מישל44
תגיבו עם אהבתם את הסיפור

לא פופולרית אבל מיוחדת פרק 3

מישל44 21/03/2012 776 צפיות 6 תגובות
תגיבו עם אהבתם את הסיפור

כמו תמיד באתי לבית ספר ולא קרה כלום פתאום אורן קורה לי וישר מתנשק איתי כמו תמיד הרגשתי שהאדמה רועדת זה הייתה תחושה טובה אבל גם כעסתי עליו למה הוא פתאום מתנשק איתי כי אני עדין לא יודעת מה לעשות עם לינור כי היא גם מאוהבת באורן .הוא רצה שיהיה חברה שלו אבל ויתרתי לא רציתי שלירון תפגע דיברתי אייתו שעדיף שאני יהיה לבד ואז הוא נישק אותי עוד פעם ואמר שהוא אוהב אותי אמרתי שגם אני אוהבת אותו אבל אין סיכוי שנוכל להיות ביחד כי יש בעיה הוא להבין מה הבעיה ושאל אותי שתקתי ואז פתאום היה צלצול זה הציל אותי ומהר רצתי לכיתה מתי שכולם הגיעו לכיתה המורה סיפרה שיהיה לנו טיול שנתי לאילת לשלושה ימים . כולם שמחו ורק אורן הסתכל עלי בלי הפסקה.אחרי שנגמר הבית ספר יצאתי מהר מהבית ספר כדי שאורן לא יתפוס אותי פתאום ואז משום מקום אורן בא עלי שוב "תגיד מה אתה רוצה ממני" אמרתי לו "אני אוהב אותך ואני לא אוותר אליך" אורן אמר האמת זה שימח אותי אמרתי לו שגם אני אוהבת אותו אבל אני לא יכולה להיות אייתו ואז הוא אמר "מה יש לך מישהו?" אמרתי "לא למה נראה לך?" אורן אמר "סתם לא יודע" ואז הוא נישק אותי לפני כולם כולל לינור (החברה הכי טובה שלי) דחפתי את אורן ומהר רציתי אחרי לינור חיפשתי אבל לא מצאתי ואז שמעתי מישהו בוכה במקלט ישר רצתי לשם וראיתי אותה לינור אומרת "מה את רוצה? להתנשק עם אורן שוב" אמרתי "אני מצטערת באמת לא התכונתי להעליב אותך באמת" לינור אמרה "כע בטח" אמרתי "אני באמת מצטערת ואורן נישק אותי לא אני " לינור אומרת "אני סולחת אבל זה לא קשור אני פשוט עצובה בגלל שלא סיפרת לי על מה שאת מרגישה כלפי רוני" אמרתי "אז את לא כועסת על זה שאורן נישק אותי לינור אמרה "אני כועסת על זה אבל גם על שלא סיפרת לי" אמרתי "אני מאוד מצטערת ואני בטוחה שהיו לך עוד בנים אחרים שתיהיה אייתם" לינור אמרה "זה בסדר אני סולחת לך" ואז לינור ניגבה את הדמעות שלה ואז הלכתי איתה עד הבית כמעט ואז הלכתי לבית שלי והרגשתי כאילו נפלה מהלב שלי אבן כמעט הכל הסתדר רק אני צריכה לדבר עם אורן ולדבר איתו על משאנחנו מרגישים אחד כלפי השני.


תגובות (6)

תנסי אולי לעשות סימני פיסוק קצת קשה לקרוא !
סיפור יפה .. תמישכי ♥

21/03/2012 13:45

תודה ואנסה לעשות מה שעצת לי

21/03/2012 13:49

תמשיכיי (:

21/03/2012 14:16

היי למישל החביבה הסיפור שלך מאד מאד יפה ומבקשת כי תמשיכי אותו בתודה ממני בקי ♥♥♥

22/03/2012 05:57

סיפור מהמם תמשיכי בדחיפות

22/03/2012 06:21

תודה לכולם זה מאוד עוזר לי שאתם אוהבים את הסיפוור

22/03/2012 06:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך