גולגול^~^
התגובות ממש חשובות לי אז בבקשה תגיבו מקוהה שתהנו מהפרק אוהבת אותם!!

להשתיק את העבר פרק 10:))

גולגול^~^ 07/04/2014 1076 צפיות אין תגובות
התגובות ממש חשובות לי אז בבקשה תגיבו מקוהה שתהנו מהפרק אוהבת אותם!!

-נקודת מבט כללית-
איב משכה את רון אליה לנשיקה והוא מצידו לא התנגד,לא היה אכפת לו מהסטירה שהיא סטרה לו לפני פחות מדקה הוא כל כך אהב אותה והצטער על מה שהוא עשה לה שהנשיקה הזאת באה לו בזמן הכי טוב.
הוא חשב שהנשיקה זה מה שיגרום לסליחה בניהם ושעכשיו הם יהיו ביחד,אבל הוא טעה,הוא לא ידע שהנשיקה הזאת בשביל איב היא רק בגירת מעגל לא יותר מזה.
איב ידעה שהיא אוהבת את רון היא לא התכחשה לרגשות שלה אבל היא פשוט רצתה להפסיק אותם.
כשהם התנתקו מהנשיקה רון רק רצה רק עוד להרגיש את השפתיים שלה,אבל היא היא הרגישה שזה נגמר,החומה שסגרה את ליבה מאז המקרה התנפצה היא חזרה לחיות,היא החליטה שהיא רוצה לעשות כיף וזה מה שהיה.
-כעבור חודש-(עדיין נקודת מבט כללית)
מאז הנשיקה של רון ואיב, רון ניסה לדבר איתה אבל היא לא הסכימה.
היא אמרה לו שהנשיקה הייתה בשבילה סגירת מעגל ולא יותר מזה ולא יקרה כלום בינהם.
ורון הוא הבין אותה,הוא נפרד מנטע והפך להיות ביישן שמר את הדעות שלו לעצמו,לא דיבר עם אף אחד ואיב בדיוק ההפף,היא מבחינתה חזרה לחיות היא התחילה לשתות ולעשן כל מי שרצה אותה היא הלכה אליו בטוחה שזה הדבר הנכון לעשות וכולם כולם רק עודדו אותה לעשות את זה,ורון כשהוא ראה אותה ככה הוא נשבר הוא לא יכל יותר כאב לו עליה הוא ידע שהיא זאת לא היא,הוא ידע שהיא מנסה לברוח מהאהבה שלה אליו,הוא ידע וצדק.
יום אחד הוא החליט שנמאס לו לראות אותה ככה,אז הוא התקשר אליה וקבע איתה שתבוא אליו.
היא הלכה אליו היא לא ידעה מי זה הוא רק אמר לה לבוא לאיזה מקום והיא הלכה כמו שהיא הולכת לכל אחד.
היא שוב לובשת את המסכה של הזונה ,שוב מתאפרת בהגזמה,שוב שמה את ה"בגדים" שלה,אם אפשר לקרוא לזה בגדים בכלל.
היא הגיע לאן שהוא אמר לה לבוא המקום היה מפחיד,זה היה בנין נטוש אבל לא מפחדת מכלום.
היא נכנסה וראתה את רון.היא לא ידעה מה לעשות היא לא ציפתה לזה.
-נקודת מבט איב-
ראיתי את רון ממש לא ציפיתי לזה,התלבטתי מה לעשות,ללכת או להישאר.
לפני שסיימתי להתלבט רון התקרב אלי וחיבק אותי.
-נוקדת מבט רון-
ראיתי שהיא בהתלבטות אז לפני שהיא סיימה לחשוב חיבקתי אותה,בהתחלה היא נרתעה אבל אחרי כמעט דקה היא השיבה לי חיבוק.
לפתע הרגשתי דמעות פוגעות בחולצה שלי ושמעתי את איב מיללת בבכי.
לקחתי אותה לספה והיא פשוט נשכבה שם והניחה את ראשה על הברכיים שלי,ואני אני פשוט ליטפתי את השיער שלה.
"איב תספרי לי, למה למה את עושה את זה זאת לא את אני יודע את זה"
"כי..כי ככה אחרי שהתנשקנו החומות נפרצו ואני התחלתי לחיות"
"איב למה שאת עושה לא נקרא לחיות"
"אבל אין לי משהו אחר לעשות כבר נכנסתי לזה"
"אני יכול להוציא אותך מזה"
"עזוב אן טעם אתה לא תצליח"
"אני יצליח אם תעזרי לי"אמרתי ושלחתי לה מבט עם תקווה.
היא הנהנה וקמה ממני.
פתחתי שקית שהבאתי איתי והוצאתי משם כל מיני דברים של בנות להורדת איפור בגדים נורמליים נעלים מברשת שיער ועוד דברים.
-נקודת מבט איב-
רון הביא לי שקית עם מסיר איפור ועוד בגדים שלי.
לא ממש הבנתי איך ישלו את זה אבל הוא כבר יצא מהחדר והניח לי להסתדר.
אחרי שסיימתי וחזרתי להיות עצמי רון נכנס לחדר והיה בשוק.
"חחחח למה אתה מסתכל עלי ככה"שאלתי והרגשתי את לחיי בוערות.
"את באמת שואלת,תראי אותך את כל כך יפה ככה את מושלמת"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך