אלישבעי
המשך יבוא , סורי שלא כתבתי מזמן

להשיג אותו – 7

אלישבעי 25/11/2011 757 צפיות אין תגובות
המשך יבוא , סורי שלא כתבתי מזמן

אבל , צעקתי עליו , " תשחרר אותי ! עזוב אותי בשקט ! לך לחברה הזאתי שלך !"
עיניו נעשו נפוחות , הוא רצה לומר לי משהו , " אנ.."
ברחתי הוא רץ אחרי , כאב לי מהנפילה , ולאט לאט הא נעלם בערפל הבהיר שהיה . . .
התעלפתי , ופתאום חשתי שאני בידיו , שהוא מחזיק אותי . התעוררתי , הוא החזיק אותי על גבו , כמו "שק קמח "
לאט לאט הטשטוש נעלם , ודחפתי אותו הוא לא נפל , אבל אני כמעט נפלתי אחורה .
אבל הוא אחז בי בחזקה .ירדתי מגבו , "אהלן " הוא אמר , "כמעט נפלת שתדעי לך , והתעלפת "
הוא אמר .
צעקתי עליו : " אני יודעת ! תעזוב אותי בשקט ובשלווה ולך לחברה שלך , היא הייתה חייבת לעמוד בדרכנ… , אתה יודע מה ? חבל שאתה עמדת בדרכי ! וכן , התאהבתי בך ! בכיתה אל"ף חיבבתי אותך , ומאוד !
אתה סתם נועדת להיות כזה , לצאת אם כל אחת.."
רצתי לביתי , בתוך הערפל הבהיר , לא ראיתי דבר . וכשהפסיק הערפל הייתי במקום זר , בפארק , והפעם הוא לא הציל אותי . צרחתי צרחה מזוויעה וזעקתי "הצילו ! איפה אניי ?! ?! ?! אני פוחדת ! "
לא היה לי פלאפון , ולפתע , מצאתי פלאפון עזוב בשולחן שבפארק , התקשרתי למשטרה ,
וספרתי פרטים . עניתי כך :" הלו , הלוו !?! בבקשה תצילו אותי תוציאו אותי מן המקום הזה , הערפל לא נתן לי לראות ! .. "
המשטרה שאלה : " מתוקה , איפה את ?! "
"אני בפארק , אני בפארק העירוני " בעיר , תל אביב . אני לא רואה כל כך הרבה אבל כן שאני בהמ..שנייה , איפה שיש מגלשות ונדנדות ו מלא עצים! " התנשמתי .
וסיפרתי עוד פרטים , ובאותו הרגע רצ'ארד הופיע , הוא זכר את הדרך . ולקח אותי לביתי , התקשרתי למשטרה בעזרת הפלאפון שלו וביטלתי את ההגעתם ,
הוא לקח את הפלאפון שלו ,הכניס לכיסו ואמר : " את השתגעת ?! סתם בשביל לברוח ממני , שאת אוהבת אותי מאוד , ברחת לערפל מסוכן , אם היית רצה לקרחת של הפארק איפה שאין שם גדר והיית נופלת ?! מזל שאני מכיר את הפארק הזה בעל פה "
והוא אחז בי בידי , השתחררתי והלכתי לביתי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך