גולגול^~^
וואו אני אוהבת את הסוף של הפרק הזה חחח. בבקשה תגיבו זה ממש חשוב ליי תהנוו מהפרק!

להשתיק את העבר פרק 11

גולגול^~^ 01/05/2014 1175 צפיות תגובה אחת
וואו אני אוהבת את הסוף של הפרק הזה חחח. בבקשה תגיבו זה ממש חשוב ליי תהנוו מהפרק!

-נקודת מבט כללית-
עברו שבועיים מאז שרון שינה את איב היא לא הלכה לבית ספר אבל חזרה לדבר עם חבריה הטובים אחרי שבערך ניתקה איתם את הקשר.
עכשיו איב יורדת לארוחת ערב רגילה עם המשפחה שלה.
היא מתארגנת ומצפה לארוחה רגילה עם המשפחה שלה שבה הם יושבים אוכלים מדברים לא יותר מזה.
היא יורדת למטה וכל הבית חשוך בדיוק כשהיא מסיימת לרדת את המדרגה האחרונה האור נדלק והיא שומעת צעקה הפתעה!! מלא בלונים עפים עליה,כולם נמצאים שם חברים משפחה ורון.

-נקודת מבט איב-
אחרי שחגגו לי יפה מאוד את יומהולדת 17 שלי כולם הלכו ונשארנו רק אני וההורים שלי.
"טוב איב אני ואבא רצינו לשאול אותך משהו.."אמרה לי אימי עם חיוך
"כן,מה" עניתי לה עם אותו חיוך כמו שלה
"טוב תראי,השנה אני ואבא לא ניהיה הרבה בבית אנחנו טסים להרבה מקומות לעבוד בהם."הפסיקה לומר
"ואנחנו יודעים שאת מאוד אוהבת לירקוד היפ-הופ אז חשבנו אולי לשלוח אותך לפנימיה שלומדים בה רוב היום ריקוד"המשיך אותה אבא אך מיד נקטע על ידי אמא..
"כמובן שגם לומדים שם את כל המקצועות האחרים ואם את רוצה קייט סופי וטום יכולים לבוא איתך"
"וואו אני קצת בהלם אבל אני מאוד שמחה שהצעתם את זה "
עליתי לחדרי ושאלתי את טום סופי וקייט אם הם גם רוצים לבוא וכולם הסכימו,קבענו שמחר נלך לקניון ונקנה מלאא דברים כי בעוד יומיים אנחנו כבר עוזבים.
-בוקרר-
קמתי בתשע והתחלתי להתארגן.
לבשתי חולצת בטן לבנה שרשום עליה LOVE,ג'ינס קצר בהיר עם ניטים בכיס,לקחתי תיק קטן עם אייפון מפתח וכסף ויצאתי לקניון.
פגשתי שם את כולם והתחלנו לקנות..
בהתחלה קנינו לטום מלא דברים ואז קנינו לנו.
אחרי שסיימנו לרוקן את החנויות אכלנו גלידה וכל אחד הלך לבית שלו לסדר את הדברים.
היו לי כמה מזוודות.מזוודה לנעליים למכנסיים לחולצות מזוודה אחת לאיפור ומוצרי טיפוח מברשת שיניים מסרק וכל מיני.
אכלתי ארוחת ערב עם אמא ואבא ועליתי לחדר שלי נכנסתי למיטה וישר נרדמתי.
-בוקר-
התעוררתי בשבע וחצי מהשעון מעורר,התארגנתי לבשתי את הבגדים שהכנתי אתמול שמתי נעליים קצת איפור והורדתי את המזוודות.
אבא עזר לי לשים אותם במכונית שלו ונסענו כדי לאסוף את קייט ואחר כך את טום וסופי.
אחרי נסיעה של שעה הגענו לפנימייה…נפרדתי מאבא ונכנסנו.
הלכנו למזכירות וביקשנו מפתחות לחדרים.
אני סופי וקייט בחדר מספר 246 וטום בחדר 250,הוא יצטרף לעוד שני בנים ואנחנו ניהיה שלושתינו לבד!!
נכנסנו לחדר והיינו ככה :O
החדר היה ענק היה בו סוג של סלון קטן עם טלוויזיה והיו שלוש דלתות.
בכל דלת היה חדר עם מיטה ארון שולחן כתיבה שרותים ומקלחת.
כל אחת סידרה את החפצים והבגדים שלה בחדר והחלטנו לצאת להסתובב עם טום כדי להכיר את המקום.
יצאנו מהחדר והתקדמנו לחדר של טום,דפקנו על הדלת ןילד חתיך ממש פתח לנו את הדלת(הוא היה בלי חולצה והיו לו קוביות אעאאעא)
"כן,מה בנות יפות כמוכן צריכות"
"טום נמצא פה" שאלתי
"כן רגע אני יקרא לו" אמר והלך לתוך אחד משלושת החדרים ורק אז ראיתי שהחדר שלהם כמו שלנו רק בצבעים שונים.
אחרי כמה שניות טום הגיע הוא וקייט התנשקו והתחבקו והלכנו להסתובב קצת.
ראינו שיש בריכה ופיצריה מועדון ואולם ריקודים(איפה שלומדים) חדר אוכל ועוד דברים.
חזרנו לחדר וטום לחדר שלו,התקלחנו וישבנו לראות בובספוג ביחד.
אכלנו קצת וכל אחת הלכה לחדר שלה ונכנסה לישון.
-בוקר-
לבשתי ג'ינס כחול כהה וחוצה אפורה רופפת קצת סניקרס אפורות איפור בושם וחיכיתי לבנו.,יצאנו ביחד לכיוון המזכירות דפקנו על הדלת ונכנסנו.
"כם מה אתם צריכים" שאלה אותנו המזכירה נראית נחמדה.
"אנחנו רוצים לדעת מה המערכת שעות שלנו ואיזה כיתה אנחנו" ענה לה טום.
"אוקי קחו בבקשה אתם בכיתה י'א 5 והינה המערכת שעות חילקה לנו.אה והיום אתם לא לומדים,ספרים וציוד נדרש ללימודים יחכה לכם מחר מחוץ לחדרים עד אז תרשמו לחוגי הריקוד תכירו את הכיתות והמורות,בהצלחה" סיימה את דבריה והגישה לנו טופס לשיעורי ריקוד.

שם מלא:איב לורנסון
כיתה:י'א 5
סוגי ריקוד שיודעים: היפ-הופ
סוגי ריקוד שהינכם רוצים ללמוד:בריקדאנס.

כל אחד מילא את הטופס שלו ורק אני הייתי בהיפ הופ וברייקדאנס מביננו,חוץ מטום שהוא גם היה בהיפ הופ.
הלכנו לחדר אוכל כי היינו ממש רעבים.אכלנו קצת וחזרנו לחדר.
טום בא אלינו לחדר ישבנו ודיברנו,עשינו בעיקר צחוקים.
אחרי כמה זמן הלתכי לחדר שלי החלפתי בגדים,לבגדי ריקוד מכנס רופף שרואים ממנו את הגומי של הבוקסר שאני שמה לריקודים גופיה נופלת נעליי נייק גבוהות,עשיתי קוקו שמתי מלא בושם לקחתי אייפון ויצאתי החדר שלי.
"היי איב לאן את הולכת"שאלה אותי קייט
"סתם אני הולכת לאולם פה לרקוד קצת"עניתי לה
,תהניי צעקו לי שלושתם ואני רק חייכתי.
כשנכנסתי לאולם ראיתי שאין אף אחד אז הרשתי לעצמי להיכנס.
הפעלתי מוזיקה והתחתי לרקוד לשחרר את הכל,כשסיימתי לרקוד נוטפת זיעה שמעתי מחיאות כפיים הסתובבתי וראיתי ילד, חחח טוב אפשר להגיד שהוא היה חתיך עיניים כחולות שיער חום כהה גבוה ורואים שיש לו שרירים,לבוש בערך כמוני,בקיצור מושלם!
שמתי לב שהוא בהה בי אז החלטתי לעקוץ אותו בקטנה.
"מה פוסטר ,תמונה,חתימה אתה צריך משהו" הסתכלתי עליו וראיתי שהוא מגחך.
"את חדשה כאן אני לא מכיר אותך" אמר שאל אותי
"כן אני חדשה כאן"עניתי לשאלה אמירה שלו באדישות.
"אני רז" שם מושלם לילד מושלם חשבתי לעצמי, מהה א ממש לא הוא לא מושלם.
"היי" אמרתי לו בקרירות ממש לא מתכוונת להגיד לו את השם שלי.
"אז.."אמר לי אוקי הוא מלחיץ.
"אז.." חיקתי אותו
"מתי את מתכוונת להגיד לי תשם שלך" שאל אותי
בואו ונעשה לו חיים קשים חשבתי לעצמי.
"אני לא, טוב ביי זזתי מפה" לקחתי את האייפון שלי והתקדמתי לכיוון הדלת של האולם הרגשתי יד מושכת אותי,נו ברור שזה רז.
"אני עוד ישיג את השם שלך" אמר לי,חח וואי הוא נתפס על זה חזק.
"טוב תהנה" אמרתי לו ובקלילות יצאתי מין האולם.


תגובות (1)

מושלםםם תמשיכייי

02/05/2014 12:22
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך