shaked_211
היי :) מקווה שאהבתן! אני אהבתי :) 3>

להיות מאוהבת זה דבר רע? פרק 7

shaked_211 16/10/2013 1690 צפיות תגובה אחת
היי :) מקווה שאהבתן! אני אהבתי :) 3>

**נק' מבט אוראל**
-התארגנתי למסיבה, ויצאתי בסוף עם אח שלי עומר ועוד כמה חברים שלי ושלו.
הגענו למועדון והתיישבנו ליד הבר, כמו שחברים שלי אמרו באמת היה הרבה אלכוהול…
אני אשתה רק קצת… כי אחרי זה אני הולך למעיין, חיימשלי הילדה הזאת, אני ממש אוהב אותה!
שתיתי שתי כוסות ואז הפסקתי, הסתכלתי מסביב וראיתי את כולם שיכורים, חוץ ממני, עומר ועוד כמה.-
אני: עומר אני זז אני הולך למעיין.
עומר: מה ש בינך לבינה בזמן האחרון?
אני: חברים אתה יודע…
עומר: מה ואיך לא אמרת לי?!
אני: לא יודעלא הרגשתי צורך לספר לך…
עומר: טוב גבר לך אליה, אולי תלכו לבית מלון? כדי לחגוג קצת?
אני: תרגע! היא לא איזה סטוץ! אני באמת אוהב אותה!
עומר: סתם צוחק איתך… אבל אולי תעשה לה איזה משהו מקורי כזה… אבל אל תקנה לה כלום כי יש לה כסף במה לקנות והכל וגם לנו.
אני: אוקיי אז מה אתה מציע?
עומר: לא יודע רק אמרתי לך, אבל עכשיו לך! היא תתחיל לדאוג לך!
אני: טוב טוב
-הגעתי לבית שלה וביקשתי מתומר שנעשה משהו מצחיק למעיין, וכמובן הוא הגיב בשמחה-
אני: תביא את דור וערן אם הם רוצים ואז תספר לה שאני מתתי בתאונה בחזרה מהמסיבה, ואז נביא איזה מקרן של רוח רפאים ואני אדבר במיקרופון מאחור, ואז כשהיא תהיה בשוק הזה של להסתכל על הרוח אז אני אבוא אליה מאחורה ואני אגיד משהו….
תומר: וואו אחי, וחשבת על כל זה עכשיו?
אני: חחחח
**נק' מבט מעיין**
-ישבתי בחדר עם המחשב מחכה לאוראל, אני מתחילה לדאוג… פתאום תומר ודור התפרצו לדלת של החדר שלי- אני: מה אתם עושים?!
דור: תסתמי ותשבי רגע,,, אוראל מת בתאונה בדרך מהמסיבה!
אני: מה?!
תומר: כן! -הייתי בשוק שלא הגבתי לכלום, פתאום ערן צעק מלמטה: מעיין, דור, תומר בואו מהר!
אני: מה קרה?! -הוא הצביע על הבריכה ונעמדתי בשפת הבריכה. ואז ראיתי רוח! ממש רוח!
אני: אעאעאעאעאעעא!!!!!!!
"הרוח": מעיין…. מעייין… בואי אליי בואי!!! -אוראל בא מאחורה (מעיין לא יודעת)-
אוראל: על מה את מסתכלת?
אני: אעעאעאע אממאאאא!!!!!!!!!!!! -רצתי משם לחדר שלי, ובדרך קלטתי שהם עבדו עליי והם צוחקים מאחורה. אתם תשלמו על זה!. הלכתי למקרופון שנמצא בין השיחים, אבל הם לא ראו אותי כי יצאתי מהיציאה האחורית חחח, הם עומדים לשלם….
"הרוח": תומר… אוראל… דור… ערן… אני הרוח של מעיין! מתתי מהתקף לב!!!!!
-ערן כנראה ידע שאני הרוח אז הוא הגיע אליי מהכניסה האחורית, בזמן שאני צוחקת על תומר, דור ואוראל. ערן פתאום הרים אותי וזרק אותי לבריכה.
אני: הי זה לא פייר!!!! -וכולם צחקו-
אני: תיזהרו ממני !
אוראל: ממה? חחח
אני: אוראלי תעזור לי לקום -אמרתי בקול חמוד, והוא ברוב טיפשותו התקופף אליי, ואז משכתי אותו פנימה, חחח , בנות, אם אתן באמת רוצות, אתן יכולות פשוט לשלוט בבנים האלה חחח.
אוראל: למה רק לי?!
אני: כי זה היה רעיון שלך!
אוראל: איך ידעת?
אני: כי האחים שלי, רק שבוע היה לוקח להם לחשוב על זה חחח -תומר התקדם לשפת הבריכה ואמר: לא נכון.
אני: צודק… -ואז משכתי לו את הרגל לתוך המים חחחח איך הוא נפל!
תומר: זהו זה הסוף שלך! תזהרי מאיתנו בימים הקרובים.
אוראל: טוב הואו נצא כבר!
אני: כן מתחיל להיות לי קר… -עלינו למעלה ואוראל איתי ואז הסתכלתי במראה וקלטתי שהחולצה שלי לבנה שקופה וראו לי כל הזמן את החזייה! . נכנסתי מהר למקלחת ואז אוראל אמר: רגע שכחת משהו!
אני: מה ? -ויצאתי מהמקלחת-
אוראל: לדגמן לי קצת…
אני: ממש מצחיק
אוראל: סתם צוחק איתך! -והוא נישק אותי, טוב אוראל, בסדר, בוא נשחק בך קצת ;)
אני: בוא אחרי -מרתי בקול מפתה, והוא בא חחח.-
אוראל: מה את עושה? -הוא שאל בהתחכמות-
אני: את זה. -אמרתי והשפרצתי עליו מים , הבעיה היא שהוא יותר חזק, אז הוא לקח לי את הדוש והשפריץ עליי! – אני: דיי דיי הפסקת אש!! הוא הפסיק ואז אמר: איפה היינו?
אני: תן לי להזכיר לך -וגררתי אותו מחוץ למקלחת.- אוראל: אין לי בעיה להשאר!
אני: הצחקת אותי עכשיו!
אוראל: את יודעת שאם אני באמת רוצה אז אני יכול להשאר שם…
אני: וואלה?
אוראל: רוצה לראות?
אני: לא! -ואז סגרתי את הדלת, וכמו שאני מכירה אותו, חיכיתי שנייה ואז הו פתח את הדלת ונשארתי באותה תנוחה משלבת ידיים- אוראל: אוקיי אוקיי! -וסגרתי את הדלת, והתקלחתי, באתי להתלבש ואז לא היו לי שם בגדים!-
אני: אוראל!!!!!!!!!!!!
אוראל: מה? -הוא שאל בצחוק-
אני: איפה הבגדים שלי?!
אוראל: לא יודע הם פה איפה שהוא, את מוזמנת לחפש.. -יצאתי בלית ברירה מהמקלחת עם מגבת, והאוראל הזה לא הפסיק להסתכל עליי!-
אני: חחח שלא יצאו לך העיניים מהמקום!
אוראל: חחח
אני: עכשיו, איפה הבגדים שלי?
אוראל: הנה קחי קרצייה – הוא זרק לי אותם ותפסתי- אוראל: אחלה תפיסה … אולי מחר נלך לים ונשחק שם כדושת עם עוד שניים?
אני: בסדר :) -ונכנסתי להתלבש במקלחת. עשינו את סידורי השינה ואוראל ישן אצללי בסוף :)


תגובות (1)

מדהים ומושלם תמשיכי !!!

16/10/2013 13:42
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך