pinkprint
*"הפעם הזאת" **"תסתלק! עכשיו! קדימה! זטת אישה הגונה" מקווה שתאהבו אדרי

לא ידוע- 1

pinkprint 08/07/2015 1108 צפיות אין תגובות
*"הפעם הזאת" **"תסתלק! עכשיו! קדימה! זטת אישה הגונה" מקווה שתאהבו אדרי

«דיימון»
התהלכתי ברחובות החשוכים והלא מוכרים. כלבים נבחו בקרבת מקום והשמיים נראו שחורים כל כך שזה נראה כאילו שמתי כיסוי עיניים.ידיי היו תחובות בכיסים של מכנסי הג'ינס שלי.
יחסית יצאתי מוקדם מהמועדון, עכשיו רק השעה עשר. משום מה לא היה לי כוח לחפירות של מירנדה.
המשכתי לצעוד ככה בערך חצי שעה בלי שום כיוון או יעד להגיע אליו. לפתע שמעתי צעקות, הרמתי רת ראשי ורק עכשיו שמתי לב שאני נמצא במקום מוזנח ולא מוכר, שמעתי על המקומות האלה. זו שכונת עוני היספנית. התנערתי ממחשבותיי התקדמתי מעט וראיתי גבר מנסה בבירור לגעת בבחורה במובן של אונס.
" היי, תתעסק עם מישהו בגודל שלך!!" צעקתי לעברו.
הוא רק נראה מבולבל כל כך שהבחורה השתחררה במהירות והתחבאה מאחוריי.
" que?" הוא צעק בבלבול.
נאנחתי. אני גרוע בספרדית. ואני לא אמור לפתח איתו שיחה ,זה השלב שבו הוא אמור לברוח.
הבחורה החליטה לדבר " !"largate aaujinio"
את זה דווקא כן הבנתי. תסתלק אאוחיניו.
"esta ves* …" הוא התחיל לומר אבל קטעתי אותו.
"largate! ahora! vamonos! esa una moujer visente!" **
צעקתי לעברו . לרגע הוא ניסה להתקרב אליי אולי להתחיל קטטה… הייתי מוכן התקדמתי גם צעד ובאור הירח שמו לב לשרירים שלי טיפה מנופחים.
הוא קלט את זה והסתלק . גיכחתי והסתובתי לעבר הבחורה, לא היה סיכוי ,
לקציצה .
היא עדיין התנשמה בכבדות , לפני שפניתי אליה עם הספרדית העילגת שלי היא פלטה מפי "תודה " וברחה .

' מה קרה עכשיו? '


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך