להיות איתה~פרק 2{מתוך 3}

love_me 14/06/2014 846 צפיות תגובה אחת

וזרקה אותה לעברי,היא חדרה לבטן שלי הרגשתי בחילה,שמעתי את הצרחות של כולם,נפלתי על הרצפה.גיא החזיק אותי הוא קרא בשמי "אור תשארי איתי!אל תסגרי עיניים!בבקשה תשארי איתי!הכל יהיה בסדר!את שומעת?! אל תעזבי אותי!"שאלתי בקול חלש מאוד "למה?"והוא ענה "כי אני אוהב אותך"חייכתי חיוך קטן וסגרתי עיניים….
~נקודת מבט של גיא~
"אור!אור!" ניסיתי להוציא את הזכוכית מהבטן שלה,היה לי קשה לראות את הדם שלה על ידיי לא יכולתי לראות כלום מרוב דמעות הרגשתי שאני נחנק! בא המנהל וצעק על לינוי "תעופי ותחכי לי בכניסה מיד!"האמבולנס הגיע,הם הרימו אותה הלכתי אחריהם.המנהל עצר אותי ואמר לי לא להעלות התפרצתי עליו שלא מעניין אותי כלום ואני עולה!נכנסתי לאמבולנס,כל הדרך הסתכלתי עליה תוך כדי שאני בוכה היא הייתה כמו מלאך.הגענו לבית חולים,הכניסו אותה לחדר ניתוחים,אני נשארתי בחוץ,חיכיתי בערך שעתיים ושום סימן לא קיבלתי האחות יצאה,שאלתי מה קורה היא אמרה לי שעדיף שאלך לשטוף פנים ושעדיין אין משהו.הלכתי לשרותים הסתכלתי על עצמי במראה עם על הדם שלה החולצה שליוהתחלתי לפרוץ בבכי.יצאתי וראיתי את אבי הוא בא אלי,וחיבקתי אותו ממש חזק!בכיתי הרבה!הוא אמר לי "אני יודע,אני יודע,זה בסדר הכל יהיה בסדר.."אמרתי לושאני לא בא איתו לא משנה מה!הוא ביקש שלפחות יישאר איתי וסירבתי …הוא הלך והשאיר לי בגדים!האחות יצאה עוד פעם ו..


תגובות (1)

יפה תמשיכייי

14/06/2014 22:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך