להיות את

Ella 25/07/2014 683 צפיות תגובה אחת

בחיים לא תהיי טובה כמוה תמיד היא תנצח בכל, לא משנה מה לא תהיי מוצלחת כמוה.
אף פעם לא תקבלי את מה שיש לה הוא לא יאהב אותך כמו שהוא אוהב אותה, הוא לא ישכח ממנה כמו שהוא שכח ממך.
הוא לא יסתכל עליה כמו שהוא הסתכל עלייך.
היא לא חושבת כמוך היא לא נראית כמוך והיא לא דומה לך בכלל היא פשוט יותר טובה ממך.
היא יפה יותר, חכמה יותר, אוהבים אותה יותר וההבדל הכי גדול היא השיגה את מה שחמק לך בין האצבעות, היא השיגה אותו שאוהב אותך וממך הוא שכח את כלום בשבילו הוא שונא אותך.
אבל אם הוא שונא אותך כל כך כמו שהוא אמר למה הוא לא מתעלם ממך וחוסם אותך? למה הוא עדיין יודע מי את בכל פעם שאת שולחת לו הודעה ועדיין מסתכל עלייך כל פעם שאת עוברת לידו?
אף אחד לא ידע את התשובה לשאלות האלה חוץ ממנו אבל לך אין אומץ לדבר איתו אחרי מה שהוא אמר לך בשיחה האחרונה שלכם, אחרי שהוא הטיח בפניך את המילים הנוראיות האלו ואחרי שהוא הסביר לך כמה הוא שונא אותך.
עכשיו הוא בחיים לא יהיה שלך עכשיו הוא רק שלה וככה זה ישאר כי היא תעשה כל מה שאפשר כדי להפריד בניכם כי היא אוהבת אותו והיא יודעת שהוא עדיין אוהב אותך.
אפילו שאת לא יודעת את זה שהוא אוהב אותך ואת מזכירה לעצמך כל הזמן למה כדאי לו לאהוב אותה.
אבל האמת היא שהוא שלך מהרגע הראשון ששלחת לו הודעה.
אבל עכשיו כל מה שנשאר לך זה שיחות בתמונות כדי להזכיר אחד לשניה שאתם שם ומבטים שקשה לנתק בכל פעם שאתם בטעות נפגשים.
עכשיו מאוחר מידי לחזור.
עכשיו מאוחר מידי להתחרט.


תגובות (1)

מהמם … את ממש מוכשרת-יש לי סיפור חדש אשמח אם תקראי אותו ותגיבי מה דעתך :)

28/08/2014 20:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך