לאהוב מבלי להפסיק פרק 15

09/06/2015 1119 צפיות 2 תגובות

לאהוב מבלי להפסיק פרק 15:

" מי זה שדיברת איתו?" שאל לפתע שובר את השתיקה, צליל של הודעות בלתי פוסקות נשמע מהטלפון שלו לפתע, " מה מאי?" ענה לטלפון שבא מיד אחרי כל ההודעות, " אני לא מסנן" אמר ושם על ספיקר, "אתה איתה?" שאלה, "אני על רמקול?" שאלה עוד שאלה, " כן אני איתה, לא את לא על רמקול" אמר, שקרן לרגע רציתי לצרוח שתשמע אותי.
" מה כבר התנשקתם?" שאלה בזלזול, " מאי סלאמת" אמר אלירן, "לא לא אני מצטערת אני פשוט לא מבינה מה הקטע שלך לקחת גם אותי, אוף אני מקנאה אוקיי?" אמרה בקול נאנח,
" היא כמו אחותי הקטנה" אמר וזרקתי לעברו מבט," אני אוהב רק אותך" אמר ומביט לעברי כשאומר את המשפט ההוא, גיחכתי לעצמי כן בטח.
" גם אני יפה שלי איך שתסיימו תתקשר אלי " אמרה והוא ניתק.
" חופרת" אמר אלירן נאנח.
" אז איפה היינו?" שאל, " לא יודעת" אמרתי מבלי להסתכל אליו, רציתי לבכות.
" אה כן, מי זה שדיברת איתו?" שאל," זה בסדר אתה יכול להפסיק לשחק את ההצגה של האחות הקטנה מאי לא כאן" אמרתי, המכונית נעצרה כשהצבע של הרמזור התחלף הוא הביט לעברי,השעה כבר הייתה 7 בערב, לאט לאט החל להחשיך.
הוא ליטף את פניי,"אני רוצה לדעת עם דיברת" אמר בקול רך, " עם חבר שלי" אמרתי בפשטות
ידו נשמטה מפניי, צפירות נשמעו והוא נסע במהירות, "יש לך חבר?" שאל מבלי להסתכל ידו על ההגה, ידו השנייה מונחת על החלון, עיניים ממוקדות על הכביש ולא יורדות, מבטו היה רציני
" בדיוק כמו שלך יש חברה" אמרתי, " החברה הכי טובה שלי לשעבר" מלמלתי.

-מנקודת המבט של אלירן-
" אני לא אוהב אותה" אמרתי מעביר מבט על עדן, היא כל כך יפה, היא כל כך עדינה מושלמת לא יכולתי להפסיק לחשוב עליה גם כשאני איתה אני לא מפסיק לחשוב עליה.
" אתה לא אוהב אף אחת" אמרה פותחת את דלת המכונית.
נכנסנו למסעדה, מתיישבים זה מול זו "מה באלך?" שאלתי, "מוקרם" אמרה,והזמנו לאכול.
"איזה יפה את" אמרתי," אלירן מה, מה אתה רוצה?" שאלה מניחה את המזלג בחזרה על השולחן.
" אני לא יודע, אני לא יודע כוס עמק טוב" אמרתי מעביר את ידיי על שערי, רציתי אותה, רציתי לחוש את המגע שלה, את אהבה שלה.
הטלפון צלצל זאת הייתה שובל, " אה שובל" עניתי," אני עדיין בעבודה מה אתכם שרפתם כבר את הבית?"שאלה וצחקקתי טיפה," לא אנחנו רגועים יצאנו לאכול" אמרתי," תשמור לי עלייה אה" אמרה.
" מה היא רצתה?" שאל עדן לאחר שניתקתי, " לוודא שהכול בסדר איתנו" אמרתי.
אחרי שתיקה של חצי שעה שכל אחד עסוק במנה שלו, אני יותר נכון שיחקתי באוכל, מדי פעם העברתי כמה מבטים לעברה, הלב כאב מרוב שניסיתי להדחיק, להדחיק את כמה שאני רוצה אותה.
נכנסנו למכונית הדרך עברה כל כך לאט, היה כל כך שקט אף אחד לא פתח פה, לא אמר כלום
העפנו מבטים אחד על השני אבל מבלי לומר מילה.
חניתי את האוטו, היא יצא מיד אחריי סגרתי את המכונית, ונכנסתי הביתה, היא נכנסה בדיוק אחריי הולכת בעקבותיי, לא יכולתי יותר לא יכולתי זה שרף לי מרוב אהבה אליה.
היא הסתובבה וסגרה את הדלת, נצמדתי אל גופה מצמיד אותה לדלת, ידיי נשענת על הדלת גופה תחת גופי, " אלירן.. " היא לחשה בקול חלוש, עיניה הכחולות לא זזו ממני, שנינו ממוקדים אחד בשנייה, נצמדים זה לזו יותר, הזזתי את ידי השמאלית והנחתי אותה על מותנה, יד ימין העבירה ליטופים על פניה, הזזתי את שערה,מעביר את האגודל לאורך כל לחייה, אני אוהב אותה אני יודע.

– מנקודת המבט של עדן –
כל כך רציתי את זה, הוא התקרב גופנו היה צמוד, רציתי לחוש את טעם שפתיו, ידו נגע בגופי מגע שגרם לצמרמורת, עיניי היו ממוקדות בתוך עיניו, יכולתי לשקוע, הרגשתי איך ידו מלטפת את פניי, הרגשתי מאוהבת כל כך מאוהבת.
לא נתתי לעצמי הפעם להישאר אדישה גופנו נצמד זה לזה יותר ויותר, מרגישה את נשימותיו מעלי.
הנחתי באטיות את ידיי סביב צוואר , בזמן שיד אחת שלו תופסת בצווארי ויד השנייה סביב מותני.
מניח את שפתיו על שפתיי בעדינות,עינינו עדיין פקוחות מביט זה לזו במבט שלא ברור.
לרגע הרגשתי את טעם שפתיו, נשיקה עדינה לשונו גלשה לתוך פי חוקרת אותה, הרגשתי תוך שנייה איך אני מתמכרת לשפתיים שלו, לנשיקה שלו, הנשיקה העדינה אט אט הפכה למלאת תשוקה ואגרסיות.
הרגשתי איך ידיו תופסות אותי ומרימות אותי, הנחתי את שני רגליי סביב גופו, ידיו תופסת את מותניי, ידיי עדיין שלובות סביב צווארו, ממשיכים להתנשק בתשוקה בלתי פוסקת, ומתקדמים לחדר השינה.
הוא סגר את הדלת מצמיד אותי לגופו, ממשיכים להתנשק את אותה נשיקה סוערת ומלאת תשוקה. הפרפרים בבטן רק קיפצו, הגוף רק התחבר, " עדן? אלירן? " שמענו לפתע קול מלמטה קולה של שובל, שפתינו התנתקו, שנינו מתנשפים אך מרוצים, חיוכי אהבה על פננו, אך עדיין נשארנו קרובים, צמודים צמודים, " את מנשקת מדהים" אמר, "אני יודעת" אמרתי בחיוך מתגרה והוא גיחך.
יצאנו מחדר השינה וירדנו במורד המדרגות שהובילו במטבח," היי" אמרה שובל שהפנתה את מבטה מהמקרר לכיוונינו," אני עולה להתקלח" אמרה, לא אמרנו דבר, והיא התקדמה למדרגות שמובילות לחדר השינה שלה, שבתוכו נמצא האמבטיה שלה," הכול בסדר אתם פתאום שקטים לי מדי?" שאלה, " כן הוא למד לקח" אמרתי מחייכת לעברה, היא צחקקה ועלתה לה.
" למדתי לקח אה?" שאל מצמיד את גופי לקיר שוב קרובים, שוב צמרמורת, שוב אותה תשוקה שהגוף שלי צמא אליה, אל המגע שלו, אל הנשיקות שלו, הרגשתי מסוממת מאהבה אליו, "אתה לא יוכל להתקרב אלי מתי שרק באלך" אמרתי בכעס מדומה," אני כן והנה אני עושה את זה" אמר מתקרב יותר ויותר, שפתינו רופפים אחד על השנייה, שפתיי צמאות וזקוקות לנשיקה ממנו.
"תגידי לי משהו" לחש לאוזני, "יש לך חברה" אמרתי מתעשתת על עצמי, עם כמה שרציתי את הנשיקה הזאת יותר רציתי ללמד אותו שאיתי לא משחקים, אני לא אפול ברשת שלו.
הזזתי את גופי ממנו פוסעת לסלון, מותירה אותו שם, ללא נשיקה ממני למרות כל הרצון של שנינו.


תגובות (2)

וואאאווווו חיכיתי לרגע הזהההה! המשך מייד

09/06/2015 16:25

בבקשה המשך!! אני מכורהה

09/06/2015 17:05
9 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך