לגעת בפצע פתוח

24/09/2016 1085 צפיות תגובה אחת

תסתכל במראה. תסתכל, תסתכל.
מה אתה רואה? אתה הבחור הכי יפה בשכונה, נכון? זה עם הזקן המסודר והחיוך היפה והשיער שעומד בול במקום. זה שבגדים יושבים עליו הכי יפה. זה שיש לו הכי הרבה לייקים וכולם יודעים מה השם שלו. איך אמרנו? סלב.
ומה עם הבנות? הבנות תמיד סביבו. בבר הכי קל להזרים בחורה. הוא לא יוצא הרבה, הבחור שבמראה. אבל כשהוא כבר יוצא, ברור שהוא ינשק מישהי. ברור שהוא יזרים. אחרת יסתכלו עליו שונה, הרי הוא הילד הכי יפה בשכונה, זה עם הזקן המסודר, והחיוך היפה, והשיער שעומד בול במקום
אממה? נגמר החמישי והוא חוזר הביתה, הבחור שבמראה. הוא מוריד את הבגדים והחיוך ומבלגן קצת את השיער לפני שהוא נכנס למיטה וחושב כמה היה רוצה שמישהי תהיה כאן ותגיד לו שהיא אוהבת אותו גם כשהוא לא הכי חתיך.
והיא.. היא ראתה.
היא ראתה את החיוך שיורד במהירות שבה עלה כשחברים ברחוב אמרו לו "פשש, גבר, עוד אחת?" ומרמזים על הבחורה שבדיוק מחזיקה לו את היד, כאילו היא חפץ שלא שומע כלום. היא ראתה אתה המחשבות שרצות במוחו כשאחד מהחברים אומר "כן.. נפרדנו,מגיע לי קצת חופש, לא?" וכל כך בא לו להגיד לחבר המטומטם כמה לעזאזל הוא מפסיד. כי ברור שבבר הכי קל להזרים בחורה. אבל את מה שלו היה כל כך קשה למצוא.
היא ראתה את הברק בעיניו כשאיתגרה אותו. את החיוך המסופק. היא שמעה את ה"סוףסוף" שלחש כשהיו לבד ויכלה רק לדמיין למה הוא התכוון, הבחור הזה שאתה מסתכל עליו במראה.
והיא.. היא לא יכולה לומר שלא התרשמה. שלא רצתה רק לרגע להשים את ידה על ליבו ולהרגיש בשקט איך הקצב מתגבר ברגע שהיא מנסה לגעת לו בפצעים.
ואז,אז בבת אחת הוא מתרחק.
כי הוא הילד הכי יפה בשכונה! זה עם הזקן המסודר והחיוך היפה! זה שהשיער שלו עומד בול במקום! זה שקל לו נורא להזרים בחורות!
אז מה פצעים עכשיו? תרחיקי את היד שלך לעזאזל. מה בדיוק נראה לך, אישה?
אז היא מורידה את היד בעדינות. ומתרחקת בשקט בלי להסתכל לאחור. בדיוק כמו בערב שפגשת אותה. ההבדל הוא שאז הלכת אחריה ונתת לה נשיקת פרידה. ופה אתה נותן לה להתרחק. כי מי היא שתנסה בכלל לגעת בפצעים שלך.
עכשיו תביט שוב במראה. רואה שוב את הילד הכי יפה בשכונה? עם הזקן המסודר והחיוך היפה? זה שיש לו הכל והוא לא צריך יותר כלום?
יופי.
רואה את הדמות הזו, לידו, שמתרחקת בכל רגע עוד פסיעה? יופי. אז תסתכל טוב.
הנה, הנה.
בדיוק האושר שלך מתרחק.
ועכשיו? עכשיו כבר אין לך הכל.


תגובות (1)

יפה!!

26/09/2016 20:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך