להיות כלוא בתוך סימטאות העבר- פרק 1

time machine123 24/03/2016 596 צפיות אין תגובות

רן שקע בהודעת הוואטסאפ ששלחו לו חבריו בטרם הספיק לחזור לארץ כי רן הוא שהה בחופשת קיץ 2030 בלונדון. חברתו מזלי , שהייתה היחידה מבין חבריו המעטים שידעה לתמוך ולהקשיב למרות שלא הייתה מעורבת במה שחבריו עשו לו. הוא לא רצה לזכור מה קרה באותו היום כשחבריו סגרו עליו את דלת המרתף וכשאימא ואבא שלו חשבו שהוא הלך לאיבוד, הם דאגו שהעקבות שלהם יטשטשו במהרה וזאת במטרה להעלים את הריאיות. הוא רצה רק לפתוח דף חדש בחייו, לשכוח את מה שעבר עליו אז, באותו הקיץ כשחבריו נעלו אותו במרתף והוא בכה כל לילה בלי שאף אחד לא יהיה לו אכפת ממנו. שום דבר חדש ומלא תקווה לא ציפה לו שם , שהכול פתאום יסתדר מעצמו. לא, הוא לא מצפה לכלום מחבריו הישנים. הוא לא יסלח להם אף פעם גם אם הם יתחננו בפניו הוא לא יסתכל חזרה אליהם. רן ביקש גם ממזלי לשים את הפרשייה הכואבת הזאת בצד ולשכוח את רן הישן, איך הוא היה נחמד לאנשים ואנשים היו מאירים פנים כלפיו. כבר זה היה פעם, לא יחזור להיות מה שהיה אז באותו הקיץ. חבריו התנכלו אליו ועכשיו הוא לבדו צריך להתייצב מול קשי החיים איתן וחזק. אין לו כוח לריב עם אף אחד בייחוד לא עם חבריו הישנים. הוא לא רצה להזכיר לכולם את מה שקרה אז באותו הקיץ , מבחינתו מה שהיה שם שייך כבר לנחלת העבר ומים רבים עברו בנהר חייו מאז. הוא סבל מיחס רע ומזלזל של חבריו כלפיו, אז הוא היה בחור שמח שאהב את החיים בצורה עוצמתית. בחור שהאמין בחבריו בכל מאודו ולא היה מסוגל להאמין שפעם הם יתנכלו אליו ככה ויתנהגו בצורה לא חברית. אף פעם הוא לא חשב שחבריו יפנו את גבם כלפיו ויתאכזרו אליו .הוא היה תמים מדיי, כן זאת המילה הנכונה שהוא צריך להשתמש בה כדי לתאר את מה שעשו לו חבריו הישנים.
הוא טס ללונדון בשביל החוויה בלבד , בלי לחשוב מה יחשבו עליו חבריו הישנים. זהו, מספיק כבר לחשוב על מה שהיה פעם.
היה, הסתיים וזהו. הוא רוצה שיהיו לו זיכרונות טובים ולמצוא חברים אמתיים לחיים. ואחר כך לתכנן את חייו החדשים כך שיהיו לו זיכרונות שיגרמו לו להרגיש טוב עם עצמו. ולא לזכור כל הזמן למה הוא לא היה חכם יותר כשחבריו תכננו להעלים את הריאיות לגבי הקשר שלהם לסגירתו בתוך המרתף. התברר לו שהם לא באמת היו חברים טובים כפי שחשב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך