angel with a broken soul
זה סיפור אמיתי שלי ואני די התגברתי אבל רציתי לשתף אותו
וזה קרה כשהייתי קטנה תודה לכל מי שמגיבה

להיות תמיד איתו

angel with a broken soul 21/11/2011 686 צפיות 2 תגובות
זה סיפור אמיתי שלי ואני די התגברתי אבל רציתי לשתף אותו
וזה קרה כשהייתי קטנה תודה לכל מי שמגיבה

נגמר החופש אני עולה לכיתה ה קוראים לי סימה אני ילדה בת 10 וחצי והייתי מאוהבת בילד חמוד ואני
תמיד הסתכלתי אליו תמיד חשבתי אליו לא יכולתי לשכוח אותו ואני אהבתי אותו 6 שנים ומאז אני לא יכולה
לשכוח אותו ואחרי שהוא ידע שאני מאוהבת בו אבל הוא לשם לב אלי נסיתי שהוא היה חבר שלי אבל לא הצלחתי ותמיד כשאני מנסה לשכוח אותו אני לא מצליחה תמיד היינו יוצאים ביחד לפעמים עם חברים שלו לפעמים לבד אבל אף פעם לא היה לו אומץ לומר שהוא מאוהב בי ואחר כך כעבור כמה שבעות הוא הציא לי חברות אבל לא היה נראה שאנחנו חברים והוא הגן עלי הוא הייה איתי וכל זה אבל הוא לא רצה שנהיה חברים בפומבי כלומר שכולם יראו אף פעם הוא לא רצה אני הייתי בהלם מי זה אבל אני אמרתי בלב נזרום אם זה ואחרי שבוע הוא עזב אותי כי הוא אהב חברה שלי ואני הייתי מזה עצובה וגם קצת בכיתי ולפעמים אני מרגישה שעדיין יש לו תחושה כלפי אבל הוא לא מראה את זה ואחר כך שאלתי אותו למה הוא נפרד ממני הוא לא ענה ועבר כבר חצי שנה בערך אני כבר עזבתי את הסיפור הזה אבל בכול זאת הייתי מהואבת בו אף פעם לא הצלחתי לשכוח אותו אבל בכל זאת טיילנו צחקנו כמו ידידים טובים אבל לפעמים בלי פשוט להחזיק לו יד ורק להיות איתו אבל לא ליד כל החברים ואז כשהתחיל חופש גדול לא רציתי להיות איתו אבל היה לי קשה והתחיל עוד פעם לימודים…. ואחר כך אני ראיתי אותו והוא היה מזה יפה אבל כשאני רואה אותו הלב שלי דופק מזה חזק בום בום אני לראיתי שהוא מתקרב אלי ואומר לי שלום וזה והתחלתי להסמיק וגם הוא ואחר כך כך עברו הימים והיום שאלתי אותו למה אתה לא עונה לי עדיין למה נפרדתה ואמרתי מה אני ישאר כל הזמן בסימן שאלה והוא לא ענה וזה היה בבית ספר הוא לא רצה לענות אבל הכרחתי שהוא יענה והוא אמר בגלל דניאלה שזו חברה שלי ובכיתי כל ההפסקה בבית ספר חברה ניסתה להרגיע אותי אבל לא הצליחה וכך זה עבר אני יודעת שהוא אוהב אותה ולא אותי וכך נשארתי עצובה ובלי סימן שאלה ……


תגובות (2)

זה ממש נחמד והכתיבה שלך טובה, אבל חסרים פסיקים ונקודות, אז זה מקשה על הקריאה.
בבקשה שימיש לב (:

-לוסי-

21/11/2011 21:10

סימה ערב טוב אהבתי מאד את הכתיבה שלך תמשיכי בבקשה ♥תודה וערב טוב בקי☺

22/11/2011 08:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך