A-188
מקווה שאהבתם , מעל 10+ תגובות ממשיכה ;-*

הבגדים שאלה סנדרס לבשה למכון הכושר - http://www.polyvore.com/untitled_83/set?id=75677441

לאס וגאס – פרק 4

A-188 16/03/2013 2119 צפיות 13 תגובות
מקווה שאהבתם , מעל 10+ תגובות ממשיכה ;-*

הבגדים שאלה סנדרס לבשה למכון הכושר - http://www.polyvore.com/untitled_83/set?id=75677441

-נקודת מבט אלה סנדרס-

״אנג׳ל !״ קראתי בקול לאחותי .
״מה?״ היא צעקה מהחדר שלה .
״את יודעת במקרה איפה קייל ? הוא אמר שיאמן אותי״ צעקתי לה .
״תתאמני לבד , קייל יצא עם איזה בחורה״ צעקה לי מהחדר שלה .
זה כול כך מתאים לקייל , כרגיל סטוציונר.
טוב אז מסתבר שאני אצטרך ללכת למכון כושר לבד בלי קייל , למרות שהוא הבטיח שיבוא איתי ויעזור לי להתאמן .
לקחתי את תיק האימונים שהכנתי כבר ממקודם , הייתי כבר לבושה בבגדי ספורט נוחים ויפים , ויצאתי מחוץ לבית.
לקחתי את הקורבט הלבנה ונסעתי אל מכון הכושר היוקרתי ביותר בסטריפ .

נכנסתי אל מכון הכושר , לא היו בו הרבה אנשים .
כמה שהתעמלו עם אופני כושר , כאלה שרצו על הליכון , והיו שתיים ליד אזור המישקולות .
הכנסתי את האוזניות לאוזני והפעלתי את השירים , השיר הראשון שהתנגן –
Animal -conor Maynard .
הלכתי לאזור ההליכונים , עליתי על אחד והפעלתי אותו על דרגה בינונית , המסוע התחיל לזוז ואני התחלתי לרוץ עליו לפי הקצב , שהמוזיקה מתנגנת באוזניי .

אחרי שעה וחצי בערך שכבר התחלתי להזיע ולהתנשף , החלטתי לקחת הפסקה קצרה , התיישבתי על אחד מהספסלים והוצאתי את בקבוק המים הקרים שלי .
״היי״ שמעתי קול , הרמתי את עניי מהאייפון והוצאתי את האוזניות מאוזניי .
מולי נגלו שני בנים , אחד בעל שיער חום ועניים ירוקות , והשני בעל שיער שחור מבולגן ועניים כחולות .
״היי״ הרמתי את מבטי אליהם וחייכתי חיוך קטן , זה בעל השיער השחור מבולגן משך את תשומת הלב שלי .
״באה להתאמן במכון הזה הרבה ?״ שאל אותי בחיוך יפה וישר .
״מידי פעם , כשיש לי זמן״ עניתי לו וחייכתי גם אני .
״איך קוראים לך ?״ שאל השני בעל השיער החום .
״אלה סנדרס״ עניתי לו .
החיוכים על פניהם נפלו , משהו בהם השתנה ברגע שאמרתי את השם שלי .
כולם מפחדים מהמשפחה שלי , רק בגלל שהיא נחשבת משפחת פשע בלאס וגאס, כולם נרתעים ממני , מתרחקים כאילו אני איזה מצורעת .
וזה מעצבן , כול הבחורים בורחים ברגע שהם שומעים מה שם המשפחה שלי , או שהם מגלים מי המשפחה שלי , וזה מעצבן אני לא ישקר .
״מצטערים , אנחנו לא מתערבבים עם משפחת סנדרס״ אמר זה עם השיער השחור המבולגן .
צביטה קלה בלב העירה אותי מהמחשבות ששקעתי בהן , זה תמיד קורה לי .
״מה זאת אומרת ?״ שאלתי טיפה מגמגמת , אבל מהר כיחכחתי בגרוני והיציבות חזרה לקולו .
״ביי סנדרס״ אמר זה בעל השיער החום ושניהם פנו והלכו ממני .
ליד היציאה ממכון הכושר , זה בעל השיער השחור המבולגן הסתובב אחורנית והביט בי פעם אחרונה ויחידה לפני שיצא ממכון הכושר .
׳אוץ׳ זה כאב ׳ אמרתי לעצמי ואספתי את הדברים שלי , פניתי גם אני אל מחוץ למכון הכושר ואל הרכב שלי שחנה בחנייה .
השמים כהים , השעה קרובה לאחת בלילה , הכול פתוח בלילה בלאס וגאס .
נסעתי בחזרה אל הבית , העניים הכחולות הכהות של זה בעל השיער השחור המבולגן לא יצאו לי מהמחשבות .
והאמירה הזאת של זה בעל השיער החום לא יצאה מראשי , ׳מצטערים אנחנו לא מתערבבים עם משפחת סנדרס׳ מה זה אומר בדיוק ? שהמשפחה שלי טמאה ?
שאסור לאנשים להיות בחברתי ?
לא הם פשוט מפחדים , מפחדים ממשפחת סנדרס .

-נקודת מבט אביה דליין-

אחרי שהגענו לשדה התעופה , טסנו אל מקום לא ידוע , קייל סירב להגיד לי עד שראיתי במו עניי לאן הגענו .
נחתנו בסן פרנסיסקו , אודי שחורה חיכתה בחנייה , הוא הסיע אותי לבית מלון חמישה כוכבים , הגדול ביותר והמפואר ביותר בסן פרנסיסקו .
הוא דיבר כמה דקות עם הפקידה וחזר כעבור רגע עם מפתח לפנטהאוז .
עלינו במעלית ונכנסנו אל הפנטהאוז הגדול , הכול נראה כמו דירה בפני עצמה.
מיטה זוגית גדולה , מטבח , סלון רחב בצד חדר אחד , שולחן ערוך לשניים ושמה ארוחת ערב מפוארת .
״מה אנחנו עושים פה ?״ שאלתי את קייל שאחז בידי והוביל אותי אל השולחן .
״ארוחת ערב״ ענה בלי לחשוב פעמיים .
״למה בסן פרנסיסקו ולא בלאס וגאס ?״ שאלתי אותו בעוד הוא מוזיז את הכיסא ומורה לי לשבת בדיוק כמו ג׳נטלמן .
התיישבתי על הכיסא והוא הזיז את הכיסא כדי שאני יהיה קרובה לשולחן .
הוא התיישב על הכיסא ממולי , לקח לו כמה רגעים עד שענה על השאלה ששאלתי אותו .
״כי עכשיו אני לא ממשפחת סנדרס , ואת לא ממשפחת דליין״ ענה וחייך חיוך שיכול להמיס כול בחורה , אבל אותי לא .
הכול פשוט לא מרגיש לי נכון .
הוא מזג לי וודקה לכוס , ״אני לא שותה אלכוהול״ אמרתי לו .
הוא לקח את הכוס שלי ושתה ממנה , הוא הביא לי את הכוס שלו ומילא במים קרים וצלולים .
״אני גם לא רעבה ״ עניתי בתגובה .
הוא לא אמר דבר ולגם מהכוס וודקה .
קמתי מהכסא ויצאתי אל המרפסת , הוא אפילו לא טרח לבוא אחרי .
כול הנוף של סן פרנסיסקו נגלה בפניי , הכבישים המעוקלים , העליות והירידות , גשר הזהב הידוע והמפורסם נגלה בפניי במלוא הדרו , הכול כול כך יפה ושלו .
אורות העיר נצצו , וככה גם הכוכבים שבשמים הכהים .
׳מה אני עושה פה ? ועוד עם בן למשפחת סנדרס ? , אם אבא שלי היה יודע שאני פה ועוד איתו הוא היה הורג אותי פשוט כמשמעו .
אני מרגישה כאילו אני עושה דבר אסור , טמא , מחולל , כאילו אני עוברת על כול החוקים שבעולם , שוברת את המילה של אבי .
הכול פשוט לא מרגיש נכון , לא זה , לא אני , לא הוא , לא אנחנו , ולא שום דבר אחר שפה , או שקשור אלינו .
הכול פשוט לא מרגיש נכון !׳
הרגשתי יד שרירית מסיטה את שיערי הצידה , חושף את הגב שלי והכתפיים .
הרגשתי שפתיים חמות נצמדות כנגד העור שלי , על הכתפיים , על הצוואר , ומרפרפות מעל קעקוע הקוברה שלי .
״תפסיק״ מלמלתי אליו .
׳אל תפסיק׳ רציתי להגיד , אבל לא אסור זה טמא , מחולל .
מגע שפתיו התנתק מעורי , היד החזקה שלו סיבבה את גופי העדין אליו .
״למה להפסיק ?״ שאל ונתן לי נשיקה על הלחי קרוב לשפתיים .
״כי אתה סנדרס , אני דליין ״ אמרתי בפשוט , משפט שרץ במוח שלי כול כך הרבה בשעות האחרונות .
״הלילה אני לא , וגם את לא״ אמר ונתן לי נשיקה נוספת על הלחי קרוב לשפתיים אבל הפעם מהצד השני .
״תפסיק״ אמרתי ודחפתי אותו ממני .
נכנסתי בחזרה אל החדר , קולות הנקישה של העקבים נשמע בקול בפנטהאוז הגדול והרחב .
הוא נכנס אחרי , התיישב על אחד מן הכיסאות שליד השולחן העמוס אוכל שבכלל לא נגענו בו .
הוא הושיט את ידו לעברי , אחזתי בה , אחזתי ביד השרירית והחמה שלו .
הוא משך את ידי והושיב אותי על ברכיו .
״למה ? , למה אתה עושה את זה ?״ שאלתי אותו .
היד שלו שוב הסיטה את שיערי הצידה , והוא נישק אותי נשיקות עדינות על הכתף.
״כי את משגעת אותי״ ענה לאחר רגע קצר .
״אז תפסיק ״ אמרתי לו .
״איך אני יכול להפסיק ?״ שאל אותי וסובב את פניי אליו , הוא נתן לי שוב נשיקה על הלחי קרובה לשפתיים .
״למה אתה לא מנשק אותי אם אתה כול כך רוצה ?״ שאלתי אותו , המחשבה העלתה לי חיוך משועשע על פניי .
זה הצחיק אותי כול הסיטואציה הזאת , לעזאזל הוא פאקינג בן למשפחת סנדרס, מה אני עוד עושה פה ? יחד איתו ? .
״אני לא ינשק אותך עד שלא תסכימי לי , אני לא רוצה להכריח אותך ״ ענה לי .
״אני לא רוצה שתתחשבי שאני איזה אנס״ אמר וציחקק .
״אני גם לא יסכים לך , אז אין לך בדיוק למה לצפות ״ אמרתי בתגובה .
״הליחה עוד צעיר , נחיה ונראה ״ אמר וחייך אלי את החיוך הכובש שלו .


תגובות (13)

תמשיכיייייייי!
ותעשי פרק יותר ארוך :)

16/03/2013 18:31

תמשיייכי!!!!

16/03/2013 19:25

תמשיכייי!

16/03/2013 22:30

את חייבת להמשיךך!!

17/03/2013 00:49

מושלמןשששששש
תמשיכי עכשיו עכשיו ע כ ש י ו
!!!

17/03/2013 00:50

תמשיכייייייי יאוווו אביה זה מושלםםםםםם

17/03/2013 02:43

הי זה לא פייר , הבטחת לי פרק של נעדרת ! נו טוב גם ככה יש לך עוד אחד
כדי לסיים את הסחיטה :P
תמשיכיי XD

17/03/2013 05:30

זה מושלם<3
תמשיכי מהר!!!!!!!!
<3 יו נסיכה שלי:-)
~N.K~

17/03/2013 05:35

חחחחח דנה כי את הסיפורים האלה אני כותבת מהאייפון ואת נעדרת אני כותבת מהמחשב אז רק שאני יהיה על המחשב אני יכתוב פרק של נעדרת אז בנתיים תחכי קצת ;-)

17/03/2013 05:40

ותודה נסיכים ונסיכות על תגובות המדהימות אוהבתתת המוןןן ❤❤❤

17/03/2013 05:41

למה ? :OO

17/03/2013 06:19

מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!

17/03/2013 06:21

תמשיכייייי !! 3>

17/03/2013 06:32
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך