Angel of love
סורי שהפרק קצר יותר ♥ אני ימשיך בקרוב!!
אוהבת אותכם תגיבווו (:

להיות נאהבת פרק 24♥

Angel of love 31/07/2013 1071 צפיות 4 תגובות
סורי שהפרק קצר יותר ♥ אני ימשיך בקרוב!!
אוהבת אותכם תגיבווו (:

מהפרק הקודם :
רצתי ככה, לעבר מגורי הבנים , ראיתי שם את נאור וגבי מתקדמים, "עצרו!" צרחתי וקפצתי עליהם, לקחתי את התיק של גבי והוצאתי את הטלפון של נוי משם, "מה את עושה?" לחש נאור, ולא התייחסתי, גבי היה בשוק, "מה לעזעזל.." הוא מילמל , "עכשיו אתם יוכלים ללכת…" אמרתי וחייכתי,

לפרק:
מנקודת המבט של לירון:
"מצאתי מצאתי נוי !" צעקתי ורצתי אלייה, היא חייכה אלי וחיבקה אותי, "והוו איפה מצאת?!" שאלה וראיתי ששון בוהה בי מופתע, "זה היה ליד החדר שלך!"
"והו תודה!" היא שמחה וגם מוטי,"תודה רבה לך" מוטי אמר, ואז הסתכל על יוסי וגבי והתחיל להגיד משהו ..ראיתי תמבטים של נאור שון ויוסי בינהם, הם היו כאלה מופתעים אני צריכה להסביר להם…
"טוב כולם משוחררים " אמר מוטי וכולם התפזרו משם, חוץ משון נאור ויוסי שבאו אליי,
"מה?" שאלתי וחייכתי במקצת, " למה עשית את זה?!" שאל נאור, "עשית מה.." שאל יוסי מבולבל, "היא הוציאה את הטלפון של נוי מהתיק של גבי! " צעק נאור, "ששש…"
"מה?!" צעק יוסי, "תקישבו לי יש הסבר!!"
"חשוב מאוד שיהיה עבדנו קשה בשביל זה וזה בשבילך.." אמר יוסי, "תירגעו, אני יסביר לכם," אמרתי והתחלתי לספר מה קרה עם נעמה והכול,

מנקודת המבט של ליסה:
"ממש לי ככה יהיה אם חס וחלילה ! יעלם לי הטלפון!" אמרה זואי לי ואני צחקתי, "מה לעשות הבת של המנהל.."
"כן כיף לה…" התחילה זואי להגיד ואז ראתה את מייק, והסמיקה, "לכי אליו.." לחשתי לה, היא חייכה אליו ואז התקדמה אליו ,
"היי ליסה.." שמעתי קול הסתובבתי, "הבהלת אותי!" אמרתי,
"אני מצטער… "
"על עכשיו ?"
"על עכשיו וגם על מקודם," אמר גייק והסתכל עליי במבט הכובש שלו, אולי כובש כל בחורה המבט הזה אבל אותי? לא ניראלי….לפחות אני מכחישה את זה בינתיים….שהוא לא גורם ללב שלי לקפץ בשמחה שאני רואה אותו ולבטן שלי להתהפך, "זה בסדר "
"בטוח?" הוא חייך עכשיו והתקרב קצת, "בטוח בטוח," צחקתי, "פשוט מה כבר ישלך בתיק?"
"אין לי כלום, כבר אמרתי לך, "
"בסדר בסדר אל תילחץ לי שוב," אמרתי והוא צחק, "לא לחוץ אכפת לך אם ניצא בערב?" שאל והסתכלתי עליו מופתעת, "מה?!"
"ניצא…המ בערב, "
"כן כן הבנתי.." אמרתי הוא מציע לי לצאת?! לא די ליסה את לא יוכלה להסכים, "זאת אומרת אני ואתה?" שאלתי, " חחח מה ישלך…כן כן, אני ואת היום בערב כבר בפעם השלישית את רוצה?"
"אני לא כן…אני" מילמלתי לא אסור לי להסכים! הוא יחליף אותי אחרי יום ויצא עם אחרת ככה הוא…אבל משהו בלב אמר לי להסכים, המילים שלי הסתבכו פשוט רק לחשתי… "כן"

מנקודת המבט של לירון:
"אני בשוק," אמר שון אחרי שסיפרתי להם, "נעמה….והו, " צחק נאור, "זה לא מצחיק" אמרתי לו, "לא פשוט אני צוחק שהיא שמה עליו " אמר והצביע על שון והמשיך לצחוק, "גאמני מופתע.." אמר שון "אבל הי תירגע נאור,"
"למה שמישהי לא תרצה את שון.." אמרתי רגע מה אני אומרת?! לירון את חייבת לשמור על הפה שלך! אוי ואבוי לי, זה פשוט נפלט לי מהפה, שון הסתכל עליי והסמקתי, לא יכלתי להסתכל בעיניו, "טוב אז מה התכנית?" קטע יוסי את האווירה ששררה שם, " התכנית היא…לדבר עם גבי" אמרתי, "גבי!?"
"כן כן גבי לא סתם הצלתי אותו מסילוק לתמיד מהפנמייה הזאת! נעמה חייבת ללמוד לקח! וגבי חייב להבין שמה שהוא עשה זה טעות גדולה! הוא הסתבך…איתי.." עניתי,
"ולמה שגבי יגיד ככה פתאום שנעמה זאת שתיכננה הכול? "שאל נאור, "כי…אני יוציא את זה ממנו.."
"מול כולם?"
"לא רק מול כל הפנמייה…" אמר וחייכתי , "מה הכוונה?"יוסי שאל מבולבל, אני הסתובבתי והצבעתי על שלט, "נשף סיום מתקרב,.."
"עוד שבועיים.." "ומה את מתכנת לעשות בו?"
"אתם כבר תיראו מה שכן…עד אז, שהכול יתנהל כרגיל,"
"רגיל זה אומר….שאת יוצאת איתי?" שאל נאור, "לא..זה ממש לא רגיל"


תגובות (4)

LOL LOL

תמשיכייי

01/08/2013 11:47

המשכתתתתת, תמשיכיייייייייייייייייי!!!!!!!!!
מה היא מתכוונת לעשות הנשף?!

01/08/2013 11:47

תמשיכיי

01/08/2013 12:36

דייי זה מדהים תמשיכיייי

09/08/2013 12:51
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך