אני אשמח לעוד תגובת ממכם, אם יש בעיה עם הסיפור אני אשמח לשמוע. הדמות של שובל מוצגת אולי כילדה קטנה, אבל אחר כך תבינו מדוע.

לאהוב מבלי להפסיק פרק 2

17/04/2015 1000 צפיות 2 תגובות
אני אשמח לעוד תגובת ממכם, אם יש בעיה עם הסיפור אני אשמח לשמוע. הדמות של שובל מוצגת אולי כילדה קטנה, אבל אחר כך תבינו מדוע.

" תאמיני לי את פרח בעצמך.. " אמר ונישק את שפתיי, הוא החנה את האוטו, הביט בעיניי
והמשיך את הנשיקה מלאת התשוקה.
" יפים שלי " אמרה אימא שלי מחבקת אותנו, "אימא קצת אוויר" אמרתי מזיזה אותה והיא צחקה.
—————————————————————
פרק 2:

" חתיך שלי " אמרה מחבקת את טהר," הוא שלי כן " אמרתי,והם התחבקו מבלי להתייחס אלי,
" תאום שלי " אמרתי מחבקת את לירון, שבוע שם שלא ראיתי אותם, זה נשמע מטופש כן.
" ליאור " אמר טהר מחבק אותה, " יפה שלי " אמרתי לליאור מחבקת בחזרה, ליאור אחותי הגדולה.
" איפה עדן? " שאלתי, והתיישבנו כולם סביב השולחן הגדול שמלא אוכל היה מעליו.
" אצל ידיד לומדת למבחן היא צריכה לחזור בדיוק" אמרה אימא, " איזה ידיד?" שאל לירון במהירות.
"חחח תנשום " אמרתי צוחקת, " מה אחי מה המצב איך הבחורות? " שאל טהר, " וואלה אחי אש,
אם לא שובל עכשיו הייתי מכיר לך כמה "אמר לירון, " אפחת לא משתווה עליה" אמר טהר,והסמקתי.
" הוא סתם מתחנף, מה נהיית אדומה" אמר לירון," תפסיק! "אמרתי, "תתחילו לאכול" אמרה אימא.
" שובל! " קראה בקול עדן קופצת עלי, " חיים שלי " אמרתי מחבקת אותה,"יאו לאן נעלמת?!" שאלה
" לא היה לי ממש זמן "אמרתי, " טהר "אמרה מחבקת אותו, " איזה יפה את" אמר מנשק לה ללחי.
" איפה היית?" שאל לירון, "שתוק קצת" אמרה צוחקת, המשכנו לאכול, ואחר כך התיישבנו בסלון.
" אז מה איך אתם מסתדרים? " שאלה אימא, "בסדר היא כל היום בקניות " אמר טהר, " שקרן!"
" לפחות שתיקח אותי איתה " אמרה ליאור, דפיקת דלת נשמע, "זה בשבילי "אמר לירון והלך לדלת
נכנסה נערה בערך בגילינו, " תכירו זאת חברה שלי רותם, רותם תכירי אחיות שלי ליאור שובל עדן,
אימא שלי, וחבר של אחותי טהר" אמר מסכם את כולם ביחד.
" טהר מה קורה? " אמרה מחבקת אותו, " וואלה דבש מה איתך?" שאל," מצוין" אמרה.
הבטתי לעברו במבט שדורש תשובה, " אחר כך " לחש לאוזניי, "טוב,אימא אנחנו נזוז" אמרתי,
"כבר? " שאלה בעצבות,"כן טהר צריך לקום מוקדם מחר " אמרתי, נפרדתי מכולם לשלום.
" טהר! אל תשכח להביא לי מתנה " אמרה עדן צוחקת," איך אפשר לשכוח אותך?! " אמר צוחק.
נכנסנו הביתה, הדרך עברה שקטה, לא שאלתי הוא לא ענה לא דיברנו לא פתחנו פה.
הערב כבר ירד,השעה הייתה 12 כבר, פשטתי את בגדיי מתחת לזרם המים החמים, יוצאת עטופה
במגבת קצרה, התלבשתי שערי היה רטוב, התכרבלתי מתחת לשמיכה מול הטלוויזיה.
" נשאר מים?" שאל טהר, " לא" עניתי, " טוב אני יתקלח כבר בבוקר" אמר, פשט את בגדיו.
ליטף את גבי בעדינות שאהבתי," די.. " אמרתי קוטעת את המגע האהוב," למה די? "שאל מחייך.
" כי ככה.. מי זאת?" שאלתי בקנאות, " את כל כך ילדה קטנה" אמר מזיז את ידו ממני,
" מה הקשר.."אמרתי קצת נפגעת," קשור כי את לא מדברת איתי בגלל שאיזה אקסית שלי מכיתה י'
אמרה לי שלום, נראה לך הגיוני?!" שאל בעצבים וכעס," אה אז היא אקסית שלך" אמרתי בזלזול.
"כן טוב היא אקסית שלי" אמר, " לך תזדיין" אמרתי מעיפה עליו את הכרית," תתאפסי על עצמך"
הוא יצא מהחדר,הרגשתי רע עם עצמי כי אני באמת מתנהגת כמו ילדה קטנה קנאית.
אבל האגו גבר ממני, לקחתי שמיכה וכרית וירדתי לסלון, " לילה טוב!" אמרתי בכעס זורקת על פניו
את הכרית והשמיכה ועולה בחזרה.
"לילה טוב גם לך!" שמעתי צעקת כעס, הרגשתי את הדמעות עולות לי, שנאתי לריב איתו במיוחד
שמחר הוא טס, רציתי להעביר את הלילה בכיף.


תגובות (2)

שובל המלכה.
תמשיכי מהרררררררר

17/04/2015 13:26

אהבתי ממש את הסיפור!
הוא ממש טוב וכתוב יפה אבל אני חושבת שאת צריכה יותר לפרט יותר בתיאורים מחשבות ורגשות,ככה זה גם יאריך לך את הפרק וגם הוא יוסיף לו הרבה.
אבל חוץ מזה הסיפור מודשלם
מדרגת לחמש{:

17/04/2015 17:30
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך