לא טוב היות האדם לבדו ..

19/03/2013 889 צפיות 5 תגובות

.

לא טוב היות האדם לבדו , אמרו השמיים לשמש והיא הסכימה איתו ..בגלל זה בלילה אני שולח את הכוכבים , כדי שמי שבודד יסתכל למרומים , והוא ידע שהוא לא לבד , איפה שהוא בשמיים שמור לו כוכב אחד .
ואת השמש ביום אני שולח , כדי שתזכיר לכם געגועים לירח , ותחשבו ותבינו כמה זה כואב אם הירח גם היה לבד בלי אף אחד בלב .
ולכוכבים יש את הירח , ולשמש יש את השמיים , ואתה – אפעם לא לבד . אם תסתכל תראה דמותך משתקפת במים .
לא טוב היות האדם לבדו , אמר הכוכב לירח ויצא למסעו . יש שם מישהו למטה שמרגיש שאף אחד לא מקשיב לו , אני הולך לעמוד לצידו ואת הדרך להאיר לו , כי הכוכב יודע כבר איך הוא מרגיש שהוא לבד , זה קורה כל בוקר כשהשמש באה והירח נאבד .
לא טוב היות האדם לבדו , אמר הלילה כשהיום שכב בצלו .

כן אני יודעת שזה מכוער , לא נורא : )


תגובות (5)

וואו, פשוט.. וואו.
דבר ראשון, זה.. איך לתאר את השיר הזה? מדהים? מרגש? כל כך נכון? נראה לי ששלושתם ביחד.
דבר נוסף, אל תכתבי ככה: " העולם נותר לבד , ג'יימי קינדרסון מת בדד . " (סתם חירבוש מילים), זאת אומרת שאל תעשי רווח לפני סימן הפיסוק, אלא רק אחריו, ולא לעשות רווח בין המירכאות למילה, ככה: "העולם נותר לבד, ג'יימי קינדרסון מת בדד." אוקיי?
דבר אחרון, אני שמחה שהבנת שאת תפסידי המון מהתאבדות. אם את מצליחה להבין את זה לבד, את פשוט אדם חזק, שקשה לשבור. קרה לי פעם אחת שחשבתי על זה.. אבל אז הבנתי מה אפסיד, למה זה כל כך לא שווה, הבנתי גם שאנשים רבים יפגעו מכך, אבל האדם שיפגע הכי הרבה? תהיה אני. אז יופי, ואל תחשבי ככה אף פעם!

19/03/2013 10:31

זה לא מכוער, זה דווקא טוב (=
אני יכולה להמליץ על משהו?
כדאי לך (אם זה שיר) לרדת שורה בכל פעם. נגיד ההתחלה היתה:

לא טוב היות האדם לבדו , אמרו השמיים לשמש והיא הסכימה איתו ..בגלל זה בלילה אני שולח את הכוכבים , כדי שמי שבודד יסתכל למרומים ….
אז אני מתכוונת,:

לא טוב היות האדם לבדו ,
אמרה השמיים לשמש (אפשר לשנות לאמרה, אם את רוצה..)
והיא הסכימה איתו .

בגלל זה בלילה אני שולח את הכוכבים ,
כדי שמי שבודד יסתכל למרומים ……

עם הבנת. אבל בכללי, זה ממש יפה (=

19/03/2013 10:35

אל תתרגשי מאנשים שלא שווים את זה ! מאנשים שפוגעים ומזלזלים בך , להפך תקחי את זה כרוח טובהה…כי זה אומר שאת שווה משהו , שמסתכליים עלייך , שזה יוצא מפה של קנאים….אני מבינה אותך רצח , גם אני עברתי תקופה כזאתי . אבל עוברים הכל
לא שווה לפגוע בעצמך בשביל אנשים אחרים , למדי מהטעויות…תעלי ורק תצליחי ! תהיי גאה בעצמך….את אחת ויחידה את בת של ה' אל תשכחי שהוא שומר עלייך ושבסוף כל מי שפגע בך…ייפגע !

19/03/2013 13:12

יפייפה…
זה מדהים שהצלחת לכתוב משהו עדין ואוהב כשאת בתקופה רעה…

19/03/2013 14:07

זה לא היה מכוער, זה היה ממש יפה…
ומור, ג'יימי קינדרסון לא מת בדד, אני לא אסכים שיעלילו עליו ככה!

17/07/2013 02:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך