love_love_love
😍הכרת דמויות הראשיות😍

להיוולד מחדש-הכרת הדמויות 💏

love_love_love 24/08/2018 594 צפיות אין תגובות
😍הכרת דמויות הראשיות😍

קוראים לי דין אגרונוב, אני בן 20 והחיים שלי בגדול הם… מושלמים.
אני קם בבוקר, אוכל את ארוחת הבוקר שהכינו לי, לובש את החליפה החדשה, פותח את הגארז' ונכנס ללמבורגני שלי, שם את המשקפי שמש, פותח את הגג נפתח ונוסע למשרד שלי. אפשר ממש לדמיין את זה-את השמש, המוזיקה ברקע, וגבר חתיך ברכב שמוציא לכל אדם ברחוב את העיניים והבחורות? אין צורך שאני אתאר בכלל איך הן בוהות בי וברכב- אם יש לך מזל והבחנתי בך בדרך למשרד, רוב הסיכוים שתבלי איתי את הלילה הזה, ואם לא… אז אולי מחר. זו בערך שגרת היום שלי, אני בסך הכל נהנה מהחיים, עושה כסף טוב ובחורות טובות. כשהייתי בן 16 קיבלתי מאבא שלי את האופנוע הראשון שלי, בגיל 17 את הרכב הראשון ובגיל 18 קיבלתי עסק קטן לידיים שהצליח בגדול ובזכותו השגתי את כל הדברים שיש לי היום…בזכותו ובזכות ההורים שלי (אבל זה כבר פרט שולי). יש לי את החבר הכי טוב שלי אלכס, היחיד שאני סומך עליו שלא מסתובב איתי בגלל הכסף שלי… ככה זה ששנינו מסריחים מכסף וגאים בזה. עכשיו כנראה זה השלב שאני צריך לספר על בחורות בחיי, במיוחד כי אני נראה כל כך טוב, אבל ההשקפה שלי היא מאוד פשוטה- בחורה לכל יום וכן אני יכול להשיג כל אחת. אני לא מחפש את "האחת" כי היא לא קיימת, הן כולן מונעות מאינטרס שהן רואות את גודל הכיס שלי, עברתי כל כך הרבה טיפוסים של נשים ששום דבר כבר לא מפתיע אותי..אבל אני לא מזלזל בנשים האלו..כלומר הן יודעות לאן הן נכנסות וגם אני יודע, יש מין הסכם לא כתוב בין הצדדים וטוב לי ככה.
אני משתדל לטוס כמעט כל חודש וגם העבודה מחייבת אותי, ניתן לשים לב לזה בשיזוף הבלתי נגמר שלי (ביקורים במדינות חמות) אני גבוה מאוד-הגנים של אבא שלי, שרירי מאוד-המכון כושר, עיניים ירוקות ושיער שטני.
יכולים לכנות אותי שחצן ויהיר אבל זה מתוך קנאה, פשוט מאוד מדובר בהכרה ביכולות שלי, יכולים להגיד שאני מרושע לנשים אבל פשוט מאוד מדובר במערכת יחסים שבנויה על אינטרסים, יכולים להגיד שאני הבן של… אבל זה השם שלי שמתנוסס על העסק *שלי*

קוראים לי לוסיה ללא שם משפחה, בת 17.5 והחיים שלי הם…מושלמים-עד כמה שאפשר.
לא אני לא עשירה, ואין לי חברים, גם אין לי הורים ואחים ואין לי השכלה, אני לא לומדת בבית ספר ואפילו קורת גג אין לי, מעולם לא חלמתי להיות בחורה בשמלה הלבנה ובטח שלא חלמתי על המשפחה מאושרת, זה מה שהחיים העניקו לי… או בעצם שני היצורים האלו שהזדווגו באיזה לילה, הביאו אותי לעןלם ונעלמו. אבל כל החיים שלי גדלתי ברחוב ולבד, אני לא צריכה אף אחד בחיים.
ברחוב יש המון פיתוים אבל לא נפלתי לשתייה ולסמים, כל הזמן היה לי אופי מספיק חזק כדי להחזיק את עצמי, החיים ברחוב הם לא פשוטים, פוגשים המון אנשים, מקבלים המון עסקאות ומה את יכולה לעשות בתור נערה בת 14? לעקוב אחרי האינטויציות שלך… לי היה מזל, האיטואיציה שלי הייתה טובה עברתי בין ספסל אחד לספסל אחר אספתי המון בקבוקים ונחושת כדי לקבל את הארוחה הנורמלית שלי, רקדתי ושרתי בשכונות שזה למעשה מה שהחזיק אותי-זה היה הסם שהשכיח ממני את הרוע והשנאה בעולם.
ואז פשוט הכרתי אותו,החבר הכי טוב שלי, האח שהחיים העניקו לי, הישועה שלי קוראים לו מאור הוא בן 23 והוא שנאלץ לחיות את החיים האלו כמו שלי תפס את עצמו בידיים ולא נפל לעולם שהכי קל להישאב אליו ברחוב. מאותו היום שהכרנו אנחנו חיים ביחד ועושים הכל ביחד, אנחנו חיים אחד למען השנייה. התמזל מזלנו והצלחנו למכור טבעת זהב ששווה סכום כסף לא קטן, בחרנו להקים בית מאולתר בנחל לא מוכר בעיר, נחל מכוסה בצמחייה, אילתרנו מקלחת אוהלים ואפילו פטיפון כדי לשמוע שירים.
אני אמנם לא מלאה בעושר אבל ללא ספק אני מאושרת עם האח שלי,הבית שלי והמוזיקה שלי…זה יכול להישמע מוזר אבל עבור מישהי שנולדה ברחוב זה העושר הכי רחב שהחיים יכולים להציע לי.
היופי שלי הציל אותי המון פעמים, ידעתי להשתמש בזה נכון- השיער שלי שחור וארוך השפתיים שלי משורטטות והאף שלי זעיר, יש לי עיניים שחורות וצבע גוף מוקה.
אני בסך הכל אדם שאוהב לשמוח, לשיר ולרקוד… אבל אני לא פרייארית, אף אחד לא יכול להתעסק איתי, אני מאוד ממוקדת במטרות שלי, אני עקשנית ולפעמים גם קצת עצבנית, החיים לימדו אותי המון, ואמנם אין לי 12 שנות לימוד אבל יש לי 18 שנות רחוב- שזה ההשכלה הכי חשובה שצברתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך