liea#
הצד השני של שוברת הלבבות הקטנה ואני רוצה לשאול אותכם זאת אשמתה?

לא מסוגלת לאהוב

liea# 17/08/2015 1039 צפיות תגובה אחת
הצד השני של שוברת הלבבות הקטנה ואני רוצה לשאול אותכם זאת אשמתה?

תסתכלי לי בעיניים. ותגידי לי שאת לא אוהבת אותי
אוהבת אותי!
אני לא אוהבת אותך עניתי בבושה.
גיא הסתובב, והלך. רציתי לצעוק לו שיחזור, אבל ידעתי שזה לא פייר בישבילו
ידעתי שהוא אוהב אותי. אבל התעלמתי, לא רציתי להרוס את הידידות המדהימה שהיתה בינינו !
למה כל ידיד חייב להתאהב בך!?!? למה הם לא אוהבים מישהי אחרת?
אחת שבאמת תאוהב אותם בחזרה.
אבל זאת לא הסיבה שאני כל כך עצבנית זה לא עצבנות זה אכזבה!
עוד סיפור אהבה חד צדדי. עוד הפעם אני אומרת לא. עוד הפעם אני שוברת למישהו תלב .
אני שונאת להגיד תמילה האחרונה, להגיד לא! ולמחוץ, לצד השני את התקוות .לראות את האור נכבה לו בעיניים. ולדעת שאת אשמה בזה, בעצב העמוק ששותף אותו . בהאשמות שהוא מאשים את עצמו. בזה "שהוא טיפש, שהוא הרס את הכל" אבל לא! הוא פתח תלב !!
ואת סירבת ככה זה תמיד,למה את מתפלאת שאת לבד אני שואלת את עצמי.
אני רוצה להיות בקשר אם מישהו. אפילו רוצה מאוד. אבל אני לא מסוגלת להגיד כן. כי זה לא נכון ,
אני לא רוצה לבזבז כן על מישהו לא נכון
אחרי הכל אני יאכזב אותו בסוף אני תמיד מאכזבת

אם עדין לא הבנתם …אז בחיים לא התאהבתי ! וכן בחיים לא היה לי חבר ! לא נתתי לזה לקרות. לא נתתי לאף אחד את הלב שלי…
כל חברותי מסביבי מדברות על חבר שלהם, על המתנות שהוא מביא להם, על הנשיקה הראשונה שלהם, על זה שהוא כועס עליהם.
ואני לא יודעת ,איך להגיב . מה להגיד, איך לעודד ,
שהם אומרות לי , שהזבל ניפרד מהם או בגד בהם . אני שותקת , חסרת מילים. בחיים לא ניפגעתי. מה אני כבר יודעת על זה!? סתם ממציאה עצות! מנסה לשחק אותה מבינה….
אני רוצה לאהוב .אני רוצה להגיד כן .אני רוצה לראות אותו ולהרגיש תפרפרים בבטן .אני רוצה לנסות לנשק .אני רוצה להיות חברה של….ושיגידו היא "תפוסה "
שאני יהיה שייכת למישהו והוא יהיה שייך לי
אבל לא אני עדין ממשיכה להגיד לא…עדין מחכה לאחד
אולי הוא אף פעם לא יגיע
ואולי הבעיה בי
אולי אני לא מסוגלת בכלל לאהוב
כל כך הרבה דחיתי כל כך הרבה איכזבתי אולי עונשי הוא לא להיות מאוהבת
כי אולי להורסת אהבות לא מגיע אהבה…..


תגובות (1)

מבינה אותך,להתאהב זה קשה,ולשמוע זה עוד יותר קשה.
אהבתי את צורת הכתיבה את ההתתחלה שהי אל הייתה יותר עם זיבולי שכל אלא פשוט התחלת.
מזדהה איתך.
זה אמיתי?
ואשמח שתקראי גם את הסיפור של הצגה בשם אהבה,(עוד כמה דקות עולה פרק חדש)♥

17/08/2015 21:57
סיפורים נוספים שיעניינו אותך