* ליסה, בבקשה תקראי. זה עם הערות ותיקונים.
*כולם מוזמנים כמובן לקרוא...
*שב''ש!

להיות מקובלת- התיקון

27/01/2012 1360 צפיות 5 תגובות
* ליסה, בבקשה תקראי. זה עם הערות ותיקונים.
*כולם מוזמנים כמובן לקרוא...
*שב''ש!

היי, אני רותם בת 13.5,עם עיניים ירקרקות, שיער שופע ושטני עם המון שמחת חיים. יש לי דבר אחד שהרבה דחויים ודחויות היו מתחלפים אתה בכיף…… אני מ-ק-ו-ב-ל-ת!! מי שלא מקובל לא יכול להבין מה זה באמת להיות מקובל. היחס הנערץ הזה כל כך כיפי ומשביע רצון ולפעמים, קצת מדכא למדי.
באמת ובתמים, יש רגעים שהייתי רוצה להיות דחויה חברתית כי מתחילים להתרוצץ שמועות שגויות עליי והן מאוד מעליבות ומכעיסות אותי. התחושה הזו ממש כמו המשפט אני רוצה "שהאדמה תבלע אותי" בתוכה ואני אעלם מעיני כולם הבוחנות והמעצבנות שלהם.
האמת שזה קורה רוב הזמן משום שעל מקובלים הכי הרבה משוחחים והם הכי מעניינים. הדבר הנ"ל מעצבן אותי בייחוד כי יש סודות שאני מספרת לחברותיי וכעבור חמש דקות כל הכיתה יודעת את הסוד. לי אין בטחון ללכת ולומר למשל למורג שיעל אוהבת את ניר מכיוון שיש לו שיער מהמם כמילותיה. אך מדי פעם יוצאים לי פה ושם תככים קטנים של מזימות בין כולם כדי שיהיה קצת יותר מעניין בשכבה…. נכון שזה לא מעשה יפה והמעשה הנ"ל מצער אותי, אך זה קורה לי בניגוד לרצוני. אף פעם לא קרה שהקשבתי בשיעור. תמיד הייתה לי תעסוקה עיקרית שהייתה העסוק היחיד שלי באותו השיעור. למשל: אני וחגית העברנו פתקים אחת לשנייה, שוחחתי בגלוי עם יוני (חברי לשולחן),הכנתי פתקי אהבה לאחותי הקטנה (גלי) החמודה והתחצפתי אל המורה בהערות רשעיות והלכתי להרשם. כן, זהו סדר היום הקבוע שלי, אך יום אחד קרה דבר שזעזע אותי.
היה לנו בוחן פתע במדעים שזהו המקצוע היחידי שהייתי "טובה" בו. אוקי, נכון שלא הייתי ממש מצטיינת בו, אבל אם גילה המורה למדעים הייתה מתקילה אותי בשאלה תמיד הייתי עונה לה בצורה יפה וברורה שלא הייתה מביישת אף ילד ומראה לה כמה היא שגתה שחשבה שאני לא לומדת ומתעסקת בשטיות. בשיעור מדעים המח שלי בהקשבה, לא ממש הקשבה מלאה, הרי הייתי עסוקה בשטיות אחרות. יותר נכון שטות אחרת שהייתה מכתבי אהבה לאחותי ושמאוד שיעמם לי אז גם להוריי, ואז למח שלי קצת היה זמן לקלוט חומר. גילה כהרגלה, שוב הפתיעה אותי ושאלה:" רותם תני לי 3 דוגמאות לאנרגיות? אני לא ידעתי כי בניגוד להרגלי כן שוחחתי עם יוני כי היה לי משעמם כל הנושא החדש והתחלתי לומר אמממ….. גילה האנרגיות הן אמממ.. אההה…. כן, ספיר תעזרי לחברתך רותם ותאמרי לה 3 סוגי אנרגיה…. כן, גילה 3 סוגי האנרגיות הם: אנרגיית רוח, אנרגיית השמש ואנרגייה חשמלית כמובן…. נכון מאוד, ספיר!!!!!


תגובות (5)

שלום לכותבת, אני כל כך שמחה שמישהו סוף סוף לוקח את ההערות שלי ברצינות.
אז קודם כל: שיפור רציני.
אני חוזרת על ההערה שלי בסיפור הקודם: עדיף להתחיל עם משפט התחלה, ולא להציג את השם והגיל של הדמות, אבל אם בחרת להשאיר את זה ככה, זה כבר התחלה שלך.
טיפה צחקתי כשכתבת: "הדבר הנ"ל מעצבן אותי". כדאי לנסח את זה בצורה אחרת, מפני שאם לא זה נשמע מגוחך מעט.
אני עדיין חושבת שחסרים פה פסיקים. אני מקווה שקראת את הסיפור בקול רם, כי יכול להיות שזה יעזור.
יש שיפור משמעותי בתיאורים, וניתן לראות שיש הרבה יותר תיאורים, ועל זה אני חייבת לתת לך: כל הכבוד.
עוד משהו ששמתי לב: את עדיין לא מקפידה על אמירות. כשדמות אומרת משהו תמיד שמים את המשפט במרכאות! תמיד. כי אם לא, זה פשוט מבלבל.
עוד דבר אחרון. אני מציעה לך לפתח את העלילה יותר. אני חושבת שהעלילה בסיפור שלך היא מעט יבשה, שום דבר עדיין לא קורה.

בכל מקרה, כל הכבוד, ובהצלחה.
ממני, ליסה.

נ.ב.
לפעם הבאה שאת רוצה שאני אקרא משהו, עדיף שתשלחי לי ב"צור קשר" או בתגובות כדי שאני אראה, אחרת אני לא מספיקה לראות. היה לך מזל שבמקרה ראיתי את כותרת הסיפור שלך.

28/01/2012 04:49

תודה רבה! אני אשכתב שוב…

01/02/2012 05:06

הי ניצן אהבתי את הסיפור שלך מדהו אינך ממשיכה ?? חג פורים שמח ממני בקי ♥♥♥

07/03/2012 07:11

שבת שלום ניצן מקווה שתשובי לכתוב נכון ?????? ממני באהבה בקי♥

17/03/2012 06:08

היי ניצן הנה אני שבתי אלייך לשאול מדוע אינך ממשיכה לכתוב וכי כל מה שכתבת עד עכשיו היה פשוט מהמם ♥ אז מה את מחליטה ☺☺☺☺☺ ממני בקי !

31/03/2012 07:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך