להשתיק את העבר הקדמה+פרק 1

גולגול^~^ 23/01/2014 1531 צפיות 3 תגובות

היי אני איב,אני בת 16.
יש לי שיער חום ארוך עם קצוות ורודים עיניים כחולות ואני נמוכה.
יש לי חמש עגילים באוזניים ו2 אליקס עגיל באף ובטבור.
אני גרה בלונדון עם אמא שלי ואבא שלי.
יש לי חלום להיות רקדנית היפ-הופ מצליחה.
אני ודברים רגועים לא הולכים ביחד,אני אוהבת אקשן ותחרויות.
אני שונאת עקבים ושמלות אני לובשת ג׳ינסים וטרניגים חולצות נופלות/רופפות.
בקיצור זאת אני…..ואלה החברים הכי טובים שלי:

קייט-אין לה אחים או אחיות ההורים שלה עשירים ואוהבים אותה,תמיד יחפשו להיות איתה.
בת 16 שיער בלונדיני ועיניים ירוקות גבוהה רזה פשוט יפה!!

טום-אח תאום של סופי בן 16 שיער שחור ועיניים כחולות גבוה,בנוסף לבית ספר טום מדגמן
כן הוא באמת חתיך כל הבנות רוצות אותו אבל הוא עם קייט.

סופי-אחות תאומה של טום גבוהה,רזה,שיער שחור ועיניים כחולות בת 16 בדומה לאחיה גם היא מדגמנת.

פרק 1:
קמתי בבוקר ציחצחתי שיניים שטפתי פנים לבשתי בגדי בית ספר קצת איפור בושם והייתי מוכנה.
לקחתי את התיק בית ספר ואת האייפון אמרתי שלום לאמא ואבא ויצאתי לתחנה.
בתחנה פגשתי את קייט טום וסופי,אמרתי להם שלום ודיברנו קצת.
האוטובוס הגיע וכולנו עלינו עליו ונסענו לבית ספר.
כשהגענו כל תלמיד הלך לבדוק באיזה כיתה הוא,אני סופי קייט וטום בי״א 4,שמחתי מאוד כי הם החברים הכי טובים שלי.
נכנסנו לכיתה אני וסופי תפסנו שולחן וישבנו בו ומלפננן ישבו קייט וטום.
אפשר להגיד שכל מי שהיה רואה את האהבה של קייט וטום היה מקנא בהם,זאת הייתה אהבה מיוחדת שאף אחד לא ידע להסביר איך הם עדיין ביחד. הם לא היו מסכימים על כלום אבל כל כך מתאימים ביחד,אהבה מושלמת!!
המורה נכנסה לכיתה ואיתה המנהלת הם התחילו לדבר איתנו על השמה החדשה על הבגרויות על הכל.
ואז המנהלת אמרה של שכבה שלנו יצטרפו ילדים מישראל.
ישראל מה זאת הארץ הזאת,שמעתי עליה אבל אף פעם לא דיברנו עליה.
המנהלת יצאה מהכיתה וישר התחילו כל השאלות כמו:מה זאת הארץ הזאת?כמה ילדים יבואו?יבואו בנים או בנות ועוד מלא שאלות המורה השתיקה את כולם והחלה להסביר.
ישראל זאת ארץ מיוחדת,אני מאוד אוהבת את ישראל,הייתי שם פעם אחת ומאוד נהנתי,ארץ מדהימה ביופייה,בישראל לא מדברים אנגלית מדברים עברית שפה קצת קשה אבל אני יודעת אותה קצת.
יבואו לבית ספר שלנו 40 תלמידים והם יפוזרו בין הכיתות חלקם יבואו לשכבה שלנו וחלקם לשכבת י״ב,אם אני לא טועה לכיתה שלנו יצטרפו 2 בנים ו-2 בנות הם יגיעו מחר וילמדו איתנו כרגיל.

אני מאוד מקווה שאהבתם תפרק אני ימשיך אם יהיו לי קוראות.


תגובות (3)

יואו איזה סיפור הורסססס תמשיכי דחוףףףףףףףףףף והיום בבקשה!!!

23/01/2014 07:47

יואו איזה סיפור הורסססס תמשיכי דחוףףףףףףףףףף והיום בבקשה!!!

23/01/2014 07:47

אוקיי לסיפור יש פוטנציאל אבל יש גם מקום לשיפור . אני לא רוצה לפגועה אז עם את נפגעת מביקורת אל תקראי .
* דבר ראשון כשמשהו מדבר את צריכה לעשות מרכאות . כאילו , "את לא מבינה את מי ראיתי אתמול ?!" אמרה סופי .
* זה טיפה משעמם לקרוא כשאת כותבת . אמרתי להם שלום ודיברנו וכל זה . תפרטי את הדיבורים תפרטי מה היא אמרה להורים שלה . פשוט תפרטי .
* עם נגיד היו הרשה שאלות אז את יכולה לעשות ככה :
" מה זו הארץ הזו ?"
"כמה ילדים יבואו? "
"יבואו בנים או בנות " . שאלו תלמידים מכל עברי הכיתה , עד שהמורה הפסיקה את הדיבורים בהרמת יד .

טוב כל הדברים הם בגדר המלצה אבל זה יכול ממש לשדרג את הסיפור שלך .
מקווה שעזרתי ושלא נפגעת ^^ ותמשיכי :))))9

23/01/2014 10:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך