shaked_211
היי, מהיום בסיפור ההורים, גיא ועומר והחבררות של האחים של מעיין לא ישתתפו כ"כ. כי זה ממש מבלבל אותי... הפרק יצא קצר כי חלק ממנו נמחק לי אז אני אעדכן אותו שוב.
מקווה שאהבתן 3>

להיות מאוהבת זה דבר רע? פרק 11

shaked_211 18/10/2013 1661 צפיות תגובה אחת
היי, מהיום בסיפור ההורים, גיא ועומר והחבררות של האחים של מעיין לא ישתתפו כ"כ. כי זה ממש מבלבל אותי... הפרק יצא קצר כי חלק ממנו נמחק לי אז אני אעדכן אותו שוב.
מקווה שאהבתן 3>

הגענו לשדה תעופה וחיכו לנו שם שני מטוסים פרטיים! אני: WTF?!
ערן: כן… שכחנו לספר לך…
אני: חחח איך לא?! תמיד רציתי לטוס במטוס פרטי! תכף תגידו לי שיש גם יאכטה!
תומר: אה….
אני: מה?!!?!?! תמיד רציתי!
דור: לא רצינו שתגלי את העסק של היהלומים..
אני: טוב לא נורא ! בואו כבר למטוס!
נכנסנו למטוס: אני, תומר, דור, ערן, אוראל, עומר, גיא, אחות של שירז, שירז ,אביה, עידן ושני(אחותו של עידן).
כן כן עשינו מטוס ילדים חחח. כבר אמרתי שזה היה מטוס ענק!
במטוס היו 7 ספות שנפתחו למיטות זוגיות ככה שהתחלקנו בצורה כזאת: אני ואוראל (כמובן חח), תומר ואביה, ערן ושני, דור ואחותה של שירז (קוראים לה אופיר), עומר וגיא, שירז ועידן.
בין כל מיטה למיטה היו חוצצים כאלה שהפרידו, ככה היה גם באמצע,ככה יש את הפרטיות של כל אחד, לכל מיטה היה בצד: שעון, חיבור לאוזניות, מגש שנפתח מהצד וארון קטן שנפתח מהקיר שיש בו כרית ושמיכה.
אוראל: איזה מצחיק זה שלא ידעת על כל העניין הזה…
אני: כן הא…
אוראל: את יודעת שפעם ראיתי אותך עם חברים שלי?
אני: לא, מתי?
אוראל: עוד לפני שהכרנו… חבר שלי רצה להתחיל אתך אבל לא נתתי לו.
אני: למה?
אוראל: כי אני רציתי!
אני: הוו חמוד… – נתתי לו נשיקה בפה ואז הוא החליט להעמיק אותה, אז חשבתי, למה לא?
התנשקנו איזה עשר דקות עד שדור החליט לומר: אוראל! זוז מאחותי! -עשית לו לך עם היד, למה מי הוא?!
דור: אוראל זוז! -הפסקתי ואמרתי: תזהר ממני!
דור: סתמי ועכשיו תגידו… ואני לא מאמין שאני שואל את זה… אתם רוצים חדר בבית ביחד?
-אוראל הסתכל עלייי וחייך- אני: ברור! ככה נעשה כל היום את מה שעשינו עכשיו! -התגריתי בו חחח זה היה כזה מצחיק הפרצוף שלו נהיה לבן חחח- דור: תזהרי אני אבטל את זה!
אני: בסדר בסדר!
דור: מעיין בואי דקה לצד. -הלכנו לצד- אני: כן?
דור: איך אחות של שירז, אופיר?
אני: הווו חחח, היא חמודה
דור: יופי כי עכשיו יש לי חברה חדשה חחח
אני: טוב אני הולכת לחבר שלי!
דור: תזהרי
אני: יאללה לך לאופיר -הלכתי חזרה לאוראל ואז הוא שאל אותי: את עייפה?
אני: כן… -השעה הייתה 2:00 בלילה. רובינו כבר נרדמו, רק אני, אוראל גיא ועומר נשארנו ערים, עד שאני גם נרדמתי- כולם לקום!!!!!! שמעתי מישהו צועק. זה היה תומר. אני: תומר שתוק!
תומר: מעיין יאללה קומי עומדים לנחות!
אני: מה? יששש! -קפצתי ישר- תומר: משוגעת!
אני: למי קראת משוגעת מפגר?
תומרף טוב טוב סליחה! -הוא אמר בכאילו וצחק –
אני: לא מצחיק!
-נחתנו בלאס וגאס והתכוננו לנסוע לבית החדש. בשדה תעופה חיכו לנו 5 מכוניות יוקרה, התחלקנו בהן ככה: עומר,גיא, תומר ואביה, אמא, אבא, ואמא ואבא של אביה, אמא ואבא של שירז ואמא ואבא של עידן,
אופיר דור, ערן ושני, ואני ואוראל.
אני ואוראל לקחנו את ה BMV השחורה, ועשינו סיבוב קטן בעיר קודם.
הגענו לבית והיו שם 4 וילות ענקיות! הן היו עם חצר קדמית משותפת וענקית עם הרבה שולחנות לשבת בהם, והיתה שם בריכה, ולכל וילה היה חצר אחורית נפרדת עם בריכה פרטית!
אני ואחים שלי ישבנו בחצא הקידמית עם אוראל.
-אחרי כמה דקות של שתיקה- אני: אזזז…מה קורה איתכם?
כולם: בסדר…
אני: זה הבסדר הכי לא בסדר ששמעתי!
ערן: בסדר! היה לי יום נפלא במטוס!
אני: אוקיי לא צריך להגזים חח. ואתה אין לך סיבה להיות עצוב! -אמרתי לאוראל-
אוראל: למה? הייתי ליידך כל הזמן במטוס
אני: נכון היית ליידי, אז אני יודעת שאין לך ממה!
אוראל: נכון הייתי ליידך חחח
אני: אז אתה אומר שאתה עצוב בגללי?! חוצפן!
אוראל: סליחה סליחה, אבל את יודעת מה יעשה אותי שמח?
אני: מה?
אוראל: קפה, אחד סוכר ושתיים קפה לכולנו.
אני: במצב אחר הייתי מחזירה לך, אבל אין לי מה לעשות אזזז… זזתי. -הלכתי למטבח שבוילה של המשפחה שלי, והכנתי לכולנו קפה. חזרתי אליהם והם היו כבר באמצע שיחה.
דור: אז מה דעתכם על אופיר?
אני: חמודה
דור: אותך כבר שאלתי
אוראל: נראית בסדר
ערן: כן
תומר: נחמדה
אני: אז מתי כבר יהיו לכם חברות?
אוראל: האמת שאני מחפש הרבה אבל אני לא מוצא…
אני: תזהר יש לי קפה ביד
אוראל: במחשבה שנייה מצאתי כבר מלפני שבוע -כולם צחקו-
נכנסנו הביתה ו…


תגובות (1)

מדהים!!!

18/10/2013 06:26
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך