Angel of love
איך??? תגיבו♥
שבוע טובב!!

להיות נאהבת פרק 6 ♥

Angel of love 02/06/2013 1248 צפיות 7 תגובות
איך??? תגיבו♥
שבוע טובב!!

מהפרק הקודם:
קרובים , ידיי עדיין אחזו בכתפיו מסרבות לרדת, "הממ סליחה!" הורדתי את ידיי ממנו, והלכתי צעד אחורה כל הקפיטריה הסתכלו עלינו, גם נעמה ואשלי, השותפות-המעודדות -הסנוביות.
מה יש לכולם…התרחקתי ממנו והלכתי לליסה, שנינו יצאנו מהקפטריה, במהרה.

"והו…"היא אמרה, וחייכה אליי, "מה ?"שאלתי , "את…ו..שון!"
"שון…ככה קוראים לו!" אמרתי ,"כן שון מה הלך שם?" שאלה, "החלקתי נאחזתי בו להתייצב זה הכול לא סיפור כזה גדול! מה כולם שם הסתכלו כאילו עכשיו לא יודעת מה…" "כי זה שון לרי! ראית איזה חתיך הוא?! הוא כוכב, מושלם כל המעודדות חולות עליו ,אני לא אתפלא גם אם כל הבנות!" היא צרחה, כמה עוברים בהו בנו במבט משונה, "גם…הממ א.." שאלתי והיא קטעה אותי באמצע "לאא! הוא לא הסגנון שלי…" "הממ אוקי אוקי!" "טוב הוא כן הסגנון שלי…סאת אומרת של מי לא?! אבל לא מבחינה כזאת כאילו…" היא התחילה להסביר, "הבנתי הבנתי!!!" אמרתי וחשבתי עליו על שון הזה..ועל מה שליסה אמרה, אני לא יודעת מה קורה לי שאני מסתכלת עליו הכול שונה פתאום… "הה…והוו לרי את פה? "שאלה ליסה והוציאה אותי מהבלאק אאוט, "אה…כן אמרת כל המעודדות…גם נעמה ואשלי?" "נעמה…ברור היא תמיד עושה עליו פוזות כל השאר הממ…מן שפוטות שלה כזה, "ענתה, "אוי.." "מה קרה?" "היא השותפה שלי לחדר.." אמרתי שהלכנו במסדרון של חדרי המגורים של הבנות, "אוי מסכנה! אל תדאגי אני וזואי תמיד פה בשבילך.." היא חייכה אליי, "וי תודה" התרגשתי אף פעם לא התייחסו אלי ככה, אף פעם לא היה לי חברים אמיתיים, נכנסתי לחדר שלי ונשכבתי על המיטה…עצמתי את עיניי דמותו של שון עלתה בראשי…אוי לא….

מנקודת המבט של שון :
"היפה מהאולם…" צחק גייק, והסתכל עליי, "חחח כבר מצאתה לה כינוי." צחקתי, "כן מתאים לה..היא חדשה כנראה…יתאים לה גם…הנערה החדשה המסתורית…הממ לא לא ארוך מדי…הממ" גייק חשב, "איך קוראים לה בכלל?" שאלתי, "צריך לגלות.." גייק הסתכל עליי במבט משונה, על מה הוא לעזעזל חושב…"אתה חושב עלייה!כן אתה חושב על החדשה! " גייק התלהב, לא הבנתי מה ישלו , אז אולי אני חושב ממש קצת עליה…אבל…אני לא מכיר אותה, "התחרפנתה?! אני לא מכיר אותה!" "או או…" אמר גייק והרים גבה, הסתובבתי, "נעמה…"אמרתי מופתע, היא חייכה אליי ונעצרה ליד שולחנינו, "הי שון" "גמאני פה," גייק צחק, "הו..היי גייק, אח יקר" אשלי חייכה אליו ,
"אני ממש מחכה למשחק שבוע הבא.." נעמה אמרה לי, "כן יהיה כיף.."חייכתי ואשלי ונעמה התקדמו, בפוזה של -דוגמניות חיות בסרט, "בר מזל…" גייק חייך אליי, "אני?!?"
"כן…הממ שמע השווה של הביהס רוצה אותך ," אמר לי גייק, "אוו נעמה רק ידידה, " אמרתי, ובאמת התכוונתי לזה…

מנקודת מבט רגילה של לירון:
קמתי לשמע קולות, התיישבתי על המיטה, ומולי נעמה ואשלי התאפרו במראה, ודיברו בינהם על בנים, "אוי שיט" מילמלתי והסתכלתי באייפון, שעה שש! מה ישנתי..עד עכשיו :O
רצתי להתקלח הרי הארוחת ערב בעוד שעה,

מנקודת מבט של נעמה:
"היא מעצבנת!" אמרתי ומרחתי אודם אדום בוהק על שפתיי, "החדשה?" שאלה אשלי ,"לא סבתא שלך…נו כן…" מפגרת חשבתי לעצמי,
"אה..למה?" אשלי שאלה, "אוי נו אשלי ! היא חדשה וחשה יותר מדי צריך להראות לה את מקומה! וזה גם אומר שהיא צריכה להתרחק משון! ומכל מה שקשור אליו…" עניתי בעצבנות, "מוכנה…" אמרה אשלי ושנינו יצאנו משם, מהחדר, השארתי אותו פתוח, "צריך לסגור לירון ב.." אשלי התחילה להגיד וקטעתי אותה."בסדר…" חייכתי והתעלמתי והמשכתי ללכת, לא יהיה לי אכפת אם מישהו יכנס לשם בטעות..


תגובות (7)

יואוווווווו תמשיכיייייייייייייי

02/06/2013 07:52

מושלםםםם

02/06/2013 07:54

חח אני כזאת חראא XD

02/06/2013 08:14

אל תעשי את אשלי שפוטההה

02/06/2013 09:12

וואי מושלם תמשיכייי!!!!!!

02/06/2013 09:43

תוודה (:
חחח נעמה זה רק הדמות אל תדאגי את מופיעה הרבהה(:
ושני גם זה רק דמות דיי ראשית שמופיעה הרבה והכול אל תדאגי היא עוד תשתנה

02/06/2013 10:19

תמשיייייכככככככככככככי זה מוושלםם

03/06/2013 09:30
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך