את עייני, התפוצץ לי הראש הבטתי מסביב החדר איפה הייתי נמצא, " אמסלם?" שאלתי בקול קלוש, " קח קח יא מפגר "אמר נותן לי כדור אקמול וכוס מים, " מה אני עושה פה?"שאלתי לאחר ששתיתי והרגשתי סחרחורת קטנה,
" כמה שתית אתמול אה?" צעק עלי הרגיש לרגע כאילו אני בן 16 וזה אבא שלי שמדבר איתי.
" בקטנה כוס שתיים " אמרתי ופלשבקים מהלילה עלו לי.
" פאק תגיד לי שזה לא נכון " צעקתי מעביר את ידיי על ראשי, מרגיש את הלב נשרף, את המוח מת רציתי באמת למות באותה שנייה, " מה לא נכון?" שאל לא מבין מבולבל, מביט בי.
" אני .. לא פאק אני לא עשיתי את זה " אמרתי משחזר כל פרט מהלילה.
" איך הגעתי למצב שנרדמתי פה ?" שאלתי, " מרוב הכמויות ששתית לא נתתי לך לחזור הביתה" אמר.

-כמה שעות לפניכן-
" בואי לשירותים " אמרתי ישיר לאחר כמה דקות של שקט, היא חייכה חיוך ערמומי,
" גם ככה אין לי משהו יותר טוב לעשות " אמרה והובילה אותי ביחד עם השתייה לשירותים.
נישקתי אותה בלהט, נישקה ללא תשוקה, ללא רגש, ללא דבר שהזיז משהו בגופי ההפך הגמור מהנשיקות שלי עם שובל.
תפסתי בפניה מצמיד אותה לקיר מלטף את כל גופה, מנשק לצווארה, " אח', איזה דבר את " אמרתי.
היא חייכה, העליתי את השמלה שלה קצת למעלה, מוריד את התחתונים, פותח את כפתורי הג'ינס שלי, היא לא הפסיקה להוציא קולות הנאה, " את מדהימה " אמרתי נותן לה לשמוע את מה שהיא רוצה.


תגובות (1)

היי
קוראת חדשה !
ממש אהבתי את הסיפור שלך
תמשיכי !!

10/05/2015 00:20
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך