batelr
הייי אני יודעת שלקח לי זמן, אבל לא היה לי מה לכתוב עד עכשיו.גם עכשיו אני לא חושבת שיצא לי משהו...בכל אופן אין ולא יהיה המשך... לאב יוו תודה על פירגון בפרקים הקודמים...מקווה בכלל שאתם זוכרים את הסיפורון הזה...

להרגיש אותך כאן *3*

batelr 11/05/2013 742 צפיות 5 תגובות
הייי אני יודעת שלקח לי זמן, אבל לא היה לי מה לכתוב עד עכשיו.גם עכשיו אני לא חושבת שיצא לי משהו...בכל אופן אין ולא יהיה המשך... לאב יוו תודה על פירגון בפרקים הקודמים...מקווה בכלל שאתם זוכרים את הסיפורון הזה...

כשהיא ראתה אותו, דחף הראשון שהרגישה היה לברוח.
ואכן זה מה שהיא עשתה, היא הגיעה לים נשכבה על החוף והחלה לבכות, לבכות ללא קול.
פתאום כל הרגש שלה נעלם, פתאום עיניים שלו שהביטו בה היום נראו לה לא אמתיות. פתאום הצורך שלה ללטף את פניו נעלם. במקומו הופיעה הפתעה..
היא הייתה מופתעת, למה הוא חזר? ולמה דווקא עכשיו? היא כבר חשבה שהוא שכח ממנה, היא כבר חשבה שהוא שכח מהם, ממה שהם היו, מאהבה שלה אליו.
ואהבה הזאת? אהבה הזאת כל כך חזקה, עד כדי כך שהיא לא יודעת אם היא תוכל איי פעם לשכוח אותו, אם היא תוכל איי פעם לשכוח את שנטש אותה.

הוא התהלך כסהרורי, לא הבין אם הוא חולם או מציאות. אם ענייה היפות באמת הביטו בו. הוא קלט אותה רק לרגע. ולאחר מיכן היא נעלמה. נעלמה כמו הרוח.
הוא נזכר בעצב שבעיניה והצורך הראשון שלו הוא לחבק אותה. לגרום לעצב הזה להעלם, לכבות אותו ושלא יחזור לעולם. רגליו נשאו אותו, הלכו להן לאן הוא לא ידע. הוא בכלל לא חשב על לאן, מוחו חשב בעיקר על אם היא תסלח לו, ואם בכלל ראויה לו הסליחה.
כנראה שרגליו ידעו לאן הן הולכות, הוא הגיע אל הים. מקום מנוחתו משכבר הימים בעודו גר כאן בילדותו
לאחר הליכה קצרה על החוף עניו קלטו אותה שוכבת על הגב ומסתכלת לשמים הוא נשכב לידה…

הוא עצם את עיניים
היא הסתכל לשמים
והם שתקו….


תגובות (5)

איזה מושלם זהה ♥

11/05/2013 13:00

תודה מתוקה :)

12/05/2013 10:20

וואו את כותבת מאוד יפה ! תמשיכי !

16/05/2013 07:53

זה ממש יפה…

16/05/2013 08:41

אין ולא יהיה המשך…

18/05/2013 08:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך