להשיג אותו-4

אלישבעי 18/11/2011 729 צפיות 3 תגובות

סיפרתי להן את סודי , שאני מחבבת אותו את ריצ'ארד , הן לא לעגו עליי והציעו : היית אומרת לפני זה , אנחנו המאגניבות זוכרת ? נעזור לך אם הכל!! "
אותו היום היה יום שישי והן ישנו אצלי , הן היו המאגניבות וגם היה להן די המון כסף , להוריהם היו עסקים והכל והיו להן בתים עצומים !
הן לקחו כל אחת מאה – מאה חמישים , וכשהן באו אליי הלכנו לקנות בגדים אם אמי , אני בחרתי בגדים די ..לא כל כך יפים לדעתן ונעליים ענקיות ולא יפות הן בחרו לי בגדים , ולא נשאר לי כל כך אז בלה נתנה את מה שנשאר כדי לקנות המשך ועוד כמה בשביל שי כי בלה לא רצתה עוד , והיה לה המון בגדים .
טו גם לשאר הבנות היה יותר , קנינו תייץ נמתח שחור , אפור , לבן . נעליים מזה יפות !
נראלכם שלא הספיק לכל-כך הרבה אך חברנו כסף וגם אם חסחונותי לקחתי מאה חמישים וחיברנו וגם אמי נתנה מאה חמישים וגם הבנות נתנו מאה חמישים והינו מלאות שקיות כמו בסרטים . עשינו לילה לבן . ראינו סרטי אימה , פחדתי .
וורוניקה אמרה לי : " כדי להיות מגניבה את לא אמורה לפחד מהכל , החלק הזה היה דווקה מצחיק . "
עשינו הפסקה מסרטי אימה באינטרנט וראינו מצחיקים , אבל התשתעממנו כמעט נרדמתי , והן אמרו :" מי שנרדם , מאופר אם משחת שיניים " לא העזתי להירדם . אז הדלקנו את האור ומדדנו את כל השופינג , נראיתי יפה שם . הבנות הראו לי תסרוקות יפות מאוד וממש ממש הופתעתי שעלי זה נפלא !
למחרת המורה החלפה מקומות , היא עשה בכיתה צורת ח' ישבתי ליד ורוניקה שישבה ליד אלכס ומצד שמאלי הייתי לידו , ליד רצ'ארד
הוא התחיל לדבר איתי והוא סיפר לי שהוא יוצא אם ענב ,
נעשיתי אדומה כמו עגבנייה אפילו הבנות ראו , ענב עשתה הביטה בי מבט לועג , וביקשתי מהמורה ללכת לשירותים , הוא רץ אחריי ולא אכפת לו מה אמרה המורה ,
הביט בי ורצתי לשירותי הבנות ונכנבתי לתא , הוא אפילו נכנס לשירותי הבנות ופתח דלת דלת של כל תא , מזל שרק אני הייתי בשירותים והוא תפס אותי בידי ואמר שהוא מחבב אותי מאוד ,
הסמקתי אבל עדין בכיתי ואותו הרגע שמתי לב שאני חבבתי אותו עוד יותר ,
הוא אמר לי שהוא יפרד מענב במהירות , התרגשתי !
לא חשבתי שיחבב אותי מאוד , אחרי קרה לי י'גמדה כמה פעמים ,
ונזכרתי פתאום


תגובות (3)

יפה ?

20/11/2011 11:34

ברור שיפה!!! D:

20/11/2011 11:37

תודההה !!! !!!

25/11/2011 10:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך