Angel of love
זהוו פרק אחרוןן והוו תגיבוו ותנו את דעתכם (:
חג שמח ♥

להיות נאהבת פרק 30 ואחרון ♥

Angel of love 03/09/2013 1128 צפיות 8 תגובות
זהוו פרק אחרוןן והוו תגיבוו ותנו את דעתכם (:
חג שמח ♥

אחרי שבוע וחצי עוד פרק ואחרוןן !! ♥ תהנו וחג שמחח (:
מהפרק הקודם:
"מה רצית?" התיישב לידי, "אני יבוא איתך לנשף," אמרתי וחייכתי, הוא חייך חיוך גדול, "והו"
"כן…מקודם פשוט עם אמא שלי עזוב.."
"זה בסדר..והו מצויין," הוא שמח, וקיבלתי הודעה…מאמא.."אני אוהבת אותך ילדה יפה שלי בחיים לא הפסקתי…♥ " היה רשום…חיוך עלה בפני..

לפרק:
מנקודת המבט של לירון:
"איזה מהממם כוסית אחת" אמרתי שליסה יצאה עם שמלתה המהממת הארוכה בצבע תכלת סטרפלס מהממם ועקב גבוהות, "אני בקושי הולכת על זה" אמרה והתיישבה," בשביל להיות יפה…"
"צריך לסבול כן כן" היא השלימה אותי וצחקנו,
"הלוו חברותיי" אמרה זואי שנכנסה לחדר, "איפה את כבר לא רואים אותך מאז שאת ומייק ביחד," אמרתי, "הי אל תאשימו את מייק בזה אהוביי חיימשליי!! אני מתלבשת," אמרה ונכנסה לשירותים להתלבש,
"מאוהבת עד השמיים זאתי,"
"כן אה.."
"טוב איזה שמלה אני ישים.."
"אני יודעת!" צעקה ליסה והוציאה מהארון שלי שמלה…או השמלה הזאתי…

פלאשבק מפרק 3 :
הורדתי את החולצה הזאת ממני ופתחתי את הארון מאחורה היו כמה שמלות דחוקות, הוצאתי אותה בתקווה שעדיין עולות עלי, טוב…לא ממש השתנתי מאז, גם לא גבהתי הרבה, מדדתי אחת אדומה קצרה ההיא שלבשתי לבכורה בגיל 10 לסרט שאבא ביים,
~~
"כן אותה אני ילבש" אמרתי והחזקתי אותה הסתכלתי עלייה ודמעות איימו לצאת מעיניי בדיוק זואי יצאה ואני נכנסתי להתלבש, לבשתי אותה והסתכלתי במראה…נזכרת באז…"תני לאמא שלך צאנס…לירון היא אוהבת אותך…הכול יהיה בסדר…." שמעתי קול שאמר.."אבא?" שאלתי והסתכלתי לצדדים, "אבא אני מתגעגעת!! " אמרתי , "גמאני לרי שלי…גמאני… " אמר הקול….שבא ..מליבי.
"איזה יפהה!" צרחה ליסה, הסתכלתי במראה לגופי הייתה שמלה אדומה קצרה מהממם ונעלי עקב שחורות גבוהות, עם איפור מושלם שליסה איפרה אותי והדגישה את עיניי,
"את מהממת! לקטלוג!" צעקה ליסה, "ממש.." אמרתי , "חח ממהממות אני יצאתי," אמרה זואי, "חכי בואי תמונה משהו…לאן את בורחת,"
"מייק מחכה לי , אחר כך תמונות," אמרה ורצה, "חחח נצטלם אנחנו,"
אחרי צילומים רבים שלי ושל ליסה יצאנו שון וגייק חיכו לנו, וגם איתם הצטלמנו והעלתי לאינסטגרם ולפייסבוק מלא תמונות, הלייקים התחילו לעלות וכך גם התגובות, כמובן שגם בנשף עצמו נצטלם מלא….לפתע יוסי בא מולי, חייכתי אליו, הרגשתי מוזר, "אני צריך לדבר איתך," לחש לי, "מה יש?"שאל שון, אין לו מושג שיוסי גם הזמין אותי, "זה קשור לנעמה..גבי…כל הסיפור היום את חושפת את זה..?" שאל יוסי, "או כן.. "אמרתי וחייכתי חיוך גדול, "אני רק צריכה למצוא את גבי……."
נכנסנו לנשף שמה כולם כבר היו , היה מלא שירים…עיניי חיפשו מישהו….את נאור, ישבנו שם דיברנו שתינו מים…ואני מדגישה מים! אולי גייק קצת שתה יותר … חח
"בואי לרקוד מאמי.." אמר לליסה "תיזהר להשתכר לי.." אמרה וקמה איתו לרחבה שחיוך רחב על פנייה, "שנרקוד?"שאל שון, "קודם כל….ישלי משהו לעשות.." אמרתי ,והוא צחק, "גבי ?"
"כן..נעמה צריכה ללמוד לקח אחת ולתמיד,
"תביא את האייפון…ותבוא אחריי בלי שיראה….מהר" אמרתי לשון , התקדמתי לעבר גבי, ובדרך נתקלתי בנאור, שבחן אותי, "וה וה חתיכת הופעה דפקת פה איזה כוסית," "אין לי זמן לשטויות שלך" אמרתי והתעלמתי והמשכתי ללכת, "חכי מה את רצה," הוא החזיק בידי, "הבטחת לי ריקוד…"
"לא שזכור לי.."
"בואי הנה!" הוא קירב אותי אליו וחייך, "את כזאת יפה.."
הרחתי את הבושם המשכר שלו… והעינים היפות שלו שהביטו בי..דוקא בו התאהבתי… "אני יודע שאת רוצה אותי כולן רוצות אותי!" צחק בקול רם, הוא עף על עצמו ומאוהב בעצמו זה מעצבן אותי , אבל זה מה שמשך אותי..הוא…
"זוז נאור.." אמרתי והתקדמתי לעבר גבי במלא מחשבות בראש, "הי" אמר גבי ומזג לעצמו קולה, "אנחנו צריכים לדבר,"
"מה שוב את רוצה לצאת עליי?"
"לא אני הבנתי הכול," אמרתי
"מה הבנת ?" "שנעמה אשמה בהכל.." אמרתי ובול שון בא בצד עם האייפון, "מה נעמה? "
"כל מה שקרה…היא זאת ששיכרה אותי! נכון?!"
"על מה את מדברת?!" שאל ולגם מהקולה, "אתה יודע שאני צודקת.." אמרתי , "דווקא לא, " התעלם מדבריי, "אתה רוצה שזה יגיע למוטי? שכולם ידעו שהיא משלמת לך על זה….? ששוב תוסלק?"
"טוב די ! כן זה היא…כן היא שיכרה אותך….היא עשתה הכול…כי היא מאוהבת בשון הזה! היא זאת ששמה לך בכוס הכול…בשביל שתתעלפי ותזוזי לה בדרך! היא זאת ש.."
אמר גבי הכול…ושון צילם בצד,חייכתי לעצמי ,"זה מספיק..גבי" אמרתי וקמתי משם, התקדמתי לעבר שון והלכנו ליוסי שסידר את זה…שמנו בדיסק , ועכשיו…החלק האחרון בתכנית…
"עכשיו אפשר לרקוד.. "אמרתי לשון, "לא.." הוא אמר,"מה?"
"לא…לא…אני יודע שמי שאת אוהבת נמצא שם.." אמר והצביע….הסתובבתי ראיתי את נאור מסתכל עלינו ולא מוריד את המבט, "נאור.." מילמלתי,
"לכי…זה בסדר," אמר והתיישב שם, "שון.."
"אני ידעתי…זה בסדר, " "נאור הוא.."
"את לא חייבת לי הסברים…. באמת אנחנו הידידים הכי טובים," אמר וחיבקתי אותו, איך הוא עלה על זה… .התקדמתי לעבר נאור, ובצד ראיתי את נעמה מדברת עם אשלי, הצלחתי להזין לשיחה… "נמאס לי מההורים האלהה נמאס!" צרחה, "כל היום רבים משגעים תשכל….מזל שאני פה.." המשיכה, "אני לא מסוגלת לחזור הביתה בחופש.. " אמרה ואני קפאתי במקום שמעתי את כל השיחה…והרגשתי כל כך רע ממה שאני עושה… הסתכלתי הצידה ראיתי שבדיוק שמים את הדיסק שיוקרן מול כל האולם פה… "לאא" צווחתי ורצתי לעבר הבמה שם, "זה לא הדיסק הנכון!" אמרתי, "איך את יודעת?" שאל מוטי, "כי ככה לא אני לא יוכלה.." אמרתי, "לירון מה קרה..?" שאל מוטי , ושמו את הדיסק, "לאא" צעקתי שוב, "את פשוט טובה מדיי…" שמעתי קול הסתובבתי יוסי עמד שם, "אני.."
"ידעתי שלא תעשי את זה בסוף.." אמר וחייך, "זה לא הדיסק אל תדאגי.." אמר ואני הסתכלתי על המסך ששידר את השנה בפנמייה, נשמתי לרווחה, "אני לא יוכלה להרשות דבר כזה…מה שעבר עבר," אמרתי, "ויוסי…אתה יודע שאני אוהבת אותך…בטור ידיד…" אמרתי , "כן…אל תדאגי..אנחנו בסדר," הוא צחק והביא לי כיף כזה של אחים… שנינו צחקנו, ושמעתי קול קורא לי מאחורה, נאור…
"הי" אמר "הי.." אמרתי באותו טון, "ישלי משהו להגיד לך," הוא חייך, " לא לא….לי יש משהו להגיד לך" אמרתי בכעס, "אני קודם,"
"לא ניראלי,"
"טוב מה אנחנו ילדים בגן?!"
"לפי הדיבור שלך.."
"אני אוהב אותך בסדר?!" צעק לפתע שבול נהיה שקט באולם, כולם הסתכלו עלינו , ראיתי את ליסה וגייק מחייכים בצד, "אתה מה…איפה כל החברות שלך.?!"
"לא יכול לחשוב על אפחד חוץ ממך!! מתי תביניי!!" צעק וקירב אותי אליו, חייכתי אליו ולחשתי לאוזנו.."גמאני אוהבת אותך.." התנשקנו מול כולם שהחליטו למחוא כפיים….
"לירון…"שמעתי קול מוכר, "אמא?" הסתובבתי היא הייתה שם, צרחתי בשמחה ורצתי אלייה מחבקת אותה, "לא חשבת להכיר לי את חברך?" שאלה והסתכלה על נאור, "את אמיתית קיימת?!" השתגעתי כמה התגעגעתי אלייה….פשוט לא הראיתי את זה, "אמיתית וקיימת," צחקה ,
"אני אוהבת אותך" מחצתי אותה, ומאחורה ראיתי את אבי….הלא אמיתי אומנם…אבל עדיין , "הי " הוא אמר וקפצתי עליו בחיבוק, נמאס לי לכעוס זהו…זה המשפחה שלי אני צריכה להשלים אם זה….וגם…ישלי אישור מאבא שלי…האבא האמיתי… הצלחתי להגשים משהו…הצלחתי להיות נאהבת….על ידי הרבה אנשים… אמא שלי…שתמיד חשבתי שהיא שונאת אותי מאז מה שקרה…האבא הלא אמיתי … שתמיד חשבתי שהוא מרחיק אותי… נאור שחשבתי שרק משחק בי….שון…שלא חשבתי שבחור כזה יכול לשים עליי…ידידים מדהימים…חברות… עברתי הרבה מאז שבאתי לפה ואני לא מתחרטת על כלום ♥


תגובות (8)

קצת קיטש אבל אני חולה על קיטש קיטש פור אבר

03/09/2013 15:18

מושלם מושלםםםם לירון ונאורררררר והוהוהוהווה

04/09/2013 00:16

מושלםםםםם ותמשיכי את תדמית חדשה דחופפפפ

04/09/2013 01:08

די תמשיכי או תעשי עונה שנייה שיבוא מישהו חדש ;)

04/09/2013 01:18
LOL LOL

די איזה מושלםםםםםםםםםםם
עונה 2!!!!!!!!!

04/09/2013 01:20

ידעתי אני פשוט ידעתי שהיא ונאור יהיו ביחד ( וחעעחעחעחע)
תמשיכי!!! עונה 2!!!!!

04/09/2013 05:23

הייתי בטוחה שהיא ושון יהיו ביחד….
עונה 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

04/09/2013 06:09

יאא תודה לכןןן אוהבתת וחג שמחח ♥♥♥ אני עכשייו ימשיך את תדמית חדשה ובקרוב סיפור חדשש

05/09/2013 04:09
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך