Hubabuba57
אז זהו,זה הרעיון שלי לסיפור חדש! אני מאוד מקווה שתוהבו! אתם רוצים שאני אתחיל לכתוב אותו?? תודה שקראתם! :)

להציל את עמית -תוכן- סיפור חדש!

Hubabuba57 18/07/2016 790 צפיות אין תגובות
אז זהו,זה הרעיון שלי לסיפור חדש! אני מאוד מקווה שתוהבו! אתם רוצים שאני אתחיל לכתוב אותו?? תודה שקראתם! :)

אז הי כולם! כבר היה לי המון זמן רעיון לסיפור חדש ואנה הוא הגיע!
אחרי ההצלחה עם הכל יכול לקרות מקווה שתוהבו גם את הסיפור הזה :)

-הסיפור הוא על ילדה בשם עמית. עמית בת 16. היא ילדה יפיפייה עם שיער שתני ועיניים כחולות. היא ילדה שהייתן מגדירות כ״מושלמת״. היא נחמדה,נדיבה,חכמה,מוכשרת,מצחיקה,מנומסת. בקיצור אין להורים שום בעיה איתה.
נשמעת ילדה לא מעניינת הא? אבל זה בכלל לא ככה. לעמית קרו המון דברים בחיים:
אונס,קשרים רעים ואפילו מוות. עמית לא מושלמת איך שכולם חושבים ורק יונתן מצליח לגלות את זה.
יונתן גם בן 16 גבוה עם שיער חום סקסי וזקן. הוא הכל ממה שהורים לא היו רוצים.
שקרן,שיכור, כעסן ומושך את כל הצומת לב של רק הדברים הרעים בחיים.
ההורים של יונתן ועמית חברים הכי טובים מילדות וכל חופש גדול המשפחה של עמית נוסעת לגליל התחתון לגור אצלם לכל החופש.
יונתן ועמית אף פעם לא היו קרובים,הם היו שם כי היו מחויבים להיות שם.
עמית חברה הכי טובה של אחות של יונתן,אביגיל. ויונתן חבר הכי טוב של האח התאום של עמית, איתי.
ככה זה תמיד היה,לא מסובך.
עד שיום אחד יונתן מגלה את הסוד של עמית ומתפתח בינהם משהו בלתי נשכח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך