emo_and_i_like_this
יאלה תגובות וממשיכה ^_^

לא בורחים מאהבה-פרק 3

emo_and_i_like_this 26/08/2013 604 צפיות 3 תגובות
יאלה תגובות וממשיכה ^_^

בדרך מישהו משך אותי ולא הספקתי ליראות מי זהוכבר הרגשתי יד אוחזת בידי ומושכת אותי לספסלים כשראיתי מי זה זה היה…
———————————————————————————————————-
זאת היתה עינב היא הושיבה אותי על הספסלים ונעמדה מולי והתחילה לילחוש לי "תגידי את עיוורת?!"לחשה עינב
"לא למה מה קרה,למה בכללת הבאת אותי לכאן?!" אמרתי בווליום חזק יותר.
"הילד החדש בכיתה נו איך קוראים לו אה רז נכון כל השיעור בהה בך ואת לא שמה לב עליו כאילו הוא אוויר" אמרה בהלם, "מי זה רז ביכלל?!" שאלתי וניסיתי לזכר ולא זכרתי שום רז.
"אל תגידי שלא שמת לב לילד החדש שניכנס לכיתה והוא יושב בשולחן לידך"עינב אמרה עם גבה מורמת. אחר כמה שניות ניזכרתי בילד שהיה בחדר המנהלת עם הכלבלב סנופי ואז הבנתי למי היתה הכוונה. "אממ הוא עם עניים ירוקות ושיער חום כזה?" שאלתי.
"כן זה הוא! רגע אז כן ראית אותו!!!" עינב היסתכלה על כמה בנים ואז קלטתי שאחד מהם מיסתכל עלי או יותר נכון בוהה וכשראה אותי מיסתכלת עליו חייך חיוך עם שיניים לבנות ישרות ואז כבר הבנת מי זה.
עינב היסתכלה עליינו וחייכה. "תיראי אותו מאושר מי זה שהיסתכלת עליו"אמרה מגחחת
ואני הפנתי את מבעטי על עינב עם פרצוף זועם ואמרתי "אל תחשבי על זה לא יהיה ביננו כלום" אמרתי והלכתי לעץ של החבורה הקטנטנה שלנו משאירה אותה מאחור מחייכת .
~בעץ~
"לאן נעלמת לנו מיקודם?!" צעקה אלי
"לשום מקום פשוט עינב משכה אותי וניסתה להראות לי איך רז החדש מיסתקל עליי כל היום" עניתי מעוצבנת ובעטתי באבן קטנה.
כולם היסתכלו עלי בשוק!
"כל הבנות רוצות אותו עכשיו ואת לא?!" אמר מייקל בהלם.
"מי מתי אני רודפת חתיכים תזכיר לי?"אמרתי עם גבה מורמת.
פיתאום ראיתי את רון מיתקרב וסוחב את רז, רז מנסה ליברוח ורון מחייב אותו לבוא.
"היי חברא תכירו רז רז תכיר אלי,לירון,מייקל,עידו,הדר,שירן" הכיר בין כולם
"יופי זה מה שחסר לי עכשיו" מילמלתי
"תשרדתי" לחש לי מייקל מגחגח
רז ניגש עלי ואמר "……………………..
~ ההמשך יבוא~


תגובות (3)

תמשיכי♥

26/08/2013 05:52

תמשיכי

26/08/2013 06:20

מהמםם תמשיכייי

27/08/2013 07:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך