שבת שלום מקווה שאהבתם (: הפרק יצא ארוך מהרגיל מצפה לתגובות! (:

לאהוב מבלי להפסיק פרק 8

24/04/2015 943 צפיות אין תגובות
שבת שלום מקווה שאהבתם (: הפרק יצא ארוך מהרגיל מצפה לתגובות! (:

לאהוב מבלי להפסיק פרק 8:

הטלפון צלצל זה היה סהר, " אה אחי " עניתי, " מה אתה נשמע מת ?" שאל צוחק, " עייף " אמרתי,
" מחר בערב אנחנו יוצאים אתה מצטרף? " שאלה, " כוס עמק הבת זונה זרקה אותי " אמרתי,
" איזה בת זונה בתאל? " שאל, " אתה מכיר עוד בת זונה?" שאלתי עצבני, והוא, הוא לא הפסיק לצחוק.
" סתום תפה יזין אני לא מבין מאיפה האומץ שלה לבוא עד אליי להגיד לי בטלפון שהיא התגעגעה ואצלי להגיד שהיא רוצה הפסקה" אמרתי עצבני.
" יופי יותר טוב עכשיו בדוק אתה בא מחר " אמר סהר, " תעשה טוב לך תזיין את אימא שלך" אמרתי מנתק.
קמתי בבוקר, שוב ארגוני הבוקר, " בוקר טוב יפה שלי " אמרתי מנשקת לשפתיו.
" בוקר טוב אהובתי " אמר מנשק לשפתיי, קמתי לעשות את ארגוניי הבוקר בצעדים איטיים
נכנסת למקלחת נותנת לזרם המים לעטוף אותי, עוטפת את גופי במגבת הגדולה
ויוצאת בחזרה לחדר, " אני לא ידוע אני יבדוק " שמעתי את קולו של טהר, " אמרתי שאני לא יודע" הפעם אמר בטון צועק, הוא החוויר למראה עייני, " נדבר" הוסיף וניתק.
" האמת שנמאס לי קצת מהסודות שלך .. " אמרתי פגועה.
" אני לא בוגד בך.. " מילמל,
" לא חשבתי שאתה בוגד בי אבל אתה מסתיר ממני משהו " אמרתי, " ואני די בטוחה שאני
לא יאהב את המשהו הזה " אמרתי שולפת בגדים מהארון.
— שלוש שנים לפני –
" טהר " אמר בחיוך חושף שיניים שהחדירו בי התמכרות בלי פוסקת לחיוך היפה שלו,
" אני מכירה בנים כמוך.. " אמרתי בזלזול, " מזה כמוני? " שאל בהרמת גבה
הייתי אז בת 20 הספקתי לעבור הרבה, " ואי טהר.. " אמרתי, " ראיתי אותך לפני כמה שעות
עם הבלונדה " אמר, " אבל גם את בלונדה " אמר בחיוך, גלגלתי עיניים.
" אני לא כמוה " אמרתי עוקצת ומחייכת, " בי טהר " הוספתי.

ההכרות איתו עשתה אותי בנאדם אחר, מיום ליום שהוא רק נלחם הבנתי מהי אהבה באמת
התנהגתי כמו ילדה בת 16 מאוהבת, חייכתי בלי סוף, אהבתי בלי סוף.
אהבה של שנתיים, אם היא תגמר אני לא ידע מה לעשות עם עצמי..
אני קמה לשגרה איתו שגרה של אהבה שלי כלפיו, ואהבתו כלפיי אני בטוחה שאם הוא יעזוב
אותי. אני ימות!.

" אני אוהב אותך " אמר בחיוך כאילו פותר הכול, הוא התקרב אלי, נזכרת בנשיקה הראשונה שלנו כמו שני ילדים קטנים, בגיל ההתבגרות.
" זה לא תמיד יעזור לך!" אמרתי בכעס, " אני בטוח שלא, אבל כל עוד זה כן אני אשתמש בזה " אמר בחיוך ממזרי, " שונאת אותך! "אמרתי מנשקת לשפתיו.

שבועיים עברו, והכול טוב טהר ואני ממשיכים לאהוב יותר מתמיד.
כאבי הראש רק ממשיכים, והקאות גם איתם.
" את בטוחה שאת לא רוצה שאני יבוא איתך?" שאל טהר מניח את ידו על רגליי היינו במכונית בדרך לרופא, " לא זה רק בדיקת דם " אמרתי, " אז מה.. אני דואג " אמר מלטף את פניי,
" בי מאמי תודה " אמרתי מנשקת לשפתיו ויורדת מהאוטו,
חזרתי הביתה מותשת, זה רק בדיקת דם כמה מותשת אני כבר יכולה להיות?! חשבתי לעצמי.
פותח את הדלת, משאירה את הנעליים ליד הדלת, רציתי רק לשכב במיטה לנוח.
ובסוף נשכבתי על הספה בחוסר כוחות מול הטלוויזיה.

" הי יפה שלי מתי באת? " שאל טהר יורד במדרגות מביט בי, " לפני כמה דקות " אמרתי מתכסה,
" קר לך?" שאל, " קצת " אמרתי, " אבל חם בחוץ.. את מדאיגה אותי " אמר, "אני בסדר בטח בגלל המזגן " אמרתי מדליקה את הטלוויזיה.
הוא נשכב מעליי, מרגישה את נשמותיו, הוא חייך את החיוך היפה שלו החיוך שמהרגע הראשון גרם לי להתמכרות בלתי פוסקת, ליטף את פני באמצעות ידיו, " את בכלל לא יודעת כמה אני אוהב אותך " אמר ברכות ובנועם, " תראה לי " אמרתי מחייכת חיוך חושף שיניים, הוא התקדם, ראשינו התנגשו זו בזו השפתיים שלנו היו במרחק נגיעה אחד מהשני, הרגשתי איך הבטן מתהפכת לי מרוב התרגשות,הרגשתי כאילו אני מחכה לנשיקה ראשונה ממנו, הלב שלי עוד רגע יצא אליו מרוב אהבה.
ואז הרגשתי את שפתיו הרכות נוגעות בשפתיי, את פי נפתח ואת לשונו נכנסת הרגשתי בדיוק כמו בנשיקה הראשונה שלנו, לפני שנתיים בדיוק.

" אז מה אחי ? " אמר סהר, " אהבת אותה בכלל?"שאל בזמן שנתתי לעצמי לשתות עוד,
" פ'ח אהבה זה לכוסיות כמו מתן " אמרתי מביט לעבר מתן הוא היה שפוי לגמרי לא שתה בכלל
לא התקרב לאף בת, היה נאמן כמו שאומרים.
" אהבה זה למי שיש רגשות " זרק מתן בארסיות, " אתה אוהב אותה?" שאלתי, " ואתה אוהב את עדן? " שאל בעוקצנות, " מה הקשר עדן לפה? " שאלתי, " אתה מתחמק? " הוספתי בחיוך ממזרי,
" כן אלירן, אני אוהב אותה אני אוהב את אור " אמר, " לא מה שהוא שאתה יכול להבין אז אל תנסה בכלל " אמר ושתיתי עוד כוס מתאפק לא להתהפך עליו.
יצאתי מהבית של סהר, " הלו " שמעתי את קולה של מאי חברה של עדן, " אני רוצה לראות אותך " אמרתי באופן ישיר, " אני בבית תגיע " אמרה ניתקתי וחייכתי לעצמי ' עוד בחורה לאוסף' אמרתי בזלזול ועליתי על האוטו בדרכיי למאי.

" יש לי שיחה חשובה כמה דקות אני חוזר " אמר טהר עולה במהירות למעלה, " הלו " שמעתי את קולו ולאחר מכן שמעתי את דלת החדר נסגרת.
העפתי ממני את השמיכה, ועליתי בצעדים שקטים לחדר פותחת בעדינות קצת מהדלת, כמו ילדה קטנה שמרגלת הקשבתי לשיחה שלו.
" אני הבטחתי לה .. אני הבטחתי לה ברוך ואני שוב מפר את זה " שמעתי את קולו השבור,
" כמה פעמים אמרת לי פעם אחרונה " הפעם הוא כעס וצעק,
" היא פה איתי ואני גם ככה מסכן אותה שאני שוב בעסק, אני גם שם זין לבקשות שלה "אמר,
" היא האישה שלי תבין " אמר הרגשתי את ליבי מפרפר משמחה, אבל התאכזבתי ממנו בדיוק כמו שהוא אמר ' שם זין על הבקשות שלי'.
סגרתי את הדלת וחזרתי בחזרה לאותו המקום, אחרי דקות אחדות הוא ירד.
" אני מחכה " אמרתי עם ידיים סגורות מתחת לבית החזה.
" מחכה למה?" שאל לא מבין, " שתספר לי מה לעזאזל אתה מסתיר! " צעקתי עליו, למרות שבתוך תוכי ידעתי את התשובה אבל הכחשתי לא רציתי לשמוע את זה.
" אני לא מסתיר כלום! " אמר באותו הטון צועק עלי.

" איזה יפה את " אמרתי לה, בעודי שוכב מעליה במיטה, " יפה " אמרתי מנשק קלות על שפתיה, " מהממת " אמרתי משנק לצווארה, " הורסת " אמרתי מנשק לה על הבטן נשיקות קטנות שמצמררות, היא הוציאה קול הנאה וחייכתי לעצמי, אני יודע איך לעלף בחורות כמוה.
הם צריכות קצת חום, קצת מחמאות והם נופלות ברשת.
" אני שלך אלירן!" אמרה בקול מפתה וגיחכתי לעצמי, " שלי?" שאלתי מופתע, " שלך! " אמרה
הבטתי לעברה מנשק אותה בפריעות היא הורידה לי את החולצה,עשיתי לה בדיוק את אותו הדבר שוכב מעליה, היא מחייכת, אני מחייך השגתי מה שרציתי.
היא חברה של עדן, חברה הכי טובה של עדן אולי היא תעזור לי להעיף אותה מהמחשבות אחת ולתמיד.
אם כל זה שהיא חברה של עדן, היא הייתה ההפך הגמור שלה. עדן הייתה בחורה עם כבוד,
לא אחת שמנסה שכולם יאהבו אותה, לא כזאת שמחפשת יחס ומחפשת להראות לכול העולם מה יש לה, היא נתנה לראות רק את החיוך שלה, ובגלל זה התאהבתי בה. בפשטות שבה בחיוך שלה.
לעומתה מאי, בחורה זולה שיודעת איך לרצות גבר יודעת בדיוק מה הוא יאהב ואיך לגרום לו לבוא אליה אבל לבוא ולחזור מדי פעם, יש בה את הסקס האפיל שכל גבר אוהב, יש לה את הגוף שגבר רק יכול להשתגע,אבל בסוף הוא תמיד יעדיף איפה שהוא בראש תמיד את אותה הבחורה העדינה והיפה שלא יוצאת לא מהמחשבות לא לפני הסקס לא אחרי הסקס וגם לא באותו הזמן.
במקרה שלי זאת עדן.
" מאי את לא מבינה " שמעתי קול מוכר, סובבתי את מבטי, מאי הייתה מעלי, עדן עמדה שם המומה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך