Angel of love
איך הפרק??
תגיבוו !!
אוהבת אותכםם! שבוע טוב ♥

להיות נאהבת פרק 13 ♥

Angel of love 16/06/2013 1100 צפיות 7 תגובות
איך הפרק??
תגיבוו !!
אוהבת אותכםם! שבוע טוב ♥

מהפרק הקודם:
ואז נעמה אשלי ושאר המעודדות נכנסו לאכול, איזה כניסה דפקו שכולם מסתכלים עליהם ,כמו תמיד, "בוקר בשגרה.." צחקה ליסה, חשות את עצמן יותר מדי…'מלכות העולם..' 'הכול שייך לנו' חיות בסרט…זה הולך להשתנות. אני הולכת לשנות את זה…

לפרק:
מנקודת מבט של לירון:
"אז…איך השיעורים הולכים פה?" שאלתי, "רגיל כמו בביהס… אין משהו שונה, " ענתה ליסה, ופתאום שמענו צעקות, "מה הולך פה..?"שאל יוסי הסתכלנו סביב, איזה ילד אחד צעק משהו, "פתחו את הבריכה!!" "את הבריכה …באמת?!" שאלה ליסה בהתלהבות, "בריכה..יש פה בריכה.." אמרתי בשוק, "כן יש סגרו כי היה חורף…ועכשיו במזג אוויר כבר בסדר, נעים חם כזה אז פתחו שוב, " ענה מייק , "מסיבה היום בבריכה!!" צעק גייק , וכולם התלהבו ושמחו כאילו עכשיו שמעו לא יודעת מה,
"יאיוו סוף סוף!" "כמה חיכתי.."
שמעתי קולות, איך כולם מתלהבים שמחים , מה קרה, ואז מוטי נכנס לחדר אוכל, והרגיע את כולם,
"אכן הבריכה תיפתח היום בערב… אבל כמובן שבזמן לימודים אפחד לא מבריז לשם…זה אמור להיות מובן ! כמו הכללים שאתם מכירים… " הוא אמר וכולם הנהנו בראשם כמסכימים, שמעתי את נעמה אשלי וחברותיהן מדברות על מה ילבשו הערב…
סיימנו לאכול , וליסה ליוותה אותי לכיתות, "זה יעבור לך ממש מהר…את תיראי, " היא אמרה והתיישבנו בכיתה, ישבתי לידה, והתחלנו ללמוד…

מנקודת המבט של נאור:
"זה לא מעניין…" אמרתי ועוד שנייה נרדמתי, "זה בסדר…אתה יכול לישון …" אמר המורה שחילק את הבחנים שעשינו שיעור קודם, "מה..מה נכשל ?! לאא!!" צרחתי בכעס, "זה מה יש…תלמד לפעמים הבאות.." אמר והמשיך לחלק, "הוא אף פעם לא לומד…" צחק גייק, "מי שמדבר…" אמרתי, והמורה חילק לו את הבוחן, "מה זה לא הגיוני! אתה יודע כמה למדתי…" הוא התלונן, "כן…לבוחן פתע" צחקתי עליו, "טוב שקט כולם ראיתם את הציונים שלכם…זה משקף כמה למדתם…" אמר והסתכל עליי ועל גייק , "זה כזה לא פייר" גייק זרק את הבוחן שלו , "מי שלומד…מצליח, " אמרה ליסה והראתה לו את הציון 100 שלה וחייכה חיוך מאוזן לאוזן, "מעצבנת!"
אחרייה לירון הלכה ,היא כזאת יפה… הסתכלתי עלייה ולא יכלתי להפסיק, עד שמביטנו נפגשו והיא חייכה אליי, התקדמתי אלייה, אבל היא בדיוק יצאה מהכיתה עם ליסה,

מנקודת המבט של לירון:
"הוא כזה.." "חתיך כן…" אמרה ליסה, "את אפילו יודעת למי אני מתכוו…" "לנאור"
שנינו צחקנו, "ומה עם הדייט שלך ושל גייק..? "
"לא ניראלי…" היא אמרה והתקדמה, "את עכשיו עוצרת והולכת לדבר איתו.." אמרתי לה, והחזקתי בידה, "המ…" היא עשתה את עצמה חושבת, "לא "
"מה הבעיה…רק תד.." התחלתי להגיד, "למה ניראלך שאח שלי שם עלייך?!" שאלה זואי והסתכלה עלי ועל ליסה, "מה את מתערבת בשיחות שלא שלך ?!" שאלה ליסה בכעס, "אוי פשוט תתרחקי מאח שלי "
"אפחד לא התקרב אליו…זה הוא שבא אליי," אמרה ליסה, "כן…שאח שלי …"
"מדברים עליי..?" שמענו קול הסתובבנו, זה היה גייק ונאור עמד לידו,, "אוי שאלוהים ישמור.." מילמלתי, "כן אחותך…מעצבנת.." "הסתומה הזאת חושבת שאתה סם עלייה תסביר לה שזה לא נכון.."
"אני לא יכול לשקר.." גייק חייך והתקרב, אשלי הייתה בשוק, כולה הייתה עצבנית, היא הלכה משם,
ליסה הסמיקה, "אני יכול לדבר איתך..?"גייק שאל ולקח אותה הצידה… ואיזה יופי..נשארתי לבד עם נאור…
"מה את לא מדברת איתי…?" "מדברת"
"את מתחמקת ממני כל היום.." "לא נכון," "אז את באה היום בערב..?" "לאן?" שאלתי
"למסיבת בריכה, " הוא ענה, "ניראלי שכן.." "יופי כי גמאני , יהיה ממש כיף…" הוא אמר והתקרב אליי, הלכתי אחורה עד שכבר נתקעתי בקיר, פניו היו קרובות לפני.. הוא שם את ידיו על הקיר שאני לא יוכל לזוז, "מה אתה רוצה?" שאלתי, "זה לא ברור? " צחק, "אותך… "
הייתי מופתעת, מה אני אמורה להגיד? לעשות? הסתכלתי בעיניו, "איזה כוסית את.."
"די תן לי ללכת," אמרתי והזזתי את ידיו, והתקדמתי לעבר חדרי, "אפילו מספר טלפון את לא מביאה?" שאל , הסתובבתי , "אין לך עוד דרכים להתחיל עם בחורה?"
"כלום לא עובד עלייך…את הראשונה שבורחת.."
"יופי.." חייכתי וסובבתי את ראשי חזרה, והלכתי משם, "את עוד תהיי שלי חמודה.." הוא אמר והלך שם…

מנקודת המבט של ליסה:
"אז…"
"אז..?" שאלתי, "ההצעה של אתמול?" "מה היה אתמול?"
"תעשי לי טובה מאמי…"
"אני לא ה'מאמי 'שלך.. " אמרתי בכעס , כמה שאני שונאת את הבנאדם…ככה אני אוהבת אותו …מה ישלי…
"נכון…את שונה מיחודת…" הוא הזיז את הפוני מעיניי, "ניתראה בערב…לבוא לאסוף אותך?" הוא שאל, "לא ניראה לי " "למה את ככה? תני צאנס… " "
"אני מכירה אותך!" "לא את לא !" הוא צעק והסתכל על שפתיי, והחזיק בידי, "את ממש לא…." הוא התקרב אלי ונישק אותי בשפתיים, פשוט לא נתן לי לזוז, עצרתי את זה, והוא חייך אליי, "מה ניראלך!?" צווחתי,"אל תגידי שלא רצית את זה…" אמר ושתקתי , הנשיקה הייתה כזאת…מדהימה, איזה שפתיים יש לו…אין דברים כאלה, "אני יבוא לאסוף אותך…" הוא אמר והלך משם, נשארתי בוהה בו מתרחק ….


תגובות (7)

מושלםםםםםםם וואי תעשי לי גם סיפור עם מישהו חח אוהבת :)

16/06/2013 06:09

מושלםםםםםםםםםם תמשיכייייייייי

16/06/2013 06:18

ממש אהבתי !!
אני יודעת שמלא פרקים לא הספקתי להגיב ואני ממש מצטערת אבל לא היה לי אינטרנט :/

16/06/2013 07:27

מושלם

16/06/2013 09:40

מהמםםםםםםםםםםםם

16/06/2013 10:33

מהמםםםםםםםםםםםם

16/06/2013 10:33

יאא תודה לכם (:

16/06/2013 10:40
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך