Hubabuba57
מי זה אמיתי?! מה חשבתם??

להציל את עמית- פרק 12 (16+)

Hubabuba57 26/07/2016 1282 צפיות 5 תגובות
מי זה אמיתי?! מה חשבתם??

נ.מ יונתן
היא שכבה על מיטתי,עינייה סגורות וידיה על חזיה,היא נראתה כמו סוג של נסיכה כזאת.
היא כבר לא קמה שעות וגולי לא הסכימה לספר לי מה שהיא אמרה לה,אני רואה שמשהו רציני.
הדבר היחיד שגולי אמרה לי הוא שאבא של מיתי לא יכול לגלות על זה.
אז הרמתי אותה ושמתי אותה על מיטתי,אני ישבתי פה כבר שעות בוהה בה נושמת ואיכשהו בקטע קריפי…היא נראתה בשלווה.
חשבתי על להיתקשר לאמבולנס אבל הבנתי שזה התקף חרדה שלה והיא תקום עוד מעט.
אני מתקרב ומלטף את שיערה,הוא גלי אחרי המים ומופרס על כל מיטתי.
אני שומע זמזמום ומבין שזה הטלפון שלה,הוא נמצא בידה.
אני בעדינות לוקח אותו ובודק מי מתקשר,שלמי. כמה נפלא.
אני מיד מנתק,אבל הוא לא מפסיק להתקשר.
"שלמי אתה שומע?! אל תתקשר עוד פעם ישלה חבר חדש והיא לא רוצה שום קשר איתך!" אני צורח לטלפון ומנתק.
הוא מתקשר עוד פעם,ואני לא עונה.
אני רואה מהזמזומים שהוא שלח הודעה,בה מוצגת תמונה שהייתי אוהב מאוד,יותר מדי אם היא הייתה שלוחה לי.
זאת הייתה תמונה של מיתי בחזייה ופרצוף חושני.
מיד עניתי לו
"מה אתה עטשה עם התמונות האילו יא חתיכת בן זונה!"
"שווה לך להירגע! עוד מילה כזאת ואני מפיץ את זה ברשת!" הוא מאיים,אבל אני לא נופל לשיט הזה.
"מה אתה רוצה?" אני מבתונן במיתי המהממת,מבין שאני הוצרתי בישביל להגו עליה,פשוט היה לי את ההרגשה העמוקה הזאת. אני עשוי בישביל הילדה הזאת ואני אעשה הכל בישביל להגן עליה.
"אני רוצה אותה,לפחות פעם בשבוע שעתתים לעצמי." חזיר,נראלו שזה הולך לקרות.
"לא קורה מותק."
"חבל שאתה כה עקשן יון…אתה בסוף תפגע בה." הוא רומז משהו שאני לא מבין. מאיפה הוא בכלל יודע את השם שלי?!
"אם אתה אפילו תחשוב על להפיץ את התמונות האילו אני אישית,אבוא ואכסח אותך אתה מבין?! לא יהיו לך אצבעות יותר "להפיץ" "
"רק לפני שתלך יון,תשאל את מיתי שלך על נדב ועל אמיתי,הוא זיין אותה אתה יודע."
רגע רגע מי זה אמיתי?
"אני יודע על האונס שלמי ואתה לא תברח עם זה." אני מזכיר לו את מעשיו העפלים.
"אוי מותק, לא הבנתה עדיין? זה לא היה אונס,זאת הייתה היא שרצתה לעשות את זה,היא לא הפסיקה לדבר על מישהו שנשק אותה ואמר לה שהוא אוהב אותה או משהו כזה..היא באה אלי בטענות יון" הקול הצורב שלו עושה לי חוררים בשכל. אני לא מאמין למילה אחת שיוצאת לו מהפה…אבל מה שהוא אמר שהיא אמרה על הנשיקה..היא דיברה עלי?
"יון?" אני שומע את קולה האלוהי.
אני מיד מנתק את השיחה.
"עם מי אתה דיברת?" היא שואלת,נראת רגוע לגמרי.
"לא מישהו חשוב." אני מחייך לה.
"לכי לישון אהובתי" אני מלטף את הלכי שלה והיא נשכבת אחורה
"תישן לידי" היא אומרת בתמימות.
"ברור מיתי,רק תני לי שנייה." אני מסתובב ומוחק את השיחה והתמונות.
חבל שככה אנחנו מתחילים קשר,על בסיס שקרים.


תגובות (5)

תמישכי מודלם יון ומיתיי זוג מושלם

26/07/2016 21:32

    אני מחייכת מהתגובה שלך כרגיל :)

    27/07/2016 01:29

    הסיפור מושלםם אני מחכה להמשך

    27/07/2016 14:22

ווואי מושלםםםםם!! מכורה אליהםםם!!
תמשיכיי❤

27/07/2016 01:18

    תודה רבה!!! הסיפור שלך גם ממכר אותי! :)

    27/07/2016 01:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך