גולגול^~^
פרק נחמד..אני באמת אשמח לקבל תגובות זה עוזר להמשיך.

להשתיק את העבר פרק 16

גולגול^~^ 20/11/2014 1072 צפיות 3 תגובות
פרק נחמד..אני באמת אשמח לקבל תגובות זה עוזר להמשיך.

-רז-
שעתיים של ספרות היו במערכת השעות שלי על הבוקר,דווקא את השיעור הזה אני אוהב אבל כל השיעור לא הצלחתי להתרכז,חשבתי על איב ועל האיש היה איתה.
בתקופה האחרונה יצא לי ולה לדבר,תחרות הריקוד מתקרבת ואני והיא נבחרנו להיות הרקדנים הראשיים.
דיברנו רק כמה פעמיים בחזרות ולא מעבר לזה אבל זה גם משהו לא?
בכל מקרה בחזרות אחר כך נראה כבר ואולי אני יציע לה להיפגש איתי ואז נוכל לדבר באמת.

-איב-
שעה של אנגלית ומיד אחריה היסטוריה קראתי בקול את המערכת שעות שלי והכנסתי את הציוד לתיק. אחרי השעתיים האלה יש לנו שעתיים של ריקוד או שבעצם זה רק לי כי אני בקבוצה אחרת.
הפגישה עם רון לא הייתה האחרונה ומאז נפגשנו עוד כמה פעמיים ,אני רואה איך הוא מסתכל עלי המבט המאוהב,העיניים הנוצצות מכל מילה שאני אומרת וזה די מבאס אותי כי אני יודעת שזה לא הדדי ואני רואה אותו רק כידיד אני מקווה שהוא יבין את זה.

-רז-
נכנסתי לאולם של החזרות ראיתי את איב בצד מדברת עם מאור ועושה איתו מתיחות.
הנחתי את התיק בפינת האולם והלכתי לחברים שלי לעשות גמאני מתיחות.
טל סיפר לי על משהו שקרה לו היום בשיעור אבל לא ממש הקשבתי,הסתכלתי עליהם מאור בחור מדהים ואני לא חושב שהוא יפגע בה אבל עדיין אני דואג.
ההרגשה הזאת לא עוזבת אותי כאילו שאני חייב להגן עליה.
המשכתי להסתכל עליה עד שהרגשתי כאפה בעורף.
"מ..מה" הנחתי את ידי על העורף והסתכלתי על טל.
"מה מה אתה מקשיב לי בכלל" שאל
"כן בטח אתה בדיוק סיפרת לי על היום בבוקר" עניתי לו
"ומה אמרתי" ענה עם ידיים משולבות
"אמרת ש.." לא ממש הקשבתי לו ולא ידעתי מה לענות
"ש.." הפציר בי לענות לו
"ש..לא יודע?" עניתי או שאלתי
"חחחח ידעתי שלא הקשבת לי,מה במה אתה עסוק" שאל צוחק על הלחץ שלי.
"האיב הזאת משגעת אותי" עניתי ונאנחתי
"מה אתה מאוהב בה?" שאל בהלם.
"לא לא זה לא זה אני פשוט דואג לה זה כאילו שאני רואה אותה עם מישהו וזה מדאיג אותי שלא יעשה לה משהו" עניתי מבולבל מעצמי
"תראה אם אתה רק דואג ואתה לא מקנא אז אתה לא אוהב אותה" ענה גם הוא לא מבין את המצב.
"כן אז מה זה,זה משגע אותי" אמרתי לו נואש לדעת מה קורה לי איתה.
"תאמת שאני מסתכל עליה היא מזכירה לי את אחותך" אמר.
שמעתי אחותי וישר נדלקו לי העיניים,מה קשור אחותי הן לא דומות בכלל או שכן?
כולם ידעו על הסיפור שלי בפנימייה על אחותי שנפטרה מסרטן ביום אחד והשאירה אותי לבד.
"מה קשור אני לא מבין" שאלתי עדיין מבולבל.
"מה מה קשור היא בטח מזכירה לך את אחותך ואתה דואג לה רוצה לשמור עליה אתה בטח מבין.." ענה והסתכל עלי
"אני לא יודע" אמרתי והסתכלתי לעבר המורה שרצתה להתחיל את השיעור.


תגובות (3)

איזהההה יפהה באמא..

20/11/2014 18:02

פרק יפה מאוד, תמשיכי דחוףףףף.
(התחלתי סיפור חדש אשמח, לביקורת בונה.)

21/11/2014 19:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך